Ford: nové motory TDCi a SCTi pro Kugu a Mondeo

Do seznamu více než stovky očekávaných premiér připravovaného ženevského autosalonu přispěje Ford zjeména prezentací nové dvojice modelů C-Max a Grand C-Max a rozšířením nabídky pohonných jednotek. Škálu v Evropě nabízených modelů Ford doplňuje prodloužený Grand C-Max, jenž se oproti základnímu typu vyznačuje až sedmimístným interiérem a posuvným párem zadních dveří. Palubní soustava Human Interface System prošla modifikací, nabídnout má přehlednější ovládání joysticky na volantu i rozšířenou konektivitu.

Oblíbený Ford Kuga dostává nový, výkonnější dvoulitrový diesel TDCi naladěný na 163 koní (119 kW) a na přání též převodovku Powershift přispívající ke snižování spotřeby a emisí CO2. Pod kapotou typu Mondeo se nově objeví zážehový přímovstřikový dvoulitr SCTi z generace EcoBoost, jenž nabídne výkon 203 koní (149 kW). Ke všem popsaným novinkám se ve správný čas vrátíme podrobnějším popisem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford C-Max 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků