Ford: nové motory TDCi a SCTi pro Kugu a Mondeo

Do seznamu více než stovky očekávaných premiér připravovaného ženevského autosalonu přispěje Ford zjeména prezentací nové dvojice modelů C-Max a Grand C-Max a rozšířením nabídky pohonných jednotek. Škálu v Evropě nabízených modelů Ford doplňuje prodloužený Grand C-Max, jenž se oproti základnímu typu vyznačuje až sedmimístným interiérem a posuvným párem zadních dveří. Palubní soustava Human Interface System prošla modifikací, nabídnout má přehlednější ovládání joysticky na volantu i rozšířenou konektivitu.

Oblíbený Ford Kuga dostává nový, výkonnější dvoulitrový diesel TDCi naladěný na 163 koní (119 kW) a na přání též převodovku Powershift přispívající ke snižování spotřeby a emisí CO2. Pod kapotou typu Mondeo se nově objeví zážehový přímovstřikový dvoulitr SCTi z generace EcoBoost, jenž nabídne výkon 203 koní (149 kW). Ke všem popsaným novinkám se ve správný čas vrátíme podrobnějším popisem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford C-Max 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků