Ford navyšuje výrobu motorů EcoBoost. Sází hlavně na tříválec

11 komentářů

JirkaK
13. května • 20:51

Ten motor chci!!!!!! Do Wartburga!!!!!

antiobjemovičturbodmychal
12. května • 23:26

:-D Objem ničím nenahradíš a nahradíš-li,nedojedeš daleko..........neříkám nic,ale na moje slova dojde! V rádiu jsem slyšel zástupce od Forda a na dotaz životnosti říkal,že motor vydrží jako auto.Na opakovaný dotaz zabrblal 150 000km...! ! !
A já dodám: nu a pak si kupte nové autí,trubci!Při mém ročním nájezdu kilometrů bych Forda musel po třech letech prodat,neb ve 100 000km bude u konce sil. Děkuji,nechci.Oni ušetří a já to mám zapletit? Opravdu mají lidi za .......? 3-[

sir
14. května • 8:55

To jsou kecy :) ja ten porad slysel...n.evyl to nikdo z Fordu..ale nejaky idiot , ktery se nazval odbornikem....rekl, ze motory jsou projektovany asi na 200 tis., coz taky neni pravda :)) Chce to více hledat...a ne mektat....zajimave je, ze kdyz byly diesly bez turba a pak z turbem..t.ak se takhle nekafralo. To stejne kdyz jsou bi turba a u BMW dokonce 3 turba v jednom motoru :d
Zivotnost bude ok...i u TSI od VW je to celkem v pohode..jen u par motoru maj problem s retezem....
a abych mohl byt ocernen ze zaujatosti...mam 2,0 Ecoboost a najeto 86 tis. bez sebemensiho zavahani ;)

Franta
12. května • 19:59

Koukám že tu na diskusi je samej expert na motory... :-)

Rattus rattus
12. května • 20:26

Ono se ukáže. :-D

pixel
11. května • 12:06

lol po posledních humorných zprávách z VW (pro majitele TSI jsou to spíš parte), je tohle jako další aprílový žertík. a ten motor se bude měnit při každém servisu s olejem ne? :-D

Tycoon
11. května • 18:07

Ford si uvědomuje, že ten litrový Ecoboost bude extrémně namáhaný a opustil hliníkovou konstrukci s řetězovými rozvody a vrátil se zpět na litinový blok a rozvody řemenem. Otázkou je, zda to bude stačit. To zjistíme až za pár let díky "beta-testerům", kteří si ten motor do Focuse nebo C-maxu koupí.

Rattus rattus
12. května • 8:28

Skvělý motor do Favoritu. Škoda,že tenkrát nebyl.

Honza
11. května • 13:05

Pokud by nový motor stál tak 25 tisíc (což továrně repasovaná stávající 1,6 stojí), pak výměna ve 120ti tisících nevyjde o moc dráž, než předepsaná výměna rozvodů u 1,8/2,0 (v autorizovaném servisu). Zda to dává smyslu ukáže až reálná spotřeba oproti té 1,6. Výkon ten Ecoboost má větší a točivý moment také.

dedekMMC
11. května • 12:25

Litrový motor bude ECO tak v autě co má váhu do 6 metráků:-D
A proto ze zásady V6 a vejš:-D

JiJi
11. května • 10:37

Litrový tříválec do C-maxe? To bude fakt dobrý auto. A co kola, není čtyři moc? Nestačily by také jenom tři?

Doporučujeme

Články odjinud