Ten motor chci!!!!!! Do Wartburga!!!!!
:-D Objem ničím nenahradíš a nahradíš-li,nedojedeš daleko..........neříkám nic,ale na moje slova dojde! V rádiu jsem slyšel zástupce od Forda a na dotaz životnosti říkal,že motor vydrží jako auto.Na opakovaný dotaz zabrblal 150 000km...! ! !A já dodám: nu a pak si kupte nové autí,trubci!Při mém ročním nájezdu kilometrů bych Forda musel po třech letech prodat,neb ve 100 000km bude u konce sil. Děkuji,nechci.Oni ušetří a já to mám zapletit? Opravdu mají lidi za .......? 3-[
To jsou kecy :) ja ten porad slysel...n.evyl to nikdo z Fordu..ale nejaky idiot , ktery se nazval odbornikem....rekl, ze motory jsou projektovany asi na 200 tis., coz taky neni pravda :)) Chce to více hledat...a ne mektat....zajimave je, ze kdyz byly diesly bez turba a pak z turbem..t.ak se takhle nekafralo. To stejne kdyz jsou bi turba a u BMW dokonce 3 turba v jednom motoru :dZivotnost bude ok...i u TSI od VW je to celkem v pohode..jen u par motoru maj problem s retezem....a abych mohl byt ocernen ze zaujatosti...mam 2,0 Ecoboost a najeto 86 tis. bez sebemensiho zavahani ;)
Koukám že tu na diskusi je samej expert na motory... :-)
Ono se ukáže. :-D
lol po posledních humorných zprávách z VW (pro majitele TSI jsou to spíš parte), je tohle jako další aprílový žertík. a ten motor se bude měnit při každém servisu s olejem ne? :-D
Ford si uvědomuje, že ten litrový Ecoboost bude extrémně namáhaný a opustil hliníkovou konstrukci s řetězovými rozvody a vrátil se zpět na litinový blok a rozvody řemenem. Otázkou je, zda to bude stačit. To zjistíme až za pár let díky "beta-testerům", kteří si ten motor do Focuse nebo C-maxu koupí.
Skvělý motor do Favoritu. Škoda,že tenkrát nebyl.
Pokud by nový motor stál tak 25 tisíc (což továrně repasovaná stávající 1,6 stojí), pak výměna ve 120ti tisících nevyjde o moc dráž, než předepsaná výměna rozvodů u 1,8/2,0 (v autorizovaném servisu). Zda to dává smyslu ukáže až reálná spotřeba oproti té 1,6. Výkon ten Ecoboost má větší a točivý moment také.
Litrový motor bude ECO tak v autě co má váhu do 6 metráků:-D A proto ze zásady V6 a vejš:-D
Litrový tříválec do C-maxe? To bude fakt dobrý auto. A co kola, není čtyři moc? Nestačily by také jenom tři?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.