Ford navyšuje výrobu motorů EcoBoost. Sází hlavně na tříválec

Ford navyšuje výrobu motorů EcoBoost. Sází hlavně na tříválec

Evropský Ford oznámil zvýšení roční produkce motorů EcoBoost. V roce 2011 vyrobil 141 000 takových jednotek, do roku 2015 by produkce měla vzrůst na 480 000. Z toho více než 300 000 má připadnout na nový litrový tříválec vyráběný v rumunské Craiově. S tím samozřejmě souvisí rozšíření modelů, které jej dostanou do nabídky.

Historicky nejmenší motor značky Ford je tady. Jmenuje se 1.0 EcoBoost

Historicky nejmenší motor značky Ford je tady. Jmenuje se 1.0 EcoBoost

V současnosti si můžete pořídit motor 1.0 EcoBoost o výkonu 92 kW v kombinaci s Fordem Focus. Ještě letos se tato jednotka dostane do nabídky pro C-MAX a nový B-Max, který se taktéž vyrábí v Rumunsku. Ředitel vývoje pohonných jednotek v Evropě, Sherif Marakby dodává: „Naše plány ohledně motorů EcoBoost jsou odvážné, ale věříme, že jakmile je zákazníci vyzkouší, pochopí proč.“

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků