Ford navyšuje výrobu motorů EcoBoost. Sází hlavně na tříválec

Ford navyšuje výrobu motorů EcoBoost. Sází hlavně na tříválec

Evropský Ford oznámil zvýšení roční produkce motorů EcoBoost. V roce 2011 vyrobil 141 000 takových jednotek, do roku 2015 by produkce měla vzrůst na 480 000. Z toho více než 300 000 má připadnout na nový litrový tříválec vyráběný v rumunské Craiově. S tím samozřejmě souvisí rozšíření modelů, které jej dostanou do nabídky.

Historicky nejmenší motor značky Ford je tady. Jmenuje se 1.0 EcoBoost

Historicky nejmenší motor značky Ford je tady. Jmenuje se 1.0 EcoBoost

V současnosti si můžete pořídit motor 1.0 EcoBoost o výkonu 92 kW v kombinaci s Fordem Focus. Ještě letos se tato jednotka dostane do nabídky pro C-MAX a nový B-Max, který se taktéž vyrábí v Rumunsku. Ředitel vývoje pohonných jednotek v Evropě, Sherif Marakby dodává: „Naše plány ohledně motorů EcoBoost jsou odvážné, ale věříme, že jakmile je zákazníci vyzkouší, pochopí proč.“

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků