Ať jdou všichni s daunsajzovanýmiekobůsty do pytle, já chci pořádnej motor. Minimální počet válců je ve slušným autě šest, co má míň je kočárek pro děcka.
By mě docela zajímalo kolik paliva ušetří přímý vstřik benzínu proti nepřímému ? Tedy jestli se to vůbec vyplatí, protože přímý vstřik má horší emise, je složitější a choulostivější.Docela by mě zajímalo jestli tahle přímovstřiková mánie souvisí s ekologií nebo jestli jen výrobci automobilů přešli na podobný systém jako výrobci inkoustových tiskáren, tedy levné auto a pak nás natáhnou v servise na výměnách těchto drahých a choulostivých dílů. U dieselů jim to docela funguje, tak proč to nenacpat i do benzínu :-(
s přímým vstřkem snese motor větší kompresní poměr - má větší tepelnou účinnost
Když to kdysi zavedlo Mitsubishi - bez turba - tak se psalo o 10%. Jinak se to ale těžko srovnává, protože dneska to snad všichni dávají jenom s turbem, kde to asi je nutnost (viz ten kompresní poměr - resp. vyšší tlak při přeplňování).
Přímý vstřik šetří nejvíce na papíře při metodě výpočtu spotřeby. Dobrá zpráva pro skutečné řidiče co trochu šlapou na plyn je, že už se nemusí rozhodovat mezi benzínovým a naftovým motorem. Jasná volba je nafta, složité je to už stejně, při šlápnutí na plyn tě to nesežere.1,2 TSI žere při 130 o 0,75 litru víc než stará 1,6ka. To je výhra.
člověče ty si uplně mimo. On se ptal na přímej vstřik a ty tu blábolíš nějaký nesmysly o turbomotorech.
BLABOLÍŠ NESMYSLI A TU HODNOTU JSI ZJISTIL KDE 0,75 :)1.2 TSi je uspornější, dynamičtější jak 1.6MPi která stojí za prd.
Bylo to na jiných stránkách. Ve stovce to bylo naopak. Turbomotor šetří pokud jedeš v ponožce.
Tys je srovnával ?P.S.: asi si budu muset změnit nick :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.