Ford nabídne pro Mustang nový silný osmiválec Coyote

12 komentářů

Tonda
19. května • 17:55

Nissan 370: 365 Nm
Mustang 4.6: 435 Nm..takže, kdo to komu "napráská" ?Na koně se vy.. B-] to bysme taky mohli řadit auta podle litrového výkonu a to už je úplně na pí..u

Radek Ondrášík
19. května • 19:12

Až bude hýbat autem moment motoru, pak Mustang, dokud moment na kolech, pak to výkonější

Tonda
19. května • 19:52

ááá, koňař
...místní lumen :-D

Pepa
19. května • 21:12

...ano místni lumen, ktery asi mysli, ze Ford je nemecka znacka. :-D:-D:-D ;-)O tom ,ze ta atmosfera v soucasnem Mustangu je dobra svetci treba dva tituly z evropske GT4, kde porazil atmosfery Mkove od BMW nebo ty Zka od Nissanu atd. Myslim, ze 8-valce jakekoliv Ford umi nejlepe nebo alespon do prvni 3ky se vzdy dostane, konari kteri koukaji jen do papiru jen na spicku vykonu budou urcite oponovat.Presto jak v clanku zaznelo Ford potrebuje nove motory, ne proto ze soucasne jsou spatne, ale proto, ze dnes prodavaji hlavne uchvatne papirove hodnoty, nez charakter. Predpokladam, ze i ten charakter V8 Tritonu si Ford podrzi na 100%.A co nova rada Boss V8 (australske znaceni)/US Hurricane V8 mel se poprve objevit v SVT Raptoru 6.2 L Boss V8 tento rok.Hlavne nove vrcholne V8 by meli logicky take dostat technologii Ecoboost / myslim prime vtrikovani.

Radek Ondrášík
19. května • 22:14

Ford je americká značka, ale Ford jako výrobce je mj. i německou firmou. Registrovanou v DE ;) A může se to někomu líbit, nemusí, ale nic s tím nenadělá B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepa
20. května • 4:02

Ford jako vyrobce je jen americkou firmou.
Ford jako globalni vyrobce ma hodne pobocek, jako anglickou firmou. Registrovanou v UK nemeckou firmou. Registrovanou v DE. Nebo spanelskou, australskou atd. atd. atd.
Evropska cetralni pobocka FMC se menuje Ford of Europe a sklada se historicky z Ford of Britain (Ford Motor Company Limited) a Ford of Germany(Ford-Werke GmbH).Prvni v Evrope byla zalozena anglicka pobocka a to primo FMC, presne jako vsechny ostatni. Nemecka az pozdeji nez anglicka. Tak Ford ma v nemecku jen tovarny nebo administrativu jako ma administrativu take v CR, nebo tovarnu treba na Ford Focus v rusku.Ford je zcela jiste nejvice globalni automobilkou uz od sve velmi ranne historie.

Dusan
20. května • 20:11

To neni tak docela pravda. Dnesni Ford jsou v podstate dve nezavisle automobilky vyrabejici uplne jina auta pro Evropu a USA. V dnesni dobe existuji nezavisle znacky, ktere spolu kooperuji vice nez americky a evropsky Ford sam se sebou.

Pepa
21. května • 0:27

"Vyrabejici uplne jina auta jen designem pro Evropu a USA", ....ale tech. platformami vetsinou jde o stejne nebo jen mirne upravene platformy. Designem nebo motory se lisi a lisila hlavne proto, ze tehdejsi vedeni FMC melo nazor, ze to co funguje treba v US nemuze fungovat na zakaznika v EU nebo Australii, coz se vetsinou v te dobe i potvrdilo. Ale po prichodu Mulally se toto cele prehodnotilo a zjistila se chyba prave v tom, ze kazda divize si hraje trochu na vlastnim pisecku a vyvoj se tak prodrazuje. Mulally ale kupu veci uz odstranil, jiste to nejde bez dluhodobeho vyvoje. Platforma ma urcitou ekonomickou regionalni zivotnost, to same vyvoj se musi pro globalni ucely delat koplexne od nuly pro vsechny trhy a skoro najednou. Ale nic na tom nemeni fakt, ze nejde o dve samostatne firmy, ale americky koncern ktery ma mnoho pobocek a vyvojovych center a tovaren po celem svete, nejen v sebestredne Evrope, ktere koncern sam zalozil. ;-)

Radek Ondrášík
21. května • 15:10

Pepiku vy jste dost mimo. Takze Volvo je americka znacka, protoze ma platformy evropskeho Fordu, ktery je v podstate americkym Fordem :)No proste smirte se s tim, ze Ford je z casti americky a z casti evropsky. Evropsky Ford sice sdili s americkym cast technologii, ale jinak je to samostatna firma. To uz je spise Renault a Nissan jedna firma, nez Ford US a Ford EU. Takze nazev stejny a dve odlisne firmy, ktere maji tolik stejneho jako jine dve kooperujici znacky. Viz. Rencek a Nissan, viz Volvo a Ford.A muzete tu kricet o faktech, blbostech, wikipedii, o tom, ze vam to rikal tatinek na smrtelne posteli, nebo to mate vytetovane na prave pulce vasi zadnice, ale nic na tom nezmenite.

Pepa
23. května • 4:30

A muzes uvest konkretne Radecku v cem je to samostatna firma? Chces snad poprit ze ji aktivne ridi a vlastni americke vedeni FMC. Kamarade na prave pulce tvoji zadnice mas ty, asi svuj mini mozek. Fakta jsou fakta.
"Takze nazev stejny a dve odlisne firmy".... ne jen jedna firma - ochranna znamka i akcie je jen jedna.Nissan ma svoji vlastni akcii, to same Renault.Ford US a Ford EU takove oznaceni neexistuje je jen FORD MOTOR CO. Ukaz mi oficialni www Ford of Europe. Dekuji. Chci auto ne od firmy Ford ale od firmy Ford of Europe. :-D:-D:-D:-D

Pepa
20. května • 22:54

Na takovu hovadinu jsi prisel jak, to rozhodne nejsou ani z 1%, mas fakta nebo potrebujes fakta? Ford je jen jedna znacka jako pred cca 106 lety. Evropska, australska divize spada vsim pod tu americkou. Vse ridi globalni managment (globalni rada) v Michiganu veskery vyvoj, i ten EU a AU vyvoj, to sou fakta. ;-)
"V dnesni dobe existuji nezavisle znacky, ktere spolu kooperuji vice nez americky a evropsky Ford sam se sebou. " kdyz si to myslis, tak o Fordu natoz o jeho vnitrni kooperaci nic nevis.
Opak je pravdou, jak jsem rekl, treba nova Fiesta ma plny globalni vyvoj, proto bude prodavana a vyrabena v Americe nebo jako se uz prodava v Australii nebo vyrabi a prodava v Cine.
To samozrejmne neni prace jen evropskeho Fordu, ale hlavne je to prace globalni strategie Mulallyho a FMC.Precti si neco o Mulally strategii ONE FORD, ktera funguje. Pak mozna nebudes psat takoveto blaboly.

px30
20. května • 22:45

To už také není úplně pravda - americký trh přebírá Transit Connect a Fiestu. IMHO EcoBoost V6 by mohl zase proniknout do Evropy. Ale souhlasím s Pepou, že 4.6 3V V8 je povedený motor. Ovšem na druhou stranu je pravda, že nějakého nástupce CobraJetu by to asi opravdu chtělo.Na druhou stranu my tady nemáme co vytýkat - jedna devítka f tédéýčku je motor snad ještě starší a přesto doposud vynášený do nebes :-)

Doporučujeme

Články odjinud