Ford nabídne pojištění pořizovací ceny vozu

Automobilka Ford přichází s novinkou v možnostech pojištění vozu. Ke každému vozu Ford, který si koupíte na leasing, si můžete zaplatit Pojištění pořizovací ceny (GAP). O co se vlastně jedná?

Toto pojištění kryje rozdíl mezi kupní cenou vozu a vyplaceným pojistným plněním z havarijního pojištění v případě odcizení nebo totální škody. Toto pojištění se vztahuje rovněž na pojištění spoluúčasti.

Jak to vypadá v praxi? Dojde-li například u rok starého vozu s nákupní cenou 500 000 Kč k totální škodě při havárii či krádeži, vypadá kalkulace s využitím pojištění GAP takto:

Pořizovací cena
500 000 Kč
Hodnota v okamžiku pojistné události
380 000 Kč
Pojistné plnění vyplacené pojišťovnou (se spoluúčasti 10%)  
342 000 Kč
Pojišťovna Maxima vyplatí z pojištění GAP
158 000 Kč
 
Celkově vyplacené plnění
500 000 Kč

V případě takového pojištěné plnění tak nehrozí, že by zákazník přišel o auto, nebo musel doplácet leasingové společnosti.

Toto pojištění lze pořídit k jakémukoli vozu Ford, jehož pořizovací cena nepřesáhne 2 000 000 Kč a jehož celková hmotnost není vyšší než 3500 kg. Výše pojistného závisí na ceně vozu. Např. pro Ford Focus s motorem 1,6 TDCI ve výbavě Trend+ a pořizovací ceně 450 000 vyjde na 333 Kč měsíčně při leasingu na 36 měsíců.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků