Ford nabídne pojištění pořizovací ceny vozu

Automobilka Ford přichází s novinkou v možnostech pojištění vozu. Ke každému vozu Ford, který si koupíte na leasing, si můžete zaplatit Pojištění pořizovací ceny (GAP). O co se vlastně jedná?

Toto pojištění kryje rozdíl mezi kupní cenou vozu a vyplaceným pojistným plněním z havarijního pojištění v případě odcizení nebo totální škody. Toto pojištění se vztahuje rovněž na pojištění spoluúčasti.

Jak to vypadá v praxi? Dojde-li například u rok starého vozu s nákupní cenou 500 000 Kč k totální škodě při havárii či krádeži, vypadá kalkulace s využitím pojištění GAP takto:

Pořizovací cena
500 000 Kč
Hodnota v okamžiku pojistné události
380 000 Kč
Pojistné plnění vyplacené pojišťovnou (se spoluúčasti 10%)  
342 000 Kč
Pojišťovna Maxima vyplatí z pojištění GAP
158 000 Kč
 
Celkově vyplacené plnění
500 000 Kč

V případě takového pojištěné plnění tak nehrozí, že by zákazník přišel o auto, nebo musel doplácet leasingové společnosti.

Toto pojištění lze pořídit k jakémukoli vozu Ford, jehož pořizovací cena nepřesáhne 2 000 000 Kč a jehož celková hmotnost není vyšší než 3500 kg. Výše pojistného závisí na ceně vozu. Např. pro Ford Focus s motorem 1,6 TDCI ve výbavě Trend+ a pořizovací ceně 450 000 vyjde na 333 Kč měsíčně při leasingu na 36 měsíců.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků