Ford nabídne novou generaci turbomotorů

25 komentářů

Zod
2. července • 12:37

Moc se těším na eru turbobenzinu...turbomotor má mnohem vyšší účinnost, koeficient objemu je 1,7x Takže si představte 1,2 a síle dnešního 2 litru...nádhera

Dusan
2. července • 15:29

... a spotrebe ctyrlitroveho osmivalce. :-D

xj
2. července • 12:56

A co zivotnost takovyho turbomoturku?

Zod
2. července • 13:32

Když se vysere turbo, někdo ho opraví levně, sebere se z vrakáčů,ale pochybuju...to se vymaka

Tonds
2. července • 13:23

jake potize čekáš? Kdyz to naplanujou a i vyrobej solidne tak ten motůrek vydrži stejne.Jako diesel. jen premyslet a a pecovat a mas vecny stroj na300000km. minimalne

xj
3. července • 1:30

To ja prave nevim, jenom s cenou za opravy turba se casto strasi. Ale kdyby to melo byt 300t km, tak to je samozrejme ok. :-P

GOLF
2. července • 10:41

opisujeme od Vw co jde :-) :-D

lunochod
2. července • 11:53

mas pravdu, ale za to te tu ukamenujou ...

RS
2. července • 13:59

jj ma pocit ze sutrem ste do mozku dostali

Dusan
2. července • 7:40

Ford by mel primarne zacit resit svoji nekonkurenceschopnost v oblasti dieselovych agregatu, ktere jsou pro prodej ponekud dulezitejsi.

vsn
2. července • 13:29

jdete s traktorama do dža ...

rockblock
2. července • 10:20

ford nepotrebuje riesit dizel, ked motory kupuje u PSA... ;-) ale sak nevadi... to zase len nejaky antifordista-humorista vstal po vikende z postele...

WinDiesel
2. července • 8:42

Nemáš pravdu. Ford má k dispozici prakticky stejné portfolio jako konkurence. Pouze se zatím nerozhodlo o nasazení všech motorů např do S-Maxu a nového Mondea. Nebo Ti 1,4 50kW, 1,6 66kW, 1,6 80kW, 1,8 74 kW, 1,8 92 kW, 2,0 96kW, 2,0 100 kW, 2,0 103 kW, 2,2 118 kW, 2,2 125 kW, 2,7 V6 a 3,6 V8 (vše Evropa) málo??? Co by jsi ještě chtěl?

PSE
2. července • 9:36

2.7 TDI s pořádným automatem do Mondea, třeba. Těch 140 koní na tuhle káru je dooost máálo

rockblock
2. července • 10:21

a kde chces pre boha jazdit? 140 koni na mondeo je uplne akurat. Mondeo mam, viem o com hovorim.

PSE
2. července • 19:45

No tak to teda nevim, asi jsem mel jine auto. S tema 155 to bylo lepsi, ale pokud jsi si vsiml, tak jsem se bavil o automaticke prevodovce. Automat byl velkou slabinou Mondea (a je neustale jak koukam) krome toho by to chtelo k poradnemu automatu taky lepsi motor. Jestli si myslis ze 140 koni je na mondeo dost, tak ti ale fakt nemuzu pomoct.

Karel
2. července • 12:52

140 je málo. Optimum je tak 150-160k.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RS
2. července • 13:57

Proc ne rovnou 200PS

Dusan
2. července • 10:56

A proto vsichni konkurenti ve stredni tride nabizeji 110 - 130kW diesely. :-D

Victor
2. července • 7:56

Jak to že neřeší? Konkuruje dieselu benzínem. :-))

Z
2. července • 7:24

VW s tim přišlo před několika lety? A kolik aut kromě zanedbatelného množství to má? Moc ne...Ford to plánuje nasadit masově a to je přece jiná, to není zaspání doby...stejně tak to plánuje nasadit VW...prostě masové nasazování turba se teprve chystá

Tonds
3. července • 18:40

jo jo jo at si to pojmenujou jak chtej hlavne ze to tahne a ma malou spotrebu a naklady na provoz

ajejej
2. července • 2:25

S timhle VW prislo jiz pred nekolika lety!
Ale zase Ford urcite nebude mit s trvanlivosti turbodmychadel problem ze?

Tonds
2. července • 13:34

stim turbem zalezi kde nakoupi a kolik budou ochotni investovat:-D do toho turba.asi budou setrit jak se da. Doma v usa se jim moc nedari . Jo turbo nabizi i Fiat v Bravu a i Renault v modusu1,2 a tak.Nekdo musel prijit jako prvni:-P jen mam strach ze tyto motory prijdou s novou generaci motoru u VW. takze opet smula. jen skoda ze Skode zatrhli ten3valec turbo3-[

RH
2. července • 13:58

to jo to bysme pak mohli mit na silnicich treba THTP ze ? :) neboli tehatepecko

Doporučujeme

Články odjinud