Ford Mustang v edici V6 Sport Appearance pro Japonsko

Novodobý „pony car“ Ford Mustang po několika letech své produkční nadvlády v posledních měsících v otázce prodejů propadá za konkurenčním modelem Chevrolet Camaro, nicméně na to se veřejnost v různých koutech světa neptá, a tak pro Japonsko byla připravena omezená edice pojmenovaná Mustang V6 Sport Appearance. Nic převratného nečekejte, dokonce budete muset překousnout řízení s volantem vlevo. Ford Mustang V6 Sport Appearance bude dodáván výhradně v odstínech Performance White a Grabber Blue jasně odkazující na sedmdesátá léta, standardem budou kontrastní pruhy na kapotě a bocích karoserie.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Japonští zákazníci ve výbavě najdou spoiler na víku zavazadlového prostoru a chromované osmnáctipalcové lité ráfky s pneumatikami 235/50. Jak již název edice napovídá, k dispozici bude pouze nový šestiválec s objemem 3,7 l, jehož výkonové parametry se oproti standardů nijak neliší. Série bude omezena na pouhých 25 kusů vozů Mustang, na výběr budou karoserie Coupe i Convertible.  

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 250 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 148 685 km
Cena: 116 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 129 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků