Ford Mustang v čerstvém ladění Roush Industries

Jeden z nejznámějších úpravců současných Mustangů představuje své sady modifikací připravené pro vozy nového modelového roku.
Seznam kapitol
  1. Ford Mustang Roush 2013
  2. Fotogalerie

V souvislosti s „poníky“ Ford Mustang nezní našim čtenářům jméno ladičské společnosti Roush jistě nijak neznámým zvukem, přesně před rokem jsme vám například představili její rozsáhlou úpravu, která loňský Ford Mustang GT posiluje až na 548 koní (403 kW). Nyní Roush přichází s úpravami pro vozy Ford Mustang modelového roku 2013.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang z dílen Roush přináší výraznější kola a řadu stylistických úprav a dalších modifikací svým rozsahem závislých výhradně na movitosti zákazníka

A připraveno je hned několik modifikačních stupňů. V rámci ladění Stage 1 dostanete bodykit sestávající z přepracovaných nárazníků, nové masky chladiče, výraznějšího zadního difuzoru a spoileru na víku zavazadlového prostoru. Stage 2 přidává sportovní pérování s tužšími pružinami, tlumiči i stabilizátory a osmnáctipalcové lité ráfky obouvající pneumatiky Cooper RS3.

Ford Mustang DUB: limitovaná edice pro šestiválce

Ford Mustang DUB: limitovaná edice pro šestiválce

Vrcholem se stává stupeň Stage 3, jenž výše uvedené obohatí v případě kombinace s osmiválcem 5,0 l o výkon zvýšený na 573 koní (421 kW) a točivý moment navýšený na 683 Nm, přičemž interiér těží z přítomnosti specifické grafiky přístrojového štítu, nových koberečků a důmyslně rozmístěných emblémů Roush Industries.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Vozy Ford Mustang modelového roku 2013 v ladění Roush Industries se v amerických dealerstvích značky Ford začnou objevovat již koncem tohoto měsíce, přičemž záruka bude zachována na konfiguraci tři roky, nebo 58 000 km.
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ford Mustang Roush 2013
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků