Ford Mustang Super Snake: 725 koní!

Prominentní rentiér Caroll Shelby zul papuče a pustil se zase do práce. A výsledek rozhodně nezůstává za očekáváními.

Pokud patříte k menšině motoristů, kterým 540 koní běžného Mustangu GT500 Shelby s osmiválcem o objemu 5,4 l není dost, máte nyní novou možnost. GT500 si totiž vzal do parády Caroll Shelby se svým týmem Shelby Automobiles a jejich společné úsilí vyústilo v sadu úprav, po jejíž instalaci vznikne série Super Snake. Paket bude k mání od letošního srpna nejprve výhradně pro verzi kupé a bude se dodávat ve dvou výkonových verzích 630 a 725 koní (silnější varianta zůstane vyhrazena karosérii kupé).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Shelby dosáhl podstatného zvýšení výkonu především použitím nového přeplňovacího kompresoru Shelby/Ford Racing Whipple, speciálního výfukového potrubí Borla a chlazení stlačovaného vzduchu, silnější provedení navíc obdrželo zesílený klikiový hřídel. Pro zlepšení jízdních vlastností obdržel paket Super Snake také závěsy kol závodního typu se stavitelnými tlumiči a brzdovou soustavu Baer s šestipístkovými třmeny a odvrtávanými kotouči. Za další příplatek lze obdržet ještě ostřejší naladění, využívající dílů Eibach. Od ostatních Mustangů se Super Snake na první pohled liší novou kapotou z uhlíkových kompozitů, jež nese větší otvor pro vstup vzduchu a specifické „rychlé pruhy“, dále si všimneme řady doplňků využívajících uhlíkových vláken, dělených koncových světel, „kapucí“ namísto bočních trojúhelníkových okének, dvacetipalcových ráfků s pneumatikami Pirelli P-Zero i rozměrných emblémů Shelby GT500 Super Snake na předních blatnících a masce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér dostal „kapličku“ s doplňkovými měřiči a loga s nápisem Shelby na hlavových opěrkách a středové konzoli. A cena? Pokud si přivezete vlastní Mustang v sériovém provedení GT500, Shelby si naúčtuje 29 495 dolarů za konverzi na 630 koní a na 33 495 dolarů vás přijde stádo 725 divokých koní. O jízdních výkonech upraveného vozu Caroll Shelby mlčí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Mustang Super Snake
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků