Mustang slaví 55 let od uvedení. Edice Mustang55 může mít jednou velkou cenu

Osmiválcový Mustang dostává další speciální edici a slabší čtyřválec přichází s hrstkou nových vychytávek. Sportovní ikona Fordu je stále v dobré formě.

Ford už letos v dubnu slavil 55. výročí ikonického Mustangu. Teď chce zákazníkům tímto směrem dopřát něco speciálního, a proto uvádí novou speciální edici Mustang55, která stojí na základu staré dobré osmiválcové verze. Ke všemu ale značka přidává také menší vylepšení pro slabší čtyřválcovou specifikaci.

Výroba Fordu Mustang Bullitt jede dál! Vysoká poptávka je na nečekaném místě

Výroba Fordu Mustang Bullitt jede dál! Vysoká poptávka je na nečekaném místě

Výroční edice Mustang55 tedy vychází ze standardního GT s pětilitrovým osmiválcem o výkonu 331 kW (450 koní). Na pohonné jednotce však žádné změny neproběhly. Kupé či kabriolet tak mají výdechy na kapotě a boky karoserie ozdobené samolepkami, černě lakovaná jsou 19palcová litá kola, ztmaveno je i logo Mustangu na přídi a označení 5.0 na blatnících, kdežto příplatkový spoiler na zádi je taky černý. Kupé pak dostává i černě lakovanou střechu, kabriolet má černé plátno.

Černé detaily budou kontrastovat s rozšířenou nabídkou laků karoserie pro celé portfolio Mustangů. Novinkami jsou stříbrná Iconic Silver, červená Lucid Red, oranžová Twister Orange a zelená Grabber Lime.

Samozřejmě, že je Ford Mustang opět nejprodávanějším sportovním kupé světa

Samozřejmě, že je Ford Mustang opět nejprodávanějším sportovním kupé světa

Vevnitř Mustangu55 se nachází dekory palubní desky ve stylu karbonu, kůží čalouněný středový panel, nová řadička pro manuální i automatickou převodovku a Alcantarou polstrované sedačky a bočnice dveří. Edice pak přichází s bohatou standardní výbavou včetně vyhřívaných/odvětrávaných sedadel, prémiového audiosystému B&O nebo konektivitou FordPass Connect, která zajistí vzdálený přístup k vozu přes chytrý telefon.

Čtyřválcový Mustang 2.3 EcoBoost sice výroční edici nedostal, zato se ale dočkal hrstky vylepšení. Stejně jako velkoobjemový osmiválec teď nabídne i systém aktivních výfukových klapek s funkcí „hodného souseda“, kdy lze pro auto v časovém rozmezí nastavit startování v obzvláště tichém režimu, abyste ráno či pozdě večer nerušili okolí.

Plány Fordu v Evropě: Práci ztratí asi 12.000 lidí, nabídku rozšíří další SUV

Plány Fordu v Evropě: Práci ztratí asi 12.000 lidí, nabídku rozšíří další SUV

Po designové stránce pak slabší Mustang obdržel novou masku chladiče inspirovanou ostrými verzemi Shelby, také se objevují nová 19palcová kola, možnost stylových samolepek na karoserii či tmavě šedě lakovaných klik dveří a zadního spoileru.

Speciální Mustang55 i vylepšený Mustang EcoBoost uvede Ford na evropském trhu od letošního srpna. Cenovky zatím neznáme.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 18 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik