Ford Mustang Shelby GT500 se dále poodhaluje. Nyní unikly patentové snímky

Přestože podoba nového Shelby GT500 již unikla na internet, další hrstku detailů nyní přináší i patentové snímky, zobrazující technická řešení nejsilnějšího Mustangu.

Ford má v plánu nový Mustang Shelby GT500 oficiálně ukázat už zanedlouho na autosalonu v Detroitu. Tajit podobu novinky už přitom vlastně nemusí, jelikož fotky dokončeného vozu před pár týdny obletěly internet (viz galerie). Před premiérou se teď navíc dostávají na veřejnost i patentové snímky upřesňující některá technická vylepšení vozu.

Ilustrace přitom nemají dále odhalovat design přední části GT500, ale spíše jen poukazovat na řešení, která budou na voze použita. Jinak se totiž zdá, že koukáme na masku modelu GT350. Pro nejsilnější Mustang tak Ford navrhl nové aktivní vedení vzduchu k brzdám vepředu i vzadu a další snímky zobrazují i použitý splitter na předním nárazníku.

Robot simulující zpocený zadek: Takto Ford testuje odolnost potahů sedaček

Robot simulující zpocený zadek: Takto Ford testuje odolnost potahů sedaček

GT500 by pak mělo dostat speciální hořčíkovou rozpěru tlumičů v motorovém prostoru, kterou můžeme na snímcích vidět také. Což by ostatně nasvědčovalo i razantně zvýšené linii kapoty, pod kterou se bude schovávat přepracovaná strojovna z GT350.

Přesněji už víme, že GT500 nabídne z kompresorem přeplňované verze 5,2litrového osmiválce přes 515 kW (700 koní). Je velmi pravděpodobné, že kvůli takové porci výkonu se značka rozhodne do GT500 nasadit automatickou převodovku, možná až desetistupňovou.

Auto roku 2019 v České republice: Vítězem je Ford Focus!

Auto roku 2019 v České republice: Vítězem je Ford Focus!

V rámci upoutávek Ford dříve oznámil také použití inovativních technologií k jízdě na trati, nejspíše tak bude novinka používat i různě nastavitelné jízdní režimy a další vychytávky. Na více informací o GT500 nebudeme čekat dlouho, detroitský autosalon začíná novinářskými dny už příští týden 14. ledna.

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 69 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků