Ford Mustang Shelby GT500 se dále poodhaluje. Nyní unikly patentové snímky

Přestože podoba nového Shelby GT500 již unikla na internet, další hrstku detailů nyní přináší i patentové snímky, zobrazující technická řešení nejsilnějšího Mustangu.

Ford má v plánu nový Mustang Shelby GT500 oficiálně ukázat už zanedlouho na autosalonu v Detroitu. Tajit podobu novinky už přitom vlastně nemusí, jelikož fotky dokončeného vozu před pár týdny obletěly internet (viz galerie). Před premiérou se teď navíc dostávají na veřejnost i patentové snímky upřesňující některá technická vylepšení vozu.

Ilustrace přitom nemají dále odhalovat design přední části GT500, ale spíše jen poukazovat na řešení, která budou na voze použita. Jinak se totiž zdá, že koukáme na masku modelu GT350. Pro nejsilnější Mustang tak Ford navrhl nové aktivní vedení vzduchu k brzdám vepředu i vzadu a další snímky zobrazují i použitý splitter na předním nárazníku.

Robot simulující zpocený zadek: Takto Ford testuje odolnost potahů sedaček

Robot simulující zpocený zadek: Takto Ford testuje odolnost potahů sedaček

GT500 by pak mělo dostat speciální hořčíkovou rozpěru tlumičů v motorovém prostoru, kterou můžeme na snímcích vidět také. Což by ostatně nasvědčovalo i razantně zvýšené linii kapoty, pod kterou se bude schovávat přepracovaná strojovna z GT350.

Přesněji už víme, že GT500 nabídne z kompresorem přeplňované verze 5,2litrového osmiválce přes 515 kW (700 koní). Je velmi pravděpodobné, že kvůli takové porci výkonu se značka rozhodne do GT500 nasadit automatickou převodovku, možná až desetistupňovou.

Auto roku 2019 v České republice: Vítězem je Ford Focus!

Auto roku 2019 v České republice: Vítězem je Ford Focus!

V rámci upoutávek Ford dříve oznámil také použití inovativních technologií k jízdě na trati, nejspíše tak bude novinka používat i různě nastavitelné jízdní režimy a další vychytávky. Na více informací o GT500 nebudeme čekat dlouho, detroitský autosalon začíná novinářskými dny už příští týden 14. ledna.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

dnes | Vladimír Kadera
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků