Ford Mustang Shelby GT500 se dále poodhaluje. Nyní unikly patentové snímky

Přestože podoba nového Shelby GT500 již unikla na internet, další hrstku detailů nyní přináší i patentové snímky, zobrazující technická řešení nejsilnějšího Mustangu.

Ford má v plánu nový Mustang Shelby GT500 oficiálně ukázat už zanedlouho na autosalonu v Detroitu. Tajit podobu novinky už přitom vlastně nemusí, jelikož fotky dokončeného vozu před pár týdny obletěly internet (viz galerie). Před premiérou se teď navíc dostávají na veřejnost i patentové snímky upřesňující některá technická vylepšení vozu.

Ilustrace přitom nemají dále odhalovat design přední části GT500, ale spíše jen poukazovat na řešení, která budou na voze použita. Jinak se totiž zdá, že koukáme na masku modelu GT350. Pro nejsilnější Mustang tak Ford navrhl nové aktivní vedení vzduchu k brzdám vepředu i vzadu a další snímky zobrazují i použitý splitter na předním nárazníku.

Robot simulující zpocený zadek: Takto Ford testuje odolnost potahů sedaček

Robot simulující zpocený zadek: Takto Ford testuje odolnost potahů sedaček

GT500 by pak mělo dostat speciální hořčíkovou rozpěru tlumičů v motorovém prostoru, kterou můžeme na snímcích vidět také. Což by ostatně nasvědčovalo i razantně zvýšené linii kapoty, pod kterou se bude schovávat přepracovaná strojovna z GT350.

Přesněji už víme, že GT500 nabídne z kompresorem přeplňované verze 5,2litrového osmiválce přes 515 kW (700 koní). Je velmi pravděpodobné, že kvůli takové porci výkonu se značka rozhodne do GT500 nasadit automatickou převodovku, možná až desetistupňovou.

Auto roku 2019 v České republice: Vítězem je Ford Focus!

Auto roku 2019 v České republice: Vítězem je Ford Focus!

V rámci upoutávek Ford dříve oznámil také použití inovativních technologií k jízdě na trati, nejspíše tak bude novinka používat i různě nastavitelné jízdní režimy a další vychytávky. Na více informací o GT500 nebudeme čekat dlouho, detroitský autosalon začíná novinářskými dny už příští týden 14. ledna.

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků