Ford Mustang Shelby GT a GT/SC: zaostřeno na výkony

Společnost Shelby American představila v Los Angeles dvojici nových paketů pro Mustang GT. Jmenují se Shelby GT a Shelby GT/SC.

Příští rok uplyne 50 let od chvíle, kdy Carroll Shelby odladil svůj první Ford Mustang. Na probíhajícím autosalonu v Los Angeles jeho firma Shelby American představila dvojici nových verzí pro aktuální Ford Mustang GT. Cenově dostupnější Shelby GT vyniká na první pohled novou maskou chladiče nebo kapotou z uhlíkových kompozitů. Podvozek dostal tužší pérování z programu Ford Racing a dvacetipalcové lité ráfky obouvající pneumatiky BF Goodrich G-Force Comp2.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výkonnější verze Shelby GT/SC dostala také kompresor

Dílčí úpravy v sacích a výfukových traktech přinesly nepatrné posílení přibližně o 10 koní. Špičkový Shelby GT/SC pak přináší přeplňovací kompresor, který má být schopen zvýšit výkon motoru na 391, nebo až na 465 kW. V silnějším provedení vůz zrychlí z 0 na 96 km/h zhruba za 3,7 s. Verze Shelby GT a Shelby GT/SC jsou i tentokrát dostupné v podobě příplatkového paketu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků