Ford Mustang se čtyřválcem umí stovku za 5,8 sekundy

Ford Mustang se čtyřválcem umí stovku za 5,8 sekundy

Ford konečně zveřejnil dynamické parametry nového Mustangu v evropské specifikaci. Jak jistě víte, novinka se na evropský trh vozí se základním čtyřválcem a s osmiválcem. Šestiválec v nabídce chybí. Automobilka také přiznala, že si Ford Mustang objednalo již 2200 zákazníků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jakkoli je čtyřválec silný a efektivní, principiálně prostě pod kapotu Mustangu patří osmiválec. Dovolujeme si i tvrdit, že se reálná spotřeba obou motorizací ve skutečném světě mnohem více přiblíží

Základní pohonnou jednotkou je přeplňovaný čtyřválec EcoBoost o objemu 2,3 l. Dosahuje výkonu 233 kW (317 k) v 5500 ot./min. a točivého momentu 432 Nm v 3000 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 5,8 sekundy a má normovanou spotřebu 8,0 l/100 km.

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Tradiční atmosférický osmiválec má zdvihový objem 5,0 l a disponuje výkonem 310 kW (421 k) v 6500 ot./min. a točivým momentem 530 Nm v 4250 ot./min. Osmiválcový Ford Mustang zrychlí na stovku za 4,8 sekundy a Ford udává spotřebu 13,5 l/100 km.

Všechna data platí pro kupé s šestistupňovou manuální převodovkou. Zvláštní je, že Ford ještě neudává maximální rychlosti. Více informací o výbavě a použité technice najdete v přiložené tiskové zprávě.

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků