Ford Mustang se čtyřválcem umí stovku za 5,8 sekundy

Ford Mustang se čtyřválcem umí stovku za 5,8 sekundy

Ford konečně zveřejnil dynamické parametry nového Mustangu v evropské specifikaci. Jak jistě víte, novinka se na evropský trh vozí se základním čtyřválcem a s osmiválcem. Šestiválec v nabídce chybí. Automobilka také přiznala, že si Ford Mustang objednalo již 2200 zákazníků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jakkoli je čtyřválec silný a efektivní, principiálně prostě pod kapotu Mustangu patří osmiválec. Dovolujeme si i tvrdit, že se reálná spotřeba obou motorizací ve skutečném světě mnohem více přiblíží

Základní pohonnou jednotkou je přeplňovaný čtyřválec EcoBoost o objemu 2,3 l. Dosahuje výkonu 233 kW (317 k) v 5500 ot./min. a točivého momentu 432 Nm v 3000 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 5,8 sekundy a má normovanou spotřebu 8,0 l/100 km.

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Tradiční atmosférický osmiválec má zdvihový objem 5,0 l a disponuje výkonem 310 kW (421 k) v 6500 ot./min. a točivým momentem 530 Nm v 4250 ot./min. Osmiválcový Ford Mustang zrychlí na stovku za 4,8 sekundy a Ford udává spotřebu 13,5 l/100 km.

Všechna data platí pro kupé s šestistupňovou manuální převodovkou. Zvláštní je, že Ford ještě neudává maximální rychlosti. Více informací o výbavě a použité technice najdete v přiložené tiskové zprávě.

Zobrazit tiskovou zprávu
Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků