Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládl rychlost 335 km/h

Nový Ford Mustang se už dočkal několika tuningových úprav. Jednou takovou byla verze HPE700 od společnosti Hennessey. Osmiválcový motor zde nabízí přes 700 koní, ale na pokoření hranice 200 mil za hodinu (322 km/h) to nestačilo. A proto přišla silnější verze HPE750, která se nakonec rozjela až na 335 km/h (207,9 mil za hodinu).

U GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a přes 700 koní

U GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a přes 700 koní

Upravený Ford Mustang používá pětilitrový benzinový osmiválec, který je vybavený systémem přeplňování. Na rozdíl od původní verze HPE700, která disponovala maximem 535 kW (717 k), nabízí provedení 750 ještě vyšší výkon. Parametry tohoto motoru jsou 577 kW (785 k) a 879 Nm. Co takový Mustang dovede, to docela pěkně ukazuje přiložené video.

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Zrychlení z nuly na amerických 96 km/h vyčíslili lidé od Hennessey na 3,4 s, maximální rychlost byla nedávno testována, přičemž se upravený Mustang rozjel až na 207,9 mil v hodině, což je příjemných 335 km/h. Jen pro srovnání, standardní osmiválcový Mustang nabízí 310 kW (421 k) a maximálně jede 250 km/h.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků