Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládl rychlost 335 km/h

Nový Ford Mustang se už dočkal několika tuningových úprav. Jednou takovou byla verze HPE700 od společnosti Hennessey. Osmiválcový motor zde nabízí přes 700 koní, ale na pokoření hranice 200 mil za hodinu (322 km/h) to nestačilo. A proto přišla silnější verze HPE750, která se nakonec rozjela až na 335 km/h (207,9 mil za hodinu).

U GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a přes 700 koní

U GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a přes 700 koní

Upravený Ford Mustang používá pětilitrový benzinový osmiválec, který je vybavený systémem přeplňování. Na rozdíl od původní verze HPE700, která disponovala maximem 535 kW (717 k), nabízí provedení 750 ještě vyšší výkon. Parametry tohoto motoru jsou 577 kW (785 k) a 879 Nm. Co takový Mustang dovede, to docela pěkně ukazuje přiložené video.

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Zrychlení z nuly na amerických 96 km/h vyčíslili lidé od Hennessey na 3,4 s, maximální rychlost byla nedávno testována, přičemž se upravený Mustang rozjel až na 207,9 mil v hodině, což je příjemných 335 km/h. Jen pro srovnání, standardní osmiválcový Mustang nabízí 310 kW (421 k) a maximálně jede 250 km/h.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků