Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládl rychlost 335 km/h

Nový Ford Mustang se už dočkal několika tuningových úprav. Jednou takovou byla verze HPE700 od společnosti Hennessey. Osmiválcový motor zde nabízí přes 700 koní, ale na pokoření hranice 200 mil za hodinu (322 km/h) to nestačilo. A proto přišla silnější verze HPE750, která se nakonec rozjela až na 335 km/h (207,9 mil za hodinu).

U GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a přes 700 koní

U GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a přes 700 koní

Upravený Ford Mustang používá pětilitrový benzinový osmiválec, který je vybavený systémem přeplňování. Na rozdíl od původní verze HPE700, která disponovala maximem 535 kW (717 k), nabízí provedení 750 ještě vyšší výkon. Parametry tohoto motoru jsou 577 kW (785 k) a 879 Nm. Co takový Mustang dovede, to docela pěkně ukazuje přiložené video.

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Zrychlení z nuly na amerických 96 km/h vyčíslili lidé od Hennessey na 3,4 s, maximální rychlost byla nedávno testována, přičemž se upravený Mustang rozjel až na 207,9 mil v hodině, což je příjemných 335 km/h. Jen pro srovnání, standardní osmiválcový Mustang nabízí 310 kW (421 k) a maximálně jede 250 km/h.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků