Ford Mustang s dílčími úpravami pro nový modelový rok

Značka Ford představuje omlazené varianty modelové řady Mustang, jež se dotknou i speciálních verzí Boss 302 či Laguna Seca.
Seznam kapitol
  1. Ford Mustang 2013
  2. Fotogalerie

Zatím poslední „revolucí“ se pro Mustang stal rok 2011, kdy se dočkal zcela nových motorů, šestiválce 3,7 l/305 koní (227 kW) a osmiválce 5,0 l/412 koní (302 kW). Pro nový modelový rok, v USA označovaný jako 2013, je však připravena řada dalších modifikací, jež mají Mustangu pomoci otočit ve svůj prospěch nelichotivou bilanci konkurenčního Chevroletu Camaro.

Ford Mustang GT 2011: verze 5.0 podrobněji

Ford Mustang GT 2011: verze 5.0 podrobněji

Na přední části karoserie ponesou všechny nové Mustangy novou masku chladiče a upravený nárazník opatřený modifikovanými vstupy vzduchu k chladičům. Hlavní světlomety s xenonovými výbojkami jsou nově standardem pro všechny verze, osmiválec GT dostane novou kapotu s ventilací a za příplatek pak mlhovky HID.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang 2013 ve svém standardním, šestiválcovém provedení

Nová je též nabídka litých kol s průměrem od 17 do 19 palců, paleta dostupných barevných odstínů byla doplněna novými odstíny zelené a modré. Na zadním konci karoserie si všimneme černě lakovaného panelu opticky propojujícího zcela nové svítilny. Zpětná zrcátka mají na své spodní hraně malé projektory s LED, jež na zem při otevření dveří promítají tradiční logo se vzpínajícím se divokým koněm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang GT 2013 a jeho detaily
 

Pro verze V6 i V8 GT jsou za příplatek k dispozici sportovní sedadla Recaro a pro osmiválce GT navíc v rámci sady Track Pack vylepšená automatická převodovka s funkcí SelectShift, samosvorný diferenciál Torsen vypůjčený z řady Mustang Boss 302 a brzdová soustava Brembo (pouze pro varianty s manuální převodovkou). Co se motorů týče, šestiválec zůstal beze změn, zatímco osmiválec mírně posílil na 420 koní (309 kW).

Ford Mustang Boss 302: návrat velkého šéfa

Ford Mustang Boss 302: návrat velkého šéfa

Omlazovací kúrou prošel také Ford Mustang Boss 302, který byl přitom představen teprve vloni. Na svých bocích nese kontrastní polepy ve tvaru hokejky vzdávající hold původnímu Mustangu Boss z roku 1970. K dispozici je nově také jasně žluté lakování (na snímcích), kromě nové masky ze standardních Mustangů, záslepky mlhovek jsou nově odnímatelné, což má podle FMC zlepšit chlazení při dynamické jízdě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang Boss 302 2013 v nové barvě a s novými "hokejkami"

Celá modernizovaná řada Fordu Mustang modelového roku 2013, tedy 2012, oslaví svoji veřejnou premiéru již tento týden na autosalonu v Los Angeles a v prodejnách se objeví hned na počátku příštího roku.
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ford Mustang 2013
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků