Ford Mustang s cenově dostupným komplexním laděním RTR

Novodobý „pony car“ Mustang stále budí pozornost nejen veřejnosti, ale také ladičských společností.

Nejrůznějších ladění aktuální generace Fordu Mustang je nespočet, takže zákazník může vybírat jen podle svého vkusu a stavu konta, tedy tak, jak tomu bylo v šedesátých a sedmdesátých letech. Z poslední doby vzpomeňme třeba sérii Ford Mustang Roush RS nebo Mustang GT 5.0 opatřený kompresorem přímo v továrně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang GT 5.0 v čerstvé úpravě RTR

Po delší době o sobě v souvislosti s Mustangem dává vědět značka RTR, která spojila své síly se společností Classic Design Concepts a připravila pro majitele stávajících Mustangů sadu úprav, jejíž prvky jsou k mání také samostatně. Modifikace se týkají vzhledu karoserie, podvozku i pohonné jednotky, přičemž nemusíte být zrovna majitelem ropných polí, abyste si toto ladění mohli dovolit (podobným směrem míří také již výše zmíněný Roush).

Retro | Americká auta | Premiéry | Sportovní auta | Zajímavosti | Kupé | Ford | Kabriolety | Fascinace | Design

Ford Mustang s dílčími úpravami pro nový modelový rok

Paket RTR je určen pro osmiválcovou verzi Ford Mustang GT 5.0. Na první pohled si všimneme lízátka pod předním nárazníkem, prahových obkladů a výraznějšího difuzoru v zadním nárazníku, jakož i tmavých lepených pruhů, spoileru na víku zavazadlového prostoru či devatenáctipalcových litých ráfků obouvajících pneumatiky Falkon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenčí jsou úpravy pouze decentní

Pro zlepšení jízdních vlastností je k mání upravený podvozek s dodatečnou výztuhou u zadní nápravy a stavitelnými tlumiči, pružinami a stabilizátory. Pod kapotou se skrývá standardní osmiválec s objemem 5,0 l opatřený upraveným programem řídicí jednotky, filtrem K&N na sání a sportovním výfukem, což umožnilo celkem pohodlně navýšit výkon o 25 koní (19 kW) a točivý moment o slušných 81 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U RTR zapracovali také na podvozku a pohonné jednotce

Sada RTR je pro Mustang GT k dispozici ve dvou úrovních. Ta první v přepočtu za 129 000 Kč a zahrnuje o 25 mm snížené pružiny, nový výfuk a aerodynamické úpravy bez prahových obkladů a difuzoru. Kompletní sada zahrnuje kompletní paket aerodynamických prvků, dále snížené pérování a posílený motor.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 6 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků