Ford Mustang s cenově dostupným komplexním laděním RTR

Novodobý „pony car“ Mustang stále budí pozornost nejen veřejnosti, ale také ladičských společností.

Nejrůznějších ladění aktuální generace Fordu Mustang je nespočet, takže zákazník může vybírat jen podle svého vkusu a stavu konta, tedy tak, jak tomu bylo v šedesátých a sedmdesátých letech. Z poslední doby vzpomeňme třeba sérii Ford Mustang Roush RS nebo Mustang GT 5.0 opatřený kompresorem přímo v továrně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang GT 5.0 v čerstvé úpravě RTR

Po delší době o sobě v souvislosti s Mustangem dává vědět značka RTR, která spojila své síly se společností Classic Design Concepts a připravila pro majitele stávajících Mustangů sadu úprav, jejíž prvky jsou k mání také samostatně. Modifikace se týkají vzhledu karoserie, podvozku i pohonné jednotky, přičemž nemusíte být zrovna majitelem ropných polí, abyste si toto ladění mohli dovolit (podobným směrem míří také již výše zmíněný Roush).

Ford Mustang s dílčími úpravami pro nový modelový rok

Ford Mustang s dílčími úpravami pro nový modelový rok

Paket RTR je určen pro osmiválcovou verzi Ford Mustang GT 5.0. Na první pohled si všimneme lízátka pod předním nárazníkem, prahových obkladů a výraznějšího difuzoru v zadním nárazníku, jakož i tmavých lepených pruhů, spoileru na víku zavazadlového prostoru či devatenáctipalcových litých ráfků obouvajících pneumatiky Falkon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenčí jsou úpravy pouze decentní

Pro zlepšení jízdních vlastností je k mání upravený podvozek s dodatečnou výztuhou u zadní nápravy a stavitelnými tlumiči, pružinami a stabilizátory. Pod kapotou se skrývá standardní osmiválec s objemem 5,0 l opatřený upraveným programem řídicí jednotky, filtrem K&N na sání a sportovním výfukem, což umožnilo celkem pohodlně navýšit výkon o 25 koní (19 kW) a točivý moment o slušných 81 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U RTR zapracovali také na podvozku a pohonné jednotce

Sada RTR je pro Mustang GT k dispozici ve dvou úrovních. Ta první v přepočtu za 129 000 Kč a zahrnuje o 25 mm snížené pružiny, nový výfuk a aerodynamické úpravy bez prahových obkladů a difuzoru. Kompletní sada zahrnuje kompletní paket aerodynamických prvků, dále snížené pérování a posílený motor.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků