Ford Mustang s cenově dostupným komplexním laděním RTR

Novodobý „pony car“ Mustang stále budí pozornost nejen veřejnosti, ale také ladičských společností.

Nejrůznějších ladění aktuální generace Fordu Mustang je nespočet, takže zákazník může vybírat jen podle svého vkusu a stavu konta, tedy tak, jak tomu bylo v šedesátých a sedmdesátých letech. Z poslední doby vzpomeňme třeba sérii Ford Mustang Roush RS nebo Mustang GT 5.0 opatřený kompresorem přímo v továrně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang GT 5.0 v čerstvé úpravě RTR

Po delší době o sobě v souvislosti s Mustangem dává vědět značka RTR, která spojila své síly se společností Classic Design Concepts a připravila pro majitele stávajících Mustangů sadu úprav, jejíž prvky jsou k mání také samostatně. Modifikace se týkají vzhledu karoserie, podvozku i pohonné jednotky, přičemž nemusíte být zrovna majitelem ropných polí, abyste si toto ladění mohli dovolit (podobným směrem míří také již výše zmíněný Roush).

Ford Mustang s dílčími úpravami pro nový modelový rok

Ford Mustang s dílčími úpravami pro nový modelový rok

Paket RTR je určen pro osmiválcovou verzi Ford Mustang GT 5.0. Na první pohled si všimneme lízátka pod předním nárazníkem, prahových obkladů a výraznějšího difuzoru v zadním nárazníku, jakož i tmavých lepených pruhů, spoileru na víku zavazadlového prostoru či devatenáctipalcových litých ráfků obouvajících pneumatiky Falkon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenčí jsou úpravy pouze decentní

Pro zlepšení jízdních vlastností je k mání upravený podvozek s dodatečnou výztuhou u zadní nápravy a stavitelnými tlumiči, pružinami a stabilizátory. Pod kapotou se skrývá standardní osmiválec s objemem 5,0 l opatřený upraveným programem řídicí jednotky, filtrem K&N na sání a sportovním výfukem, což umožnilo celkem pohodlně navýšit výkon o 25 koní (19 kW) a točivý moment o slušných 81 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U RTR zapracovali také na podvozku a pohonné jednotce

Sada RTR je pro Mustang GT k dispozici ve dvou úrovních. Ta první v přepočtu za 129 000 Kč a zahrnuje o 25 mm snížené pružiny, nový výfuk a aerodynamické úpravy bez prahových obkladů a difuzoru. Kompletní sada zahrnuje kompletní paket aerodynamických prvků, dále snížené pérování a posílený motor.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků