Ford Mustang prý dostane ostrý paket pro osmiválcovou verzi GT

Poprvé v historii je současná generace legendárního Mustangu v prodeji i na starém kontinentu. Takové rozhodnutí si vynutilo změny v nastavení vozu. Díky tomu je evropský osmiválcový Mustang technicky spřízněný spíše s ostřejší verzí Performance Pack, za kterou se v zámoří připlácí.

Na uniklých dokumentech na fóru Mustang6G se však objevuje "Performance Package Level 2". Obsahovat by měl tužší naladění odpružení větší brzdy Brembo, výkonnější chlazení či devatenáctipalcová kola.

Insignia a Ibiza v nových crash testech excelují. Fordu Mustang se opět nedařilo

Insignia a Ibiza v nových crash testech excelují. Fordu Mustang se opět nedařilo

Plán na ještě "sportovnější" Mustang se objevuje i v uniklých materiálů amerických prodejců. Nás bude zajímat především to, jestli se takový balíček dostane i do Evropy. Byla by to alespoň částečná náplast za to, že verzi od Shelby u nás neseženete...

Prohlédněte si současnou generaci po faceliftu ve fotogalerii. Už jste si na nový vzhled zvykli?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků