Ford Mustang pro rok 2018 bude výkonnější a úspornější

Legenda americké automobilky dostane desetistupňový automat, poupravený vzhled i řadu nových kol. Do showroomů Fordu dorazí na podzim tohoto roku.

Zatímco převážná většina pozornosti se v posledních dnech ubírala na autosalon v Detroitu, Ford ve svém vývojářském centru v Dearbornu představil Mustang pro modelový rok 2018.

Základem legendárního modelu bude pětilitrový osmiválec s přímým vstřikováním paliva (obdobně jako u modelu F-150). Výsledkem je vyšší výkon a úspornější spotřeba paliva. Podrobnější data ale Ford zatím neposkytl. K dispozici ale bude nadále i 2,3litrový čtyřválec, který teď slibuje vyšší kroutící moment a lepší akceleraci. 

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

U obou motorizací bude k dispozici novinka v podobě desetistupňové automatické převodovky. Chybět nebude ani šestistupňový manuál. Obě varianty Ford upravil tak, aby bylo řazení pohodlnější.

Mustang je klasikou, ale i v něm musel Ford odpovědět na současný trend technologickými vychytávkami. V interiéru je tedy k dispozici 12palcový LCD přístrojový panel. Digitální ručičky například mění barvu podle toho, v jakých otáčkách se motor pohybuje. Výrobce navíc dovolil drobné možnosti grafické individualizace. Fanoušci klasických budíků ale nemusí zoufat, ty i nadále zůstávají standardem.

Dva Mustangy svými pneumatikami namalovaly obraz do knihy rekordů

Dva Mustangy svými pneumatikami namalovaly obraz do knihy rekordů

Chybět nebudou ani bezpečností prvky, včetně kolizního asistenta s detekcí chodců, upozornění na bezpečnou vzdálenost, či asistenta jízdy v pruhu. 

Ford zatím neprozradil nic o ceně nového vozu. Víme jen to, že se Mustang pro rok 2018 bude prodávat ve 148 zemích po celém světě a do showroomů americké automobilky dorazí na podzim tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků