Ford Mustang pro rok 2018 bude výkonnější a úspornější

Legenda americké automobilky dostane desetistupňový automat, poupravený vzhled i řadu nových kol. Do showroomů Fordu dorazí na podzim tohoto roku.

Zatímco převážná většina pozornosti se v posledních dnech ubírala na autosalon v Detroitu, Ford ve svém vývojářském centru v Dearbornu představil Mustang pro modelový rok 2018.

Základem legendárního modelu bude pětilitrový osmiválec s přímým vstřikováním paliva (obdobně jako u modelu F-150). Výsledkem je vyšší výkon a úspornější spotřeba paliva. Podrobnější data ale Ford zatím neposkytl. K dispozici ale bude nadále i 2,3litrový čtyřválec, který teď slibuje vyšší kroutící moment a lepší akceleraci. 

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

U obou motorizací bude k dispozici novinka v podobě desetistupňové automatické převodovky. Chybět nebude ani šestistupňový manuál. Obě varianty Ford upravil tak, aby bylo řazení pohodlnější.

Mustang je klasikou, ale i v něm musel Ford odpovědět na současný trend technologickými vychytávkami. V interiéru je tedy k dispozici 12palcový LCD přístrojový panel. Digitální ručičky například mění barvu podle toho, v jakých otáčkách se motor pohybuje. Výrobce navíc dovolil drobné možnosti grafické individualizace. Fanoušci klasických budíků ale nemusí zoufat, ty i nadále zůstávají standardem.

Dva Mustangy svými pneumatikami namalovaly obraz do knihy rekordů

Dva Mustangy svými pneumatikami namalovaly obraz do knihy rekordů

Chybět nebudou ani bezpečností prvky, včetně kolizního asistenta s detekcí chodců, upozornění na bezpečnou vzdálenost, či asistenta jízdy v pruhu. 

Ford zatím neprozradil nic o ceně nového vozu. Víme jen to, že se Mustang pro rok 2018 bude prodávat ve 148 zemích po celém světě a do showroomů americké automobilky dorazí na podzim tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků