Ford Mustang pro rok 2018 bude výkonnější a úspornější

Legenda americké automobilky dostane desetistupňový automat, poupravený vzhled i řadu nových kol. Do showroomů Fordu dorazí na podzim tohoto roku.

Zatímco převážná většina pozornosti se v posledních dnech ubírala na autosalon v Detroitu, Ford ve svém vývojářském centru v Dearbornu představil Mustang pro modelový rok 2018.

Základem legendárního modelu bude pětilitrový osmiválec s přímým vstřikováním paliva (obdobně jako u modelu F-150). Výsledkem je vyšší výkon a úspornější spotřeba paliva. Podrobnější data ale Ford zatím neposkytl. K dispozici ale bude nadále i 2,3litrový čtyřválec, který teď slibuje vyšší kroutící moment a lepší akceleraci. 

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

U obou motorizací bude k dispozici novinka v podobě desetistupňové automatické převodovky. Chybět nebude ani šestistupňový manuál. Obě varianty Ford upravil tak, aby bylo řazení pohodlnější.

Mustang je klasikou, ale i v něm musel Ford odpovědět na současný trend technologickými vychytávkami. V interiéru je tedy k dispozici 12palcový LCD přístrojový panel. Digitální ručičky například mění barvu podle toho, v jakých otáčkách se motor pohybuje. Výrobce navíc dovolil drobné možnosti grafické individualizace. Fanoušci klasických budíků ale nemusí zoufat, ty i nadále zůstávají standardem.

Dva Mustangy svými pneumatikami namalovaly obraz do knihy rekordů

Dva Mustangy svými pneumatikami namalovaly obraz do knihy rekordů

Chybět nebudou ani bezpečností prvky, včetně kolizního asistenta s detekcí chodců, upozornění na bezpečnou vzdálenost, či asistenta jízdy v pruhu. 

Ford zatím neprozradil nic o ceně nového vozu. Víme jen to, že se Mustang pro rok 2018 bude prodávat ve 148 zemích po celém světě a do showroomů americké automobilky dorazí na podzim tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky