Ford Mustang pro rok 2018 bude výkonnější a úspornější

Legenda americké automobilky dostane desetistupňový automat, poupravený vzhled i řadu nových kol. Do showroomů Fordu dorazí na podzim tohoto roku.

Zatímco převážná většina pozornosti se v posledních dnech ubírala na autosalon v Detroitu, Ford ve svém vývojářském centru v Dearbornu představil Mustang pro modelový rok 2018.

Základem legendárního modelu bude pětilitrový osmiválec s přímým vstřikováním paliva (obdobně jako u modelu F-150). Výsledkem je vyšší výkon a úspornější spotřeba paliva. Podrobnější data ale Ford zatím neposkytl. K dispozici ale bude nadále i 2,3litrový čtyřválec, který teď slibuje vyšší kroutící moment a lepší akceleraci. 

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

U obou motorizací bude k dispozici novinka v podobě desetistupňové automatické převodovky. Chybět nebude ani šestistupňový manuál. Obě varianty Ford upravil tak, aby bylo řazení pohodlnější.

Mustang je klasikou, ale i v něm musel Ford odpovědět na současný trend technologickými vychytávkami. V interiéru je tedy k dispozici 12palcový LCD přístrojový panel. Digitální ručičky například mění barvu podle toho, v jakých otáčkách se motor pohybuje. Výrobce navíc dovolil drobné možnosti grafické individualizace. Fanoušci klasických budíků ale nemusí zoufat, ty i nadále zůstávají standardem.

Dva Mustangy svými pneumatikami namalovaly obraz do knihy rekordů

Dva Mustangy svými pneumatikami namalovaly obraz do knihy rekordů

Chybět nebudou ani bezpečností prvky, včetně kolizního asistenta s detekcí chodců, upozornění na bezpečnou vzdálenost, či asistenta jízdy v pruhu. 

Ford zatím neprozradil nic o ceně nového vozu. Víme jen to, že se Mustang pro rok 2018 bude prodávat ve 148 zemích po celém světě a do showroomů americké automobilky dorazí na podzim tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků