Ford Mustang pro rok 2016: Blinkry na kapotě a okruhový paket pro kabrio

Seznam kapitol
  1. Ford Mustang 2016
  2. Fotogalerie: Ford Mustang 2016

Ano, zase tady máme Ford Mustang. Zatímco na náš trh právě přichází evropské provedení, v domovských Spojených státech teď automobilka vyrukovala s modernizací na rok 2016. Součástí jsou i drobné kosmetické změny některých detailů. Například se vracejí ikonické ukazatele směru na kapotě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekBlinkry zapuštěné do prolisů pro výdechy v kapotě se poprvé objevily v roce 1967 jako součást příplatkového příslušenství a půjde o jeden z rozpoznávacích znaků modelového roku 2016. Poprvé si koupíte Performance paket i na kabriolet s osmiválcem a manuálem

Blinkry v kapotě jsou nyní standardem pro osmiválcový Mustang GT. Novinkou jsou také speciální balíčky California Special a Pony Special, které rovněž odkazují na oblíbené balíčky výbavy z 60. let. Nové jsou i barvy a některé vzory kol. V nabídce se objevuje více polepů a dekoračních prvků. 

Fotogalerie: Prohlédněte si evropskou verzi nového Fordu Mustang

Fotogalerie: Prohlédněte si evropskou verzi nového Fordu Mustang

Kdo si objedná kabriolet s osmiválcem a manuálem, ten si může poprvé připlatit za okruhový paket Performance. Ten přináší zesílený a jinak laděný podvozek s nový zadním stabilizátorem a jinými předními pružinami. Ford dodá i účinnější chlazení a brzdy. Dopředu se nastěhují šestipístková Bremba s vrtanými kotouči.

Balíček Performance přináší i jinak nastavené řízení, jiný software ESP a nový systém ABS, optimalizovaný pro nasazení na okruhu. Ford dokonce namontuje dozadu i samosvor Torsen se zkráceným převodem 3,73 původem v Shelby GT350. Standardně má Mustang GT převod 3,31, za příplatek lze zkrátit na 3,55.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ford Mustang 2016
  2. Fotogalerie: Ford Mustang 2016
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků