Ford Mustang pro rok 2016: Blinkry na kapotě a okruhový paket pro kabrio

Seznam kapitol
  1. Ford Mustang 2016
  2. Fotogalerie: Ford Mustang 2016

Ano, zase tady máme Ford Mustang. Zatímco na náš trh právě přichází evropské provedení, v domovských Spojených státech teď automobilka vyrukovala s modernizací na rok 2016. Součástí jsou i drobné kosmetické změny některých detailů. Například se vracejí ikonické ukazatele směru na kapotě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekBlinkry zapuštěné do prolisů pro výdechy v kapotě se poprvé objevily v roce 1967 jako součást příplatkového příslušenství a půjde o jeden z rozpoznávacích znaků modelového roku 2016. Poprvé si koupíte Performance paket i na kabriolet s osmiválcem a manuálem

Blinkry v kapotě jsou nyní standardem pro osmiválcový Mustang GT. Novinkou jsou také speciální balíčky California Special a Pony Special, které rovněž odkazují na oblíbené balíčky výbavy z 60. let. Nové jsou i barvy a některé vzory kol. V nabídce se objevuje více polepů a dekoračních prvků. 

Fotogalerie: Prohlédněte si evropskou verzi nového Fordu Mustang

Fotogalerie: Prohlédněte si evropskou verzi nového Fordu Mustang

Kdo si objedná kabriolet s osmiválcem a manuálem, ten si může poprvé připlatit za okruhový paket Performance. Ten přináší zesílený a jinak laděný podvozek s nový zadním stabilizátorem a jinými předními pružinami. Ford dodá i účinnější chlazení a brzdy. Dopředu se nastěhují šestipístková Bremba s vrtanými kotouči.

Balíček Performance přináší i jinak nastavené řízení, jiný software ESP a nový systém ABS, optimalizovaný pro nasazení na okruhu. Ford dokonce namontuje dozadu i samosvor Torsen se zkráceným převodem 3,73 původem v Shelby GT350. Standardně má Mustang GT převod 3,31, za příplatek lze zkrátit na 3,55.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ford Mustang 2016
  2. Fotogalerie: Ford Mustang 2016
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků