Ford Mustang nové generace bude méně „retro“

Rok 2014 se stane rokem 50. výročí řady Ford Mustang, ale také časem premiéry její zcela nové generace. Šéfdesignér Fordu J Mays se ve Frankfurtu nechal slyšet, že její vzhled byl již v podstatě uzavřen (tj. tři roky předem), ještě překvapivější je ale konstatování, že legendární Mustang bude nově méně „retro“, ale více se zaměří na budoucnost. „Obě novodobé řady představené v letech 2005 a 2010 jsou retro vozidla,“ konstatoval ve Frankfurtu před novináři. „Výzvou padesátého výročí není jen ohlížet se zpět, ale vzít to nejlepší z Mustangu a posunout to vpřed.“

Ačkoli má být „nový Mustang“ zcela jiný než ty stávající, zachová si údajně vlastní charakter, což je ale docela velká výzva. Jak to dopadne, to se teprve ukáže, ale řada Mustang zoufale potřebuje nový impuls, neboť ji v posledních měsících v prodejích konkurence v čele s Chevroletem Camaro doslova válcuje… 
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků