Ford Mustang Mach-E si odbyl svůj evropský debut. Naše verze se bude dost lišit

Rozmazlený americký podvozek nemá v Alpách co dělat. Evropský Mustang Mach-E bude jezdit docela jinak.

Automobilka Ford se účasti na letošním ženevském autosalonu vyhne. Velmi očekávaný evropský debut elektrického Mustangu Mach-E se tak odehrál již včera v Londýně. Evropská specifikace vozu se bude od té Americké poměrně dost lišit.

První Fordy Mach-E dostanou Norové. Značka upřednostní trh Evropy před USA

První Fordy Mach-E dostanou Norové. Značka upřednostní trh Evropy před USA

Zástupci evropského Fordu byli totiž u vývoje již od prvopočátku a podnikali patřičné kroky proto, aby byl první elektrický Mustang připravený pro požadavky evropského řidiče. Řízení, podvozek, pohon všech kol a kontrola stability jsou tak oproti US verzi zcela jinak naladěné.

Ford Mustang Mach-E – rozměry a objem kufru
Délka [mm] 4712
Šířka [mm] 1881
Výška [mm] 1597
Rozvor [mm] 2984
Objem kufru vzadu [l] 402/1420
Objem kufru vpředu [l] 100

Samozřejmě nejde o nic ojedinělého. Větší tuhost a stabilita jsou běžné evropské úpravy původem spíše plavných a rozměklých amerických aut. Co přesně náš Ford s Mustangem udělal však není blíže specifikováno. Zatím není ani veřejné, kolik Evropanů si novinku objednalo. Ford pouze uvádí, že 85 procent zákazníků sáhlo automaticky po verzi s větší 98,8kWh baterií.

Ford Mustang Mach-E oficiálně: Má dva kufry, dojezd 600 km, známe i české ceny

Ford Mustang Mach-E oficiálně: Má dva kufry, dojezd 600 km, známe i české ceny

S tímto setupem má Mach-E zvládnout až 600 kilometrů na jedno nabití. Ford sám se navíc angažuje ve výstavbě až 400 kusů rychlých nabíječek, které budou rozmístěny na klíčových místech Evropy. Zájemci na našem kontinentě by se k prvním vozům měli dostat již na konci tohoto roku. 

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků