Ford Mustang Mach-E se nabíjí rychleji, než se udávalo. Výsledky jsou o 30 % lepší

Kankunen  |  18. 05. 2020 11:07

Takže to má menší baterku než se udává.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  18. 05. 2020 11:47

Nejde o nabití kapacity baterky, ale nabití na 100km jízdy. Velikost baterky nemusí být rozhodující.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 05. 2020 12:28

Od kdy se kouří cigareta 10 minut?

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  18. 05. 2020 14:10

co tak vídám u kolegů, tak v pracovní době je to poměrně obvyklý čas.

Odpovědět  |   | 
RR  |  18. 05. 2020 18:05

i 20 minut

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  18. 05. 2020 13:55

Takže z 10-100% nabijem za 1hod. 15-20 min.Za takyto čas prekavičkujem,prenanukujem,prežeriem stovky Kč + platim nabijanie a stracam čas  čumenim do stropu lacneho bistra,dokiaľ sa môj elektricky odpad nabije.Som zvedavy kedy niekoho napadne vyrabať EV s vymennymi baterkami.Za 10 min. vymenia baterku  a zmiznem.

Odpovědět  |   | 
Komáč  |  18. 05. 2020 14:13

Podívej se na to opačně. Vyměnil by jsi svůj motor v autě, o kterém víš, jak ho servisuješ, co mu dáváš za palivo atd. za jakýkoli jiný, co by se jen tak povaloval na benzínce? Asi ne viď? Taky bych nevyměnil své nové baterky za baterky, co mají najeto půl mega km, protože nikdy nevíš, zda se ti podaří zase potkat ty novější.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  19. 05. 2020 00:18

V systému výměnných baterií by tyto samozřejmě nebyly majetkem majitele vozidla, tak jako si nekupujeme vlastní tankovací stojan. . Nicméně ukázalo se, že to nějak není cesta. Výrobci se zřejmě neshodnou na formátu, vyžadovalo by to i obrovské investice do infrastruktury a tedy je to celé nereálné. Nereálné stejně jako vodíkové blouznění. Největší šanci mají holt klasické elektromobily, protože elektřina je dostupná (alespoň v určitém množství) tak nějak úplně všude.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  18. 05. 2020 14:28

jenže to by se musely vyrábět tak maximálně 3 typy baterií. Pro příměstské auto, pro vozidla vyšší třídy, a pro dodávky. Nezávislé na značce vozu.
Nedovedu si představit, že by na každé nabíjecí stanici měli po dvou-třech exemplářích baterky pro 5 různých Tesla, 50 koncernovek, 10 Fordů, 15 korejců, 8 Volvo, 15 Mercedesů ...
Navíc - jak se v takovém případě poprat s inovací? Dejme tomu, že se za 10let kapacita baterií zdvojnásobí při zachování hmotnosti a rozměrů. Má mít ta desetiletá pixla stejný nárok na delší dojezd, jako nové auto? Ano, lze ji SW omezit. Ale co obráceně? Může nové auto dostat při výměně baterii starší generace, protože jiná není skladem?
Další věcí je opotřebení. Nyní je to na majiteli auta, jestli akceptuje zkracující se dojezd, nebo si pořídí nový vůz. Ale co u té pronajímané baterie? Bude se ta plná životnost kamuflovat tak, že 100% navenek = 80% reálné kapacity? Tak aby i hodně opotřebovaná baterie byla pořád OK? To znamená, že bychom měli kvůli tomuto horší dojezd, případně těžší auta?
A nakonec je tu chlazení/vytápění baterií. Kdo bude zodpovědný za poškození chladícího/topného okruhu automobilu při kontaminovaném "termookruhu" baterie?
Kdo ponese odpovědnost za požár automobilu, když shoří baterie? Majitel baterie? Nebo majitel automobilu, který bude muset zaplatit i tu zničenou baterii?
Dle mého názoru je výměna celých baterií nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  18. 05. 2020 16:51

Výměnné baterie, jo i to už zde jednou bylo. Stačí zadat do Googlu slovní spojení: Renault Better Place krach.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  19. 05. 2020 11:25

Ona to zkusila i Tesla. Ale muselo se za to platit a to neni nic pro elektrikare.

Pak by tu samozrejme byly problemy s unifikaci napric znackami, stavem baterie a dalsi...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  18. 05. 2020 14:53

Lidi jsou naprosto naivní. Tak jako s virusem se vás nikdo nepta,l jestli chcete být doma nebo nosit na tlamě hadr, tak se vás nebude nikdo ptát, jestli chcete ztrácet čas nabíjením na pumpě. Dostaneš to befelem a jako u koronavirusu srazíš patky a nahlásíš rozkaz, provedu.

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  19. 05. 2020 06:23

Ktovie ci pocas nabijania funguje v aute kurenie... Zoe by vedelo rozpravat. Tak blby elektromobil som este nevidel

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  19. 05. 2020 12:48

Kouřit můžeš u kávy.

Odpovědět  |   | 

on je nekuřák a ptá se na topení a nevím co máte stím kouřením, kuřáci jsou největší odpad společnosti a ti si nebudou kupovat takovou káru.

Odpovědět  |   | 
Chytač za slovo  |  18. 05. 2020 16:53

Na vyobrazení čerpá za levno u ionity. A brzy to bude ještě levnější.

Odpovědět  |   | 
peter771  |  18. 05. 2020 20:10

Ford Novinky naleznete na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 
A dost!  |  18. 05. 2020 21:03

Jdi do prdele, ty nemocný ubožáku.

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  19. 05. 2020 06:21

Su to skvele spravy, uz len aby stal 20.000e a predajmi rozdrti aj octafku

Odpovědět  |   | 
Bojkas  |  19. 05. 2020 10:47

Ano, přesně tak, musí stát stejně jako ostatní nová Porsche do 20000 euro. :D :D :D Stejně jezdíš 15 let starou oktávkou 1.9TDi (nebo podobným vrakem), jako většina lidí, takže tebe a většiny se nákup EV netýká a týkat nebude ještě dalších 15-20let.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 05. 2020 08:40

Tesla M3 umi 120km za 5 minut, tedy 2x rychleji.
Takze zpatky k rysovacim prknum...

Odpovědět  |   | 
R2  |  20. 05. 2020 10:42

Ja nejsem odbornik na standardizaci testu rychlosti dobijeni, existuje nejaky standard? Znamena ten pocet minut na dobiti na 100 km nebo naopak kolik km se dobije za 10 minut vubec neco? Jsou udaje ruznych automobilek a ruznych testu porovnatelne?
Pokud se nemylim, tak pomerne znacnou roli hraje to, z jakeho zakladu se nabiji, kdyz se bude dobijet baterie z 5 %, tak to pujde mnohem rychleji nez z 60 %, stejne tak hraje roli teplota prostredi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 198 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro