Ja nejsem odbornik na standardizaci testu rychlosti dobijeni, existuje nejaky standard? Znamena ten pocet minut na dobiti na 100 km nebo naopak kolik km se dobije za 10 minut vubec neco? Jsou udaje ruznych automobilek a ruznych testu porovnatelne? Pokud se nemylim, tak pomerne znacnou roli hraje to, z jakeho zakladu se nabiji, kdyz se bude dobijet baterie z 5 %, tak to pujde mnohem rychleji nez z 60 %, stejne tak hraje roli teplota prostredi.
Tesla M3 umi 120km za 5 minut, tedy 2x rychleji.Takze zpatky k rysovacim prknum... :-)
Su to skvele spravy, uz len aby stal 20.000e a predajmi rozdrti aj octafku
Ano, přesně tak, musí stát stejně jako ostatní nová Porsche do 20000 euro. :D :D :D Stejně jezdíš 15 let starou oktávkou 1.9TDi (nebo podobným vrakem), jako většina lidí, takže tebe a většiny se nákup EV netýká a týkat nebude ještě dalších 15-20let.
Ford Novinky naleznete na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...
Jdi do prdele, ty nemocný ubožáku.
Na vyobrazení čerpá za levno u ionity. :-D A brzy to bude ještě levnější.
Lidi jsou naprosto naivní. Tak jako s virusem se vás nikdo nepta,l jestli chcete být doma nebo nosit na tlamě hadr, tak se vás nebude nikdo ptát, jestli chcete ztrácet čas nabíjením na pumpě. Dostaneš to befelem a jako u koronavirusu srazíš patky a nahlásíš rozkaz, provedu.
Ktovie ci pocas nabijania funguje v aute kurenie... Zoe by vedelo rozpravat. Tak blby elektromobil som este nevidel
Kouřit můžeš u kávy.
on je nekuřák a ptá se na topení a nevím co máte stím kouřením, kuřáci jsou největší odpad společnosti a ti si nebudou kupovat takovou káru.
Takže z 10-100% nabijem za 1hod. 15-20 min.Za takyto čas prekavičkujem,prenanukujem,prežeriem stovky Kč + platim nabijanie a stracam čas čumenim do stropu lacneho bistra,dokiaľ sa môj elektricky odpad nabije.Som zvedavy kedy niekoho napadne vyrabať EV s vymennymi baterkami.Za 10 min. vymenia baterku a zmiznem.
Výměnné baterie, jo i to už zde jednou bylo. Stačí zadat do Googlu slovní spojení: Renault Better Place krach. :-D
Ona to zkusila i Tesla. Ale muselo se za to platit a to neni nic pro elektrikare.Pak by tu samozrejme byly problemy s unifikaci napric znackami, stavem baterie a dalsi...
jenže to by se musely vyrábět tak maximálně 3 typy baterií. Pro příměstské auto, pro vozidla vyšší třídy, a pro dodávky. Nezávislé na značce vozu. Nedovedu si představit, že by na každé nabíjecí stanici měli po dvou-třech exemplářích baterky pro 5 různých Tesla, 50 koncernovek, 10 Fordů, 15 korejců, 8 Volvo, 15 Mercedesů ... Navíc - jak se v takovém případě poprat s inovací? Dejme tomu, že se za 10let kapacita baterií zdvojnásobí při zachování hmotnosti a rozměrů. Má mít ta desetiletá pixla stejný nárok na delší dojezd, jako nové auto? Ano, lze ji SW omezit. Ale co obráceně? Může nové auto dostat při výměně baterii starší generace, protože jiná není skladem?Další věcí je opotřebení. Nyní je to na majiteli auta, jestli akceptuje zkracující se dojezd, nebo si pořídí nový vůz. Ale co u té pronajímané baterie? Bude se ta plná životnost kamuflovat tak, že 100% navenek = 80% reálné kapacity? Tak aby i hodně opotřebovaná baterie byla pořád OK? To znamená, že bychom měli kvůli tomuto horší dojezd, případně těžší auta? A nakonec je tu chlazení/vytápění baterií. Kdo bude zodpovědný za poškození chladícího/topného okruhu automobilu při kontaminovaném "termookruhu" baterie? Kdo ponese odpovědnost za požár automobilu, když shoří baterie? Majitel baterie? Nebo majitel automobilu, který bude muset zaplatit i tu zničenou baterii? Dle mého názoru je výměna celých baterií nesmysl.
Podívej se na to opačně. Vyměnil by jsi svůj motor v autě, o kterém víš, jak ho servisuješ, co mu dáváš za palivo atd. za jakýkoli jiný, co by se jen tak povaloval na benzínce? Asi ne viď? Taky bych nevyměnil své nové baterky za baterky, co mají najeto půl mega km, protože nikdy nevíš, zda se ti podaří zase potkat ty novější.
V systému výměnných baterií by tyto samozřejmě nebyly majetkem majitele vozidla, tak jako si nekupujeme vlastní tankovací stojan. :-). Nicméně ukázalo se, že to nějak není cesta. Výrobci se zřejmě neshodnou na formátu, vyžadovalo by to i obrovské investice do infrastruktury a tedy je to celé nereálné. Nereálné stejně jako vodíkové blouznění. Největší šanci mají holt klasické elektromobily, protože elektřina je dostupná (alespoň v určitém množství) tak nějak úplně všude.
Od kdy se kouří cigareta 10 minut?
co tak vídám u kolegů, tak v pracovní době je to poměrně obvyklý čas.
i 20 minut:-D
Takže to má menší baterku než se udává.
Nejde o nabití kapacity baterky, ale nabití na 100km jízdy. Velikost baterky nemusí být rozhodující.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.