Ford Mustang Mach-E se nabíjí rychleji, než se udávalo. Výsledky jsou o 30 % lepší

Pokud chcete u Fordu Mustang Mach-E dobít šťávu jen na 100 km jízdy, nestačíte si ani vykouřit cigaretu.

Elektromobil Ford Mustang Mach-E se již pomalu připravuje ke vstupu na trh. Ještě předtím ale prochází testováním a jak je vidět, výsledky občas překvapí i samotnou automobilku. Nejnovější zkoušky totiž ukázaly, že doba nabíjení je jiná, než se původně udávalo. Čas strávený na nabíječce bude o dost kratší.

Ford Mustang Mach-E si odbyl svůj evropský debut. Naše verze se bude dost lišit

Ford Mustang Mach-E si odbyl svůj evropský debut. Naše verze se bude dost lišit

Podle Fordu si nový Mustang Mach-E doplní na rychlonabíječce Ionity za 10 minut šťávu na 119 km, což je o 26 km (30 %) lepší, než se původně udávalo. Měření proběhlo na modelu v konfiguraci s pohonem zadních kol a větší baterií (98,8 kWh). Varianta s pohonem všech kol by měla za stejnou dobu dosáhnout výsledku 107 km.

Ford Mustang Mach-E oficiálně: Má dva kufry, dojezd 600 km, známe i české ceny

Ford Mustang Mach-E oficiálně: Má dva kufry, dojezd 600 km, známe i české ceny

Předběžné odhady pak uvádí, že standardní baterie (75,7 kWh) se bude nabíjet tempem 91 km/10 min v případě pohonu zadních kol a 85 km/10 min v případě pohonu všech kol. Větší baterie se z 10 na 80 % nabije za 45 minut a menší baterii to bude trvat 38 minut. Ford navíc majitelům v Evropě připravuje nabíjecí ekosystém Ford Charging Solutions, které zahrnuje domácí nabíjení i veřejné stanice.

První Fordy Mach-E dostanou Norové. Značka upřednostní trh Evropy před USA

První Fordy Mach-E dostanou Norové. Značka upřednostní trh Evropy před USA

Podle předchozích zpráv bude slabší akumulátor stačit na 450 km jízdy a s větším dojedete o 150 km dál. Základní specifikace s pohonem pouze zadních kol využije elektromotor o výkonu 190 kW (258 koní). Na opačném konci nabídky pak bude model GT, čtyřkolka s výkonem 342 kW (465 koní). První vozy by k měly k zákazníkům dorazit v příštím roce.

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

včera | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 75 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků