Ford Mustang Mach-E odhalen únikem. Máme první technické informace, ujede až 482 km

Stanislav Podřanský  |  15. 11. 2019 09:25

Odpovědět  |   | 
ijon  |  15. 11. 2019 09:29

To je nějaká přebrandovaná Tesla? U Mustanga tohle prostě nepochopím, máte elektroauto, nejste omezeni rozměry motoru a podobně, takže by člověk čekal, že designéři vypálej nějaké úžasné auto, klidně v nějkém retro duchu (a že by bylo na co navazovat). Místo toho tu něco, co vypadá jako jakási Puma nebo jak se to jmenovalo...

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  15. 11. 2019 09:33

Chápu, že v dnešní době se na nějaké tradice moc nehraje, ale taková urážka "Mustangu" je i mně proti srsti.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  15. 11. 2019 09:46

Ani si nevies predstavit ako urazene boli tie kone ked podla nich nazvali nejake auto co ani cez prekaKu nevie preskocit...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 11. 2019 12:06

Šunky poskládaný z toho co bylo, který zoufale nebrzdily nemůže nic urazit.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  15. 11. 2019 11:28

Neskutečná fejková šaškárna, jako autíčko z pouti. Myslel jsem, že škodovácký koncept Vision iV s jeho megaporcí fejkového tuzingu nemůže nic trumfnout, ale Fordu se to snad i podařilo!
Jak se pod tohle může nějaký designér podepsat? Vedle Tesly to vypadá jako infantilní kýč, ve které bude majitel vypadat jako totální píčus. Copak designeři nechápou, že design by měl alespoň trochu následovat funkci, alespoň trochu!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 11. 2019 12:09

Viděl jsem už dost majitelů mustanga co vypadali jako totální píčusové a jednoho co jsem neviděl jako, ale za to se tak furt projevuje a to sice runera alias běhnu.

Odpovědět  |   | 
Šaman  |  15. 11. 2019 17:52

Vidíš. Tebe nikdo vidět ani nemusí a že seš píčus je jasný.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 11. 2019 04:59

No vida, další zamindrákovanec co to má doma pičou ke zdi.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  16. 11. 2019 18:53

Gay auto a este k tomu elektricke.
Kuk ty mentalne retardovana buzna to je uplne auto stvorene pre teba,ale to by si musel nanho vlastne mat.
Otrcanie vlastnej teplej prdele inym buznam ti nevynasa,akcie Tesly tiez stoja za hovno a skaredy si tak,ze ti nikto pri zebrani na ulici nehodi ani korunu,kedze sa ta zlaknu pri pohlade na tvoj bezzuby a krivy ksich
..inac co tvoja defka mama?Co nove u nej na E55?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 11. 2019 12:04

Očekával jsem to horší. Zadek je pěknej, zboku je to taky fajn, čumák nic moc a vnitřek jak Tesla S. Já si myslim že pokud to Ford nějak extra neposere a nezkriplí tak se todle bude dobře prodávat. Zatím palec hore.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 11. 2019 12:16

Sranda jak všichni začali přebírat puristický uspořádání palubky od Tesly i s tou ventilační štěrbinou přes celou šířku auta. Dokonce i VW koncern jde tím směrem.
https://img2.auto.cz/img/29/full/6014588_.jpg...

Odpovědět  |   | 
MM  |  15. 11. 2019 13:16

Puristický? Ne, je to hnusný.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2019 14:04

Ten patlaci displej neni ani ale trochu puristicky.

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 11. 2019 14:33

Je to takové kolečko. Příští rok je rok 20 a palubní desky vypadají jako palubní "desky" ze stejné doby před 100lety, jen s tabletem a z horších materiálů, než tehdy, ale to se vypiluje. Zatím vrcholem automobilového designu byla obecně 70. léta, tak uvidíme za 50let, jaký vrchol nás čeká.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 11. 2019 04:57

Jo to byl vrchol, hlavně ergonomickej.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 11. 2019 05:09

Speciálně ty ohromný tenký volanty a nástup plastů. Ble.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  15. 11. 2019 14:19

No to je bastl xD designér se po večírku vyblil na rýsovací prkno a měl hotovo.
Elektrošašci ale hýkají blahem, už se vidí jak s tím budou bezprizorně stát u nabíječek a lemtat kafe po hektolitrech, ale ve finále si nic nekoupí protože na to nemají, takže je to stejně jedno.

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 11. 2019 14:41

Tohle je čisté znásilnění. Dost možná i marketingový přešlap. Měli prostě vytvořit "značku" která by reprezentovala elektro, nebo z toho udělat třeba jen Ford Mach, ale tohle není ani benzín, ani coupé, ani fasback, no, není to mustang. Je to bezpohlavní mršina, která chce být vším, ale ničím není pořádně. Ale tak to je dneska trend.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 11. 2019 05:02

To máš pravdu, elektrika není benzín a navíc ti almara natrhne ve sprintu prdel. Tedle svět není pro starý.

Odpovědět  |   | 
JK  |  16. 11. 2019 11:05

Mě nevadí elektro, ale politika Fordu, kdy przní jedno jméno za druhým. Tohle není elektrický fastback, ale jen další pseudo cross-mrzák se slavným jménem. Pointa je, že z mustanga to nemá zhola nic, ty jeden mlaďochu. 😂😂

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  16. 11. 2019 16:17

Auto to může bejt dobrý, ale pojmenovat zrovna tohle po Mustangu nebo to k němu jakkoliv připodobňovat může jen totální blázen.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  15. 11. 2019 16:42

Exteriér vozu se mi líbí více než u Tesly Y.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 11. 2019 05:11

Tesly nejsou nijak zvlášt hezký.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 11. 2019 13:11

Ne ze by na tom zalezelo, ale souhlas.

Odpovědět  |   | 
peter  |  15. 11. 2019 18:47

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 50 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A