Ford Mustang Mach-E odhalen únikem. Máme první technické informace, ujede až 482 km

Pár dní před oficiální premiérou již Fordu utíkají fotky nového modelu i řada technických informací.

Už včera jsme se dozvěděli, že plně elektrické SUV od Fordu inspirované Mustangem nebude pouze využívat některé designové prvky ikonického modelu, ale rovněž si vypůjčí jeho jméno. Novinku Mustang Mach-E totiž Ford označuje jako „dalšího člena rodiny Mustangů“. A před oficiální premiérou 18. listopadu již automobilce utíkají na veřejnost klíčové informace i kompletní vzezření modelu.

O designu elektrického SUV si udělá závěry asi každý sám. O žádné terno se nicméně nejedná. Mnohem důležitěji již máme možnost vidět i interiér vozu, který s jednoduchou palubní deskou a velkou, na výšku situovanou dotykovou obrazovkou infotainmentu jasně připomíná kabiny konkurenční Tesly. Před řidičem ve Fordu se nicméně objevuje další menší displej ve funkci přístrojového štítu.

Nový Ford Kuga má české ceny. Na plug-in hybrid si připravte alespoň milion korun

Nový Ford Kuga má české ceny. Na plug-in hybrid si připravte alespoň milion korun

Dále víme, že Mach-E bude nabízen ve specifikaci s pohonem zadních či všech kol. V případě zvolení baterie s větší kapacitou a pohonem pouze zadních kol by mělo SUV zajistit maximální dojezd kolem 482 kilometrů. Pohonné ústrojí s pohonem všech kol pak nabídne výkon až 333 koní (245 kW) a točivý moment 582 N.m. V této specifikaci nicméně dojezd padá na cca 435 kilometrů.

Slabší varianty s ještě nižším dojezdem budou nabízeny taky. Nutno ale podotknout, že čerpáme z uniklých informací pro americký trh, v případě homologace pro Evropu se může mnohé změnit. Vrcholnou výbavou s nejlepší dynamikou bude u Mustangu Mach-E úroveň GT, u níž Ford zmiňuje akceleraci z nuly na stovku okolo 3,5 vteřiny.

Ford Mustang GT500 se ještě neprodává. V Texasu přesto ví, že 760 koní nestačí

Ford Mustang GT500 se ještě neprodává. V Texasu přesto ví, že 760 koní nestačí

Premiéra Mustangu Mach-E proběhne v pondělí 18. listopadu a po oficiálním odhalení Ford spustí předběžné objednávky vyžadující zálohu. Její výši zatím neznáme, ale takto dostupná zaváděcí verze First Edition má pro americký trh uváděnou cenovku 59.900 dolarů (asi 1,39 milionu korun). Základní výbava Select by měla začínat na částce 43.895 dolarů (asi 1,02 milionu korun), zatímco zmíněné GT začne na ceně 60.500 dolarů (asi 1,4 milionu korun), ale dostupné bude až později.

Kompletní technické údaje, schopnosti a výbavu Mustangu Mach-E se tedy dozvíme už za pár dní. Následovat by měly rovněž informace o uvedení na trhu Evropy, včetně prvotních cenovek.

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

dnes | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků