Ford Mustang Mach-E odhalen únikem. Máme první technické informace, ujede až 482 km

Pár dní před oficiální premiérou již Fordu utíkají fotky nového modelu i řada technických informací.

Už včera jsme se dozvěděli, že plně elektrické SUV od Fordu inspirované Mustangem nebude pouze využívat některé designové prvky ikonického modelu, ale rovněž si vypůjčí jeho jméno. Novinku Mustang Mach-E totiž Ford označuje jako „dalšího člena rodiny Mustangů“. A před oficiální premiérou 18. listopadu již automobilce utíkají na veřejnost klíčové informace i kompletní vzezření modelu.

O designu elektrického SUV si udělá závěry asi každý sám. O žádné terno se nicméně nejedná. Mnohem důležitěji již máme možnost vidět i interiér vozu, který s jednoduchou palubní deskou a velkou, na výšku situovanou dotykovou obrazovkou infotainmentu jasně připomíná kabiny konkurenční Tesly. Před řidičem ve Fordu se nicméně objevuje další menší displej ve funkci přístrojového štítu.

Nový Ford Kuga má české ceny. Na plug-in hybrid si připravte alespoň milion korun

Nový Ford Kuga má české ceny. Na plug-in hybrid si připravte alespoň milion korun

Dále víme, že Mach-E bude nabízen ve specifikaci s pohonem zadních či všech kol. V případě zvolení baterie s větší kapacitou a pohonem pouze zadních kol by mělo SUV zajistit maximální dojezd kolem 482 kilometrů. Pohonné ústrojí s pohonem všech kol pak nabídne výkon až 333 koní (245 kW) a točivý moment 582 N.m. V této specifikaci nicméně dojezd padá na cca 435 kilometrů.

Slabší varianty s ještě nižším dojezdem budou nabízeny taky. Nutno ale podotknout, že čerpáme z uniklých informací pro americký trh, v případě homologace pro Evropu se může mnohé změnit. Vrcholnou výbavou s nejlepší dynamikou bude u Mustangu Mach-E úroveň GT, u níž Ford zmiňuje akceleraci z nuly na stovku okolo 3,5 vteřiny.

Ford Mustang GT500 se ještě neprodává. V Texasu přesto ví, že 760 koní nestačí

Ford Mustang GT500 se ještě neprodává. V Texasu přesto ví, že 760 koní nestačí

Premiéra Mustangu Mach-E proběhne v pondělí 18. listopadu a po oficiálním odhalení Ford spustí předběžné objednávky vyžadující zálohu. Její výši zatím neznáme, ale takto dostupná zaváděcí verze First Edition má pro americký trh uváděnou cenovku 59.900 dolarů (asi 1,39 milionu korun). Základní výbava Select by měla začínat na částce 43.895 dolarů (asi 1,02 milionu korun), zatímco zmíněné GT začne na ceně 60.500 dolarů (asi 1,4 milionu korun), ale dostupné bude až později.

Kompletní technické údaje, schopnosti a výbavu Mustangu Mach-E se tedy dozvíme už za pár dní. Následovat by měly rovněž informace o uvedení na trhu Evropy, včetně prvotních cenovek.

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 144 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků