Jen pro zajímavost...brzdy, které má tento Ford po sjezdu z výrobní linky, se vyrábějí výhradně Ostravě.
Tak to musi vydrzet dost kratce :D
Vždyť to napsal dobře. Po sjezdu z výrobní linky a pak se tam dávají už nové :-D Vtip samozřejmě. Jestli to je pravda, tak zajímavá informace ;-)
Zdvihový objem [cm3] 5038Válce/ventily 8/4...................Takže jeden ventil na jeden válec? Nechápu proč to tu (evidentně ne poprvé), uvádíte takto. Pokud popisujete motor jako celek, tak snad V8 má 32 ventilů. Jinak, celkově vzato, bral bych Mustanga hned😉😃
Dvouventilové OHV je lepší.
1,7 milionu..? Podrazilo se a nebo je to Evropou? Tolik by me v prepoctu stala pred deseti lety v Americe okompresorovana, sveho casu nejsilnejsi, produkcni Corvette ZR1 tusim 639hp. Nejdrazsi 500hp mustangy staly kdyz jsem zil v USA okolo 50.000$ bez dane.
pred 10 lety......... :-D jo automobilky jsou vlastne charita a nehledi ani na inflaci ani na sve zisky a mozne budouci investice, tak to by teda mohli nejake modely aut prodavat za $850 jako puvodni zakladni Model T :-P
ty jsi blb..
Těch důvodů pro vyšší cenu základního modelu proti USA je několik. Pro začátek dovozní clo na auta z USA je 10% a Ford v Evropě navíc Mustangy nabízí v základu s mnohem lepší výbavou než v Americe. U nás je na rozdíl od USA už v základu Performace Pack, Premium Pack, výfuk se čtyřmi koncovkami a možností nastavit hlasitost, adaptivní tempomat, digitální přístrojovka, balík asistentů (automatická světla, pre-collision, udržení v pruhu), a těch rozdílů bude asi ještě víc. Když jsem si teď v US konfigurátoru navolil slušně vybaveného Mustanga GT kabrio (zdaleka ne se všemi možnostmi), tak mi vyšlo 57 460 USD, což je zhruba stejná cena jako stojí u nás podobně vybavené auto bez DPH, takže ve výsledku to není žádná tragédie. Akorát v ČR na něj Ford navíc dává záruku 7 let / 200 000km, což v USA pokud vím není (ale nemám to ověřené). Jinak je pravda, že Mustang v ČR od uvedení na trh hodně zdražil - když jsem kupoval Mustang kabrio v roce 2015, tak stál zhruba 950 000 CZK bez DPH a teď úplně stejně nakonfigurované auto stojí kolem 1.2 milionu bez DPH. Rozdíl proti roku 2015 je hlavně v tom, že teď u nás Mustang nekoupíte bez LED světlometů, digitální přístrojovky, nastavitelných výfuků nebo adaptivního tempomatu, což před faceliftem nebylo ani za příplatek. Tehdy byla navíc prodloužená záruka maxmálně na 5 let / 120 000km a teď je 7 let / 200 000km, takže cena za kilometr vychází paradoxně lépe než dřív. A taky už se teď Mustangům ve vysoké rychlosti tak strašně neklepe kapota :-)
Marné vzpomínání.. já jsem koupil 2015 Seat Leon Cupra za 710 tis. Kč (po krátkém vyjednávání s prodejcem), dnes podle konfigurátoru ve zhruba stejné výbavě 1.120 tis. Kč. :-) Je to sice zábavné a dobré autíčko, ale ZA TUHLE CENU NIKDY ! Takže pokud srovnáváte koncernový sportovnější předohrab s 2.0 TSI 300 koní, tak Mustang Mach 1 stále vychází opravdu dobře :-) :-).
Pokuta za emise... Na nárůst ceny výrazná hodnota pro koncového zákazníka.
A co treba je blba inflace za 10 let ktera bude okolo 20% qpod. Vlivu na cenu je hafo. Pred padesati lety stalo aut taky 1500 usd...
Mustang s 5.0 motorem je cca 200g nad limit, takže hezkých 19k Euro. Tolik asi k rozdílu, proč loni byly vyšší verze za 1.2-1.3M a teď za 1.7M
Vyssi verze Msutangu je porad za 1,3 .....MAch 1 ..ma spoustu veci jinak.....lepsich drahsich...odtud vyssi cena.Za me akurat bude lepsi dovezt si verzi pro USA....nechtelo by se me tolik priplacet a zbavit se pritom vykonu kvuli emisim...nez origos.
Mno ten poby v usa na tobe ocividne zanechal stopy kdyz to nechapes... ale tak jakoze ses pochlubil no.
To je první co mě u Kvičali napadlo. :-D
Kvici to na me pri akceleraci zpodkapoty tak se nediv.B-]
dvakrát přeplňovaný koncernový onanista..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.