Ford Mustang je opět nejprodávanějším sporťákem světa. Ten nový čekají výrazné změny

MLokkkk  |  20. 04. 2020 10:23

Ak Mustang tak V8,pomer výkon =cena je bez konkurencie ani sa nečudujem že je najpredávanejším autom.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  20. 04. 2020 11:23

Souhlas, za ty peníze to nabízí hodně muziky. Jen škoda, že se z něj stává docela “tuctovka”, což by někomu, kdo chce víkendovku a trochu nevšednosti, mohlo vadit.

Odpovědět  |   | 
McQ  |  20. 04. 2020 11:39

když je na trhu jediný ..... rwd, víc než v4, možnost mt za melouna

Odpovědět  |   | 
kari  |  20. 04. 2020 12:18

Pořád raději budu potkávat všude kolem sebe pořádná auta, jako mustang. Auta s pořádným motorem, bez elektrických sra..ček , než metrosexuální hybridy a nesmyslný elektro.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 04. 2020 13:15

Jj jen samy Mustang a jen v tebou povolene barve a jeste by ti vsichni museli davat prednost

Odpovědět  |   | 
kari  |  20. 04. 2020 13:34

Co to meleš?
Já někomu něco zakazuji, nebo přikazuji?
Jen raději budu vídat pořádná auta kolem sebe, než nějaké Priusy a podobně.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 04. 2020 18:10

Vedes si na kazde auto kadrovou/rasovou slozku?

Odpovědět  |   | 
Kari  |  20. 04. 2020 18:43

Ty nejsi asi úplně v pořádku, co?

Odpovědět  |   | 
Oops  |  20. 04. 2020 13:19

On ten Mustang těch el. sraček určitě má málo, viď? Motor souhlas, ale jinak je taky narvanej všemožnýma nesmyslama, jako kterýkoliv jiný auto z poslední doby.

Odpovědět  |   | 
kari  |  20. 04. 2020 13:36

Tak samozřejmě jsem myslel elektrický pohon v první řadě. Navíc ten Mustang i s V8 má možnost manuálu a už jen tím je to dneska celkem rarita.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 04. 2020 16:49

Hybrid je metrosexuální auto? To jsem netušil. Kdybych to věděl, tak si to nekupuji

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  20. 04. 2020 18:25

Podle mě fakt existují kokoti, co si myslí, že čím víc smradu a kraválu, tím větší "mačo". Holt mentální vývoj některých jedinců se zastavil už cca v 11ti letech...

Odpovědět  |   | 
Kari  |  20. 04. 2020 18:44

příště už tu chybu neuděláš

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 04. 2020 21:40

Proč? Já na rozdíl od tebe nesdílím ten názor, že hybrid je metrosexuální auto

Já chtěl pohodlné auto, tiché a komfortní, 6-válec a slušný výkon a dynamiku. No a Lexus (mám GS 450h, 254 kW) mi to vše poskytuje, tak proč bych měl být tak zabedněný jako ty a myslet si, že hybrid je metrosexuální?

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 04. 2020 08:52

Hybrid je prostě takový metrosexuál mezi auty. Stejně tak, jako normální chlap je normální chlap a nemusí se "zdobit" ničím, co patří na ženský, jakožto na milimetr přesněnastavené nagelované vlasy, kalhoty "na velkou vodu" do půl lýtek, ale za to úchylný barevný ponožky vykasaný proklatě vysoko a snažící se působit děsně "drsně" , ale jsou to je takový kašpárci.
Stejně tak jako hybridní auta, drsňáci na pohled, ale skutek utek, jediné o co u nich jde je o něco nižší spotřeba, která ani tak není občas pravdou.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 04. 2020 09:15

Přijde ti výkon 254 kW jako málo? A zrychlení 0-100 za 6s je taky málo drsné? Nebo jak to posuzuješ? Vypadá třeba Lexus GS (IS, LS, RX) nějak metrosexuálně? A pokud podle tebe ano, zkus to nějak popsat, mě to není jasné. Prostě ty auta vypadají úplně normálně jako každé jiné běžné auto, dokonce se dělají i verze bez elektromotoru... to pak jak rozlišíš, které je a které není metrosexuální? Nezjistíš, akorát hloupě kecáš nesmysly o metrosexuálním autě

Kvůli spotřebě jsem to primárně nekupoval, ale se spotřebou jsem spokojený. Jezdí to za tolik, co mé předchozí dieselové auto stejné velikosti a kategorie, akorát tento hybridní Lexus je výkonnější, tišší a má lepší dynamika. Jina, spotřeba úplně stejná.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 04. 2020 09:27

Ty to nechápeš... není důležitý vzhled nebo výkon. Důležité je mít správný a jím uznávaný pohon, a to prostě hybrid není a nebude. Porouchaný mozek neopravíš.

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 04. 2020 11:16

O tom mozku by jsi mohl vyprávět co?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 04. 2020 12:13

Jo jo, mohl. Mám, slouží skvěle, bez závad a výpadků. O tom se ti může jen zdát.

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 04. 2020 11:15

Bez elektromotoru si to auto na nic nehraje.
Chci výkonné auto, ale pak se bojím,aby to nesežralo o litr víc? Proč?
Když chci normální auto, proč si budu hrát na zbytečný balast na víc: Aby to bylo HiTech? Nebo protože zachráním strom? čím? že tam díky výrobě bude o tolik věcí víc, že spíše jeden strom zahubím, než zachráním.
A lepší dynamika? Lepší než co? Lepší než například srovnatelné BMW s třílitrovým motorem a stejným výkonem? Právě že ne a to celkem ani zdaleka. "Hraje si na trhače asfaltu" ale srovnatelné modely s klasickým pohonem jsou na tom lépe. Takže jsme zase jen u té spotřeby a "údajného" ticha,ale v moderních autech stejně je klid a pokud to přišlápneš, je vytočený motor v obojích.

http://www.zeperfs.com/en/duel1533-6701.htm...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 04. 2020 11:34

Ano, chci výkonné a pohodlné auto a aby mě to na spotřebě nesežralo. Co je na tom divného nebo nepochopitelného. Nebo metrosexuálního?

Ne, nekoupil jsem si to proto, abych někoho (nebo něco) zachraňoval. Nějaký strom mi je u pr.ele, koupil jsem si to proto, že to auto splňuje moje požadavky a pořád čekám na tu definici metrosexuálního auta. A jaký zbytečný balast má třeba ten hybrid oproti moderním autům? Direselu nebo benzínu?

Lepší dynamika je ve srovnání se stejně velkým dieselovým Volvem, co jsem měl předtím, přičem spotřeba je úplně stejná. Nevím, proč sem pleteš BMW, s tím jsem to nikdy nesrovnával.

Prostě je to velké a výkonné auto a zároveň velmi tiché a pohodlné a s dobrou spotřebou. Nehraje si na trhače asfaltu, protože to žádný trhač není, má dobrou dynamiku, ale není to sportovní auto. Je to ideální auto na dlouhé dálniční přesuny.

Tak v čem je ten hybridní pohon špatný?

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 04. 2020 12:07

Jestli čekáš na tu definici, tak si přeskoč pár příspěvků výš
Takže srovnáváš to jen s tím, co "prohraje" aby jsi to obhájil? Pletu sem konkurenty proto, aby byl ten rozdíl vidět.
Auto na dlouhé dálniční přesuny je téměř kterékoli. Pokud se bude jednat o držení se v mezích předpisů tedy okolo těch 140km/h max, tak to můžeš jet i s dvoulitrovým dieselem a ještě "levněji"

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 04. 2020 14:19

Ne. S BMW to nesrovnávám, protože srovnatelné BMW bylo dražší, tak se mi nevešlo do rozpočtu. To samé Mercedes ani Audi. A i kdyby, asi bych nejezdil za 7,6 jako s tím hybridem.

Diesel jsem nechtěl, měl jsem předtím a řekl jsem si, že chci benzín a že bych rád 6 válců. No a to se mi právě ten Lexus s hybridním pohonem zdál pro ty účely vhodný - dostatečně výkonný, v rámci fin. možností, pohodlný, tichý a úsporný. Jistě je víc aut, které by to splnily, možná i čistý benzín. Ale já nemám, na rozdíl od tebe, zbytrečné předsudky k autu jenom kvůli typu pohonu. Já bych klidně bral i čisté elektro, akorát, že takové není, které by mi splnilo, copořebuji.

Takže proč je Lexus GS 450h metrosexuální auto? Nějak jsem to pořád nepochopil Jenom proto, že má hynridní pohon?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 04. 2020 14:55

Marek71: Jenom proto, protože to řekl "kari", nic víc v tom nehledej. Plácl kravinu a teď už z toho nemůže vycouvat, páč by tím přiznal porážku a to mu ego nedovolí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 04. 2020 12:14

"Chci výkonné auto, ale pak se bojím,aby to nesežralo o litr víc? Proč? " - otázka na všechny majitele výkonných dieselů. Tím pádem diesel je metrosexuální.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 04. 2020 18:46

Pro burana/smucku je vicemene kazdy, kdo se pravidelne myje a trochu o sebe dba metrosexual

Odpovědět  |   | 
František Koudelka miluje  |  20. 04. 2020 14:42

Grétu!
V8 Mustangy a podobný bezúčelný pikačoviny by bylo nejlepší zakázat. Taková Třicítka Renault je zcela dostatečná!

Odpovědět  |   | 
Ja  |  20. 04. 2020 15:37

Uz to nehul.

Odpovědět  |   | 
František Koudelka miluje  |  21. 04. 2020 16:48

Grétu!
Nezáviď.

Odpovědět  |   | 
Peter77  |  20. 04. 2020 18:57

Ford novinky naleznete na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 
NePeter  |  21. 04. 2020 17:16

Jdi už s tím doprdele. To si fakt myslíš, že na to bude někdo pravidelně chodit? Blbe!

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  21. 04. 2020 10:46

S Ecobootem nebo v EV verzi nejprodávanější nebude-.

Mustang byl populární protože byl levný. Narozdíl od ostatních se dovážel pomerně dlouho do Evropy. Šel dobře ladit a vylepšovat a stále to mělo technickou způsobilost pro komunikace v Evropě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A