Ford Mustang je opět nejprodávanější sporťák na světě. Nedivíme se

22 komentářů

Kuk Vykuk
20. dubna • 12:46

Mustang bude příští rok v hybridu a pak i v elektrice. ;-) Do elektriky půjde i Ferári a 911 B-]
Spalovákum zvoní zvonec, kupujte je dokud jsou :-D
http://www.hybrid.cz/ford-mustang-pristi-gener... ...

Vašek
17. dubna • 16:34

Teď jsem s ním byl na lyže v Nassfeldu cca 1 300km,spotřeba 10 l a to mně nikdo nepředjížděl🤙

Sir CHerokee
17. dubna • 23:23

To je pěkné číslo. K němu jsem se s manuálem nikdy nedostal. Uvidím, jak to bude vypadat, jestli ho v létě vezmu k moři.

Kuk Vykuk
17. dubna • 13:56

Mustang pořádný chlapácký auto ;-):-DB-]
Gay autem roku 2015 krásný sporťák Ford Mustang!
http://www.colourplanet.cz/gay-autem-roku-2015-krasn... ...

Sir CHerokee
17. dubna • 23:21

A co tím chce básník říct? Když se podívám na gay auta roku a auta roku čr, tak je vidět, že gayové mají mnohem lepší vkus.

Kuk Vykuk
18. dubna • 1:12

Ále to se jednou takhle pod článkem o Mustangu potřeboval runner mačisticky homofobně vymezovat myslím že vůči elektroautům, tak jsem ho trošku uved do kontextu :-D:-D:-D

Jimma
17. dubna • 13:36

Krasné auto a otevřeně přiznavam - zavidim všem kdo ho má :)

zemekf
17. dubna • 10:40

musí to být bomba, říct, dneska sem udělal chalupu a brno za 17litrů ;-)
Kdo má na tohle, má aj na benál, ne )))))))

foji
17. dubna • 13:14

Já mám průměr 16,8 a je mi to jedno B-] Akorát teda nádrž mohla být 90l

Sir CHerokee
17. dubna • 11:07

Mustang před faceliftem má normovanou uváděnou kombinovanou spotřebu 13,5 litru s manuálem. Měřeno dle amerických norem. Já se v pohodě vlezu do toho čísla. Většinou jezdím kolem 13 litrů. Při delších trasách na dálnici při 140 - 160 km/h v pohodě za 11,5 litru i méně. A to mám sportovní výfukovou soustavu a upravené sání. Znám borce, co jdou i pod 10...samozřejmě s 5,0 V8. Po faceliftu s 10 stupňovým automatem to zase klesne dolů.

Jirka, Ohio
30. dubna • 18:13

Muj 2017 gt auto jezdi za 17.9mls/gal to je asi 13.2l/100km. Zatim mam najeto pouze 2000mil. Predtim jsem mel 2012 v6 s 3.7litrem ten pri stejnem pouzivani bral 11.25l/100km. Na dalnici pri cca 120-130km/h asi 9l/100km. S aoutomatem a zadna usporna jizda.
Pro ty co si mysli ze 6valec je pro sekretarky, asi nikdy ten 3.7litr nezkusil. Podle meho nazoru to bylo mnohem lepsi reseni nez to 4val. turbo. Dokonce byl i lehci nez ten 4valec.
Cekal jsem jaky bude model 2018 ale nelibi se mi ten predek tak jsem koupil 2017. Jsem uz dedek a jestli mam 435 nebo 460 koni uz pro mne nic neznamena. Opravdu rozdil v konich je tech 707 v dodge ale $80k uz je pro mne dost penez za auto. Mel jsem jich vice nez sedesat (minimalne) , prevazne americkych ale i Mercedes a BMW ale tenhle mustang je dost povedeny. Z Camara jsem blbe videl, Chalenger je pekny ale dosti tezky. M4 je fajn ale servis a provoz je zde drahy. Na mustanga mas dily vsude jakykoliv model a levne.
Jestli nekdo snil o "rozumnem" osmivalci tak coyote a short block chevy , to vas do chudobince neposle.Jirka.

zardouseny duch
17. dubna • 10:22

Mustang je snad jedina moznost, jak poridit oficialne dovazeny skutecny americky sportak. I kdyz by se dalo polemizovat, zda i s EcoBoost motorem to sklutecne je ikonickym sportakem.Uprimne se ovsem obavam, ze tohle je labuti pisen techto stroju. Kultura silnych americkych sportaku je jiz nejaky ten patek za zenitem. Soucasna urbanizovana generace mladych americanu se spise vidi v hybridech a elektromobilech. Hadam, ze do budoucna bude prodejnost sportaku, nejen americkych, klesat.Rekl bych, ze si jej porizuji predevsim lide, kteri si jeste naposledy chteji uzit to strarosvetske opojeni z jizdy. Lec i tito lide vnimaji, ze neustale snizovani povolene rychlosti, narustajici pocet radaru, emisni limity, houstnouci provoz a dalsi omezeni, cim dal vice zmensuji zivotni prostor techto stroju. Nehlede na to, ze dnesni generace teenegeru, tedy generace budoucich potencionalnich zakazniku, jednak uz ani netusi, ze clovek muze zazivat opojeni pri jizde autem, a zrejme o takove zazitky ani nestoji.Myslim, ze Mustang je takovy posledni zachev pred uplnym koncem. :-( :-( :-(

Marty
17. dubna • 15:15

Jinak neofiko se vozí i Challenger vč. Hellcatu, takže je tu kompletní nabídka. Je to vše s plnou zárukou. Díly z USA nejsou vůbec problém takže kdo tyhle auta chce, je to jen o penězích jinak není problém je vlastnit a cokoliv dalšího sou jen výmluvy.

Sir CHerokee
17. dubna • 23:19

Problém je s hustotou sítě. A pak s tím, že si tito dovozci neskutečně přihazují. Třeba takové Shelby GT350 v Praze klidně +300 000 proti Novému Jičínu.

Marty
18. dubna • 10:53

Sít je široká dost - Praha - Simix, Auto Outlet, United Cars,
Brno - Denker (Legendary)
Ostrava - Impexta
Plzen VSP Auto nebo jak se to jmenuje
a je i pár dalších

Marty
17. dubna • 14:47

není, ofiko se dováží i Camaro a Corvette. Ofiko Prodejce United Cars and Service, přípotoční Praha 10

Sir CHerokee
17. dubna • 23:17

O tom jsem slyšel, ale dokud není síť...

Stan
17. dubna • 9:49

Krapet mi vadí facelift, který z poctivé atmosféry bez přímého vstřiku udělal tuctovku...

de-tomaso
17. dubna • 23:56

Facelift je kombinace přímého vstřiku s nepřímým... dle mého nejlepší řešení..,...

Sir CHerokee
17. dubna • 9:40

Nedá se divit, jsou to parádní auta pro nadšené řidiče. Takový odkaz lepších "nezelených" časů. Ne každý doma hýká blahem z dopovaného 3 nebo 4 válce. A je usper, že tu ještě je alternativa. BMW 4er je taky super, jen u nás bude půlka v dieselu a drtivá většina se 4 válcem.

Brouk
17. dubna • 15:20

Když bude jedno z deseti BMW 4er v benzínu, bude to velký úspěch pro benzínové motory.

Sir CHerokee
17. dubna • 23:16

Až tak? To jsme netušil. Pak jej vůbec nelze počítat v kolonce sportovní vozy.

Doporučujeme

Články odjinud