Ford Mustang je opět nejprodávanější sporťák na světě. Nedivíme se

Ikonický Ford Mustang se prodává ve 146 zemích světa. Jeho obliba roste v Číně, a navíc už nelze říci, že by šlo o ryze mužskou záležitost.

Zahájení oficiálního vývozu Mustangu do světa se Fordu jednoznačně vyplatilo. Počínaje rokem 2015, od kterého se tento průlom datuje, jde o nejprodávanější sportovní vůz na světě, a upřímně řečeno se tomu ani moc nedivím. Má neuvěřitelné kouzlo, je to kultovní záležitost a sen mnoha motoristických fanoušků. Navíc dnes je tomu přesně 54 let ode dne, kdy byl poprvé oficiálně představen veřejnosti.

Věděli jste, že existuje Mustang s motorem uprostřed? A je krásný!

Věděli jste, že existuje Mustang s motorem uprostřed? A je krásný!

Aktuálně se vůz prodává ve 146 zemích světa, a přestože je po něm stále největší poprávka v Americe, zájem o něj roste například i v Číně. Tam se udalo přes 7000 kusů, což je mezi kupé nejlepší loňský výsledek. Celkem bylo loni po celém světě zaregistrováno 125.809 Mustangů, z toho téměř 82.000 tisíc ve Spojených státech.

K mání je extrémně vzácný Ford Mustang. Vzniklo jich jenom 45, nemusí vyjít draho

K mání je extrémně vzácný Ford Mustang. Vzniklo jich jenom 45, nemusí vyjít draho

Oproti přechozímu roku je to méně. Tehdy se prodalo více než 150.000 kusů, je ale třeba brát v potaz, že nabíhala výroba a prodej modernizovaného provedení, které je jenom tak mimochodem nejlevnější cestou, jak u nás pořídit osmiválcový sporťák. Právě o osmiválec je největší zájem a mezi hlavní odběratele stále patří muži, jejich podíl se však snižuje. Mustang se totiž stále více líbí také ženám.

Mustang Shelby GT 500 se vrátí! Za 50 let se výkon zvýšil dvojnásobně

Mustang Shelby GT 500 se vrátí! Za 50 let se výkon zvýšil dvojnásobně

V České republice se loni podle údajů Svazu dovozců automobilů prodalo 252 Mustangů, což představuje 13,52procentní podíl v segmentu sporťáků. Nejlépe si vedlo BMW řady 4 (394 kusů, 21,14 % trhu), na třetím místě skončilo BMW 2 se 137 prodanými kusy a 7,35procentním tržním podílem.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků