Ford Mustang je opět nejprodávanější sporťák na světě. Nedivíme se

Ikonický Ford Mustang se prodává ve 146 zemích světa. Jeho obliba roste v Číně, a navíc už nelze říci, že by šlo o ryze mužskou záležitost.

Zahájení oficiálního vývozu Mustangu do světa se Fordu jednoznačně vyplatilo. Počínaje rokem 2015, od kterého se tento průlom datuje, jde o nejprodávanější sportovní vůz na světě, a upřímně řečeno se tomu ani moc nedivím. Má neuvěřitelné kouzlo, je to kultovní záležitost a sen mnoha motoristických fanoušků. Navíc dnes je tomu přesně 54 let ode dne, kdy byl poprvé oficiálně představen veřejnosti.

Věděli jste, že existuje Mustang s motorem uprostřed? A je krásný!

Věděli jste, že existuje Mustang s motorem uprostřed? A je krásný!

Aktuálně se vůz prodává ve 146 zemích světa, a přestože je po něm stále největší poprávka v Americe, zájem o něj roste například i v Číně. Tam se udalo přes 7000 kusů, což je mezi kupé nejlepší loňský výsledek. Celkem bylo loni po celém světě zaregistrováno 125.809 Mustangů, z toho téměř 82.000 tisíc ve Spojených státech.

K mání je extrémně vzácný Ford Mustang. Vzniklo jich jenom 45, nemusí vyjít draho

K mání je extrémně vzácný Ford Mustang. Vzniklo jich jenom 45, nemusí vyjít draho

Oproti přechozímu roku je to méně. Tehdy se prodalo více než 150.000 kusů, je ale třeba brát v potaz, že nabíhala výroba a prodej modernizovaného provedení, které je jenom tak mimochodem nejlevnější cestou, jak u nás pořídit osmiválcový sporťák. Právě o osmiválec je největší zájem a mezi hlavní odběratele stále patří muži, jejich podíl se však snižuje. Mustang se totiž stále více líbí také ženám.

Mustang Shelby GT 500 se vrátí! Za 50 let se výkon zvýšil dvojnásobně

Mustang Shelby GT 500 se vrátí! Za 50 let se výkon zvýšil dvojnásobně

V České republice se loni podle údajů Svazu dovozců automobilů prodalo 252 Mustangů, což představuje 13,52procentní podíl v segmentu sporťáků. Nejlépe si vedlo BMW řady 4 (394 kusů, 21,14 % trhu), na třetím místě skončilo BMW 2 se 137 prodanými kusy a 7,35procentním tržním podílem.

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

dnes | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků