Nejlevnější V8 na trhu, tak se nedivím, že se to prodává jako rohlíky, když nato má každý žalud. By mě zajímalo, kolik těch našich opěvovatelú V8 má V8 poprvé, myslím tak 90% kupujících.
Má na to každý žalud... až na Žaluda :D neee.. vážně poměr cena/užitná hodnota a navíc V8 je asi v tuto chvíli bezkonkurenční.
Souhlas. Bylo by fajn, kdyby přišly i další Ameriky. Ačkoliv tento argument asi není rozhodující v Německu...přesto tam uspěl. Možná proto, že prémiové D3 a prakticky ani Porsche (kromě speciálů) už nenabízí poctivý atmosférický motor + výběr převodovky.
Chevrolet v ČR sice oficiálně skončil, ale v Evropě pořád ještě prodává Camaro i Corvettu. Evropské ceny pro Camaro 2016 ještě neoznámil a celkem jistě budou dražší než u Mustangu, ale určitě se bude prodávat a snad bude i ZL1. Corvette se v Německu prodává jak základní, tak Z06 - vše na výběr s automatem nebo sedmirychlostním manuálem a jako coupe nebo kabriolet. Na druhou stranu český Ford AMB už pro Mustang GT nabízí kompresor, se kterým by GT mělo mít tuším 670 koní, což už by se mělo vyrovnat i tomu ZL1. Teď už chybí jen aby se v FCA chytli za nos a začali v Evropě oficiálně prodávat Hellcaty :-)
No do Němec daleko...i se servisem a spol. Třeba toho po úspěchu Mustangu přibyde. O kompresoru vím...jsou celé katalogy na Stanga. Ale za sebe chcu zůstat u atmosféry....výkon se dá i jinak KN filtr + Ford Racing Sport výfuky = + 55 koní a hlavně krouťák. Hellcat je paráda. Challenger se mi moc líbil. Navíc hodně poholné a luxusní autíčko.
Tak to si pobavil....sportovním filtrem a výfukem nahoníš u atmosféry 55 koní :-D
Jen aby sis udělal výsledek....je tam i výsledek měření, grafy. http://www.knfilters.com/search/product.aspx... http://www.youtube.com/watch...
Taky chceme zatím jít touto cestou i když kompresor je velké lákadlo, jen by to chtělo ten výfuk slyšet naživo, musí to být pecka.
Teď mi dodělávají auto v Čestlicích u Prahy...firma Kloadomustang. Máme tam rozdělané dva stroje. Byly si je poslechnout i Pražáci z mustang klubu. Dlouho jsem uvažoval...dělají se jich desítky. Ve finále jsem vybíral mezi F. Racing Sport a Magnaflow, které bude teď mít můj táta na Shelby. Nakonec vyhrály Ford Racing.
Dík za typ,mrknem na to
Možností úprav Stangů je požehnaně. Soustředí se na ně velké množství firem. Já těch úprav nechávám dělat celou řadu. I do interiéru (např. alcantara s hnědým prošitím - mám hnědé sedačky k volantu z Shelby GT350).
Co tě pobabilo? Není to moc.... šlo by to i více. Výkon u výfuku je podle objemu. KN sportovní filtr u mustanga garantují + 20 koníFord Racing Sport by Borla okolo 30-35 .... je to celá polootevřený výfuková soustava. Tam jde hlavně ale o krouťák. A má krásný zvuk.
To není tím, že je nejlevnější. BRZ je nejlevnější sporťák - zadokolka a neprodává se vůbec. Viper je nejlepvnější 10 válec a končí kvůli nízkým prodejům. Ono to auto se povedlo a má šmrnc. A velkou možnost individualizace.
Přijde nám za tři týdny,už se těšíme:-))
Blahopřeju! V jaké barvě?
Šedá titan,dostala přednost před černou ale o chlup
Tak ta je parádní! Líbila se mi. Já si právě nechávám stříkat šedé pruhy - barvou z Eleanor. :-P
Pravý amerikánský sporťák konstruovaný na maximálku 60mph. Tuhá náprava - bendžo a listové péra- zaruka adrenalinových řidičských zážitků už od 20mph.
Reakce naZelí | 21. 04. 2016 20:09 | [78.80.205.xxx] - víc než rok uplynul, vůbec ses v "myšlení" a "vnímání" neposunul a prokazuješ svoji nezpůsobilost analyzovat skutečnosti. Jsi úplně mimo nejen ve vnímání reality v oblasti automobilismu, o které se probírají informace na "informačním portálu" autorevue.cz.Teď ti připomenu fakta, které jsi dne 21.12 2014 uvedl v diskusi k USA autům zde na Autorevue ve tvém příspěvku, cituji tě Zelí :"Stačí se podívat na technickou úroveň aut vyráběných a prodávaných v usa v posledních 30 ti letech. Hlouběji nemusíme, ale i tam je to stejné. Pokud se amíci pokusí něco z těch pikslí prodávat v evropě tak zjistí, že je to neprodejné, protože je to nekonkurenceschopné. Takže to po čase stáhnou z prodeje. USA je po technické stránce zaostalý trh. To není žádný objev, to je desetiletí trvající stav."Tvůj poslední příspěvek k vozu Ford Mustang jis potvrdil to, co jsi i jinými příspěvky o sobě potvrdil jinde v diskusích – máš malé znalosti, máločemu opravdu kolem aut rozumíš a pouze puberťácky „kibicuješ“.
Reakce na Zelí | 21. 04. 2016 20:09 | [78.80.205.xxx] Ach jo, Zelí, ty ses opět předvedl. Něco takového může napsat jen idiot…a Zelí. Můžeš mi (nám), Zelí, sdělit, proč ze sebe „minimálně 5 let“ stále děláš idiota v diskusích Autorevue?Pro ostatní - stačí vpravo v rohu do okénka "hledat" napsat "Zelí" a vyhledají se jeho "chytrosti" a "postřehy" v celé kráse...
Ty toho moc o novém Mustangu nevíš, co? :-P
Ten neví nic o ničem, ale všechno glosuje svými subgeniálními žvásty.
Už taky něco pamatuji.
Ne všechny mustangy měly listová pera. Ale 6. generace má vzadu integral link, podobně jako evropské sporťáky :-P
Hele "Kapusto" jestli něco pamatujes nebo ne je úplně jedno! Ale jasný je to že to nejlepší steklo tvé mámě po stehně! B-]
Ty nepamatuješ nic. To je vidět. Ale chlubit se tím.....Mustang je právě synonymem nezkrotného a nespoutaného koně. A ten původní charakter tomu odpovídal. Ta dnešní sterilní, naleštěná homokláda s tím původním mustangem má společný pouze ten chromovaný štítek.
Pro Zelí | 22. 04. 2016 07:24 | [78.80.205.xxx] - spíš to "nic" platí pro tebe, Zelí, nejen že si nic nepamatuješ, ale ani nemyslíš, protože nemáš čím... Dalo by se říci, že po těch letech, co jsi neúnavně ve svých mnoha "příspěvcích" vyplodil v diskusích Autorevue, s použitím tvých výrazů, se potvrdilo to, že Zelí je právě synonymem nezkrotného a nespoutaného debila. A původní charakter (debila) tomu odpovídá...
Opakuji znovu, Zelí, už jsi v tom jel? Nevíš nic o technice. Vynášíš tady unáhlen soudy. Jel jsi alespoň v některém ze starších mustangů? Mimochodem 6. generace sdílí motor - Coyote s 5. generací (po faceliftu)...takže i ta byla pro homoklády :-D ...anebo ups, to jsi netušil, stejně jako o jiných použitách technologiích. Mustang je vůz pro nadšence a zkušené řidiče. A oslovuje petrolheady po celém světě. A mnohé evropské kupé před ním právě blednou...Mám spíš pocit, že z tvých slov čiší závist, zloba a nevědomost.
Ford nevyrábí bůhvíjaká auta, ale čas od času se mu povede vyprodukovat mimořádně sympatický model s dobrým poměrem hodnota/cena.
Tohle je odpověď na ekofašismus. Lidé co mají auta rádi volí Stangy. Napříč kontinenty ten vůz funguje! Globální sporťák. Přál bych si, aby se i ostatní značky poškrábaly na hlavě...kde udělaly chybu... že ne každý chce maloobjemové plečky s turby a umělým zvukem. Mám z toho radost. Bravo Ford...a jen tak dále!
Nejak mi nesedi matematika tohoto clanku :-DAmerická automobilka v roce 2015 prodala ve světě okolo 110 000 Mustangů s karoserií kupé a zhruba 30 000 kabrioletů stejného modelu.Tedy 110000+30000=140000 kusu na sveteNaprosto zásadní je pro Ford Mustang trh domácí, tedy americký. Tam se každý měsíc prodává více než 12 000 Mustangů...12000*12=144000 kusu za rok jen v USA (nejmene).Tak ted nevim teda. :-D
Mozna ve svete znamena trhy mimo USA... uz jsem se s takovou formulaci v pripade US firem setkal.
Tak formulace by to byla nestastna, ale mas recht ze je to asi jedine jak to muze davat smysl.
Taky to muze znamenat, ze tech 12 tisic za mesic je nejaky specialni rekordni mesic.
Já myslel, že je to oktávka kombi v tédéíčku, na hlínách a ve stříbrný metle :-)
Gratulace k nepochybne zaslouzenemu primatu.
S gratulací se přidávám i já. Je hezké vidět (a občas také i slyšet) Mustangy na silnicích v té "šedi" a uniformitě aut firmemních flotil koncernů. Dodávám jen přání spousty šťastných km a hodně radosti majitelům Mustangů. (A samozřejmě i majitelům i jiných skvostů, které polahodí nás všechny, co auta považují za prostředky nejen k přemístění z místga A na místo B).
Souhlasím, přidávám se. Pod to bych se podepsal. Člověk seaspoň občas má za čím ohlédnout!
Aby ne, taky jsem objednal. Bůh ví jestli to díky ekosocanům nebude poslední osmiválec který nám bude dopřán.
Nápodobně... Já objednal minulý roka v červnu a letos od března už si užívám B-] (V8 Premium paket) Neskutečná spokojenost!
Mám od dubna v černé GT s manuálem. Bez premia. Teď prochází tuningem. A zkušenost podobná... :-P
Jj. Taky černá. Taky manuál :-D
Uvažujeme stejně :-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.