Ford Mustang je nejprodávanější sportovní auto po celém světě

fjo  |  21. 04. 2016 11:14

Aby ne, taky jsem objednal. Bůh ví jestli to díky ekosocanům nebude poslední osmiválec který nám bude dopřán.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  21. 04. 2016 14:20

Uvažujeme stejně

Odpovědět  |   | 
kErb  |  21. 04. 2016 15:42

Nápodobně... Já objednal minulý roka v červnu a letos od března už si užívám (V8 Premium paket) Neskutečná spokojenost!

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  21. 04. 2016 16:49

Mám od dubna v černé GT s manuálem. Bez premia. Teď prochází tuningem. A zkušenost podobná...

Odpovědět  |   | 
KErb  |  21. 04. 2016 19:58

Jj. Taky černá. Taky manuál

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 04. 2016 12:11

Gratulace k nepochybne zaslouzenemu primatu.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 04. 2016 14:16

S gratulací se přidávám i já. Je hezké vidět (a občas také i slyšet) Mustangy na silnicích v té "šedi" a uniformitě aut firmemních flotil koncernů. Dodávám jen přání spousty šťastných km a hodně radosti majitelům Mustangů. (A samozřejmě i majitelům i jiných skvostů, které polahodí nás všechny, co auta považují za prostředky nejen k přemístění z místga A na místo B).

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  23. 04. 2016 14:29

Souhlasím, přidávám se. Pod to bych se podepsal. Člověk seaspoň občas má za čím ohlédnout!

Odpovědět  |   | 
jouda  |  21. 04. 2016 12:12

Já myslel, že je to oktávka kombi v tédéíčku, na hlínách a ve stříbrný metle

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  21. 04. 2016 12:46

Nejak mi nesedi matematika tohoto clanku

Americká automobilka v roce 2015 prodala ve světě okolo 110 000 Mustangů s karoserií kupé a zhruba 30 000 kabrioletů stejného modelu.
Tedy 110000+30000=140000 kusu na svete

Naprosto zásadní je pro Ford Mustang trh domácí, tedy americký. Tam se každý měsíc prodává více než 12 000 Mustangů...
12000*12=144000 kusu za rok jen v USA (nejmene).

Tak ted nevim teda.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 04. 2016 12:51

Mozna ve svete znamena trhy mimo USA... uz jsem se s takovou formulaci v pripade US firem setkal.

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  21. 04. 2016 15:41

Tak formulace by to byla nestastna, ale mas recht ze je to asi jedine jak to muze davat smysl.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  21. 04. 2016 18:04

Taky to muze znamenat, ze tech 12 tisic za mesic je nejaky specialni rekordni mesic.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  21. 04. 2016 14:20

Tohle je odpověď na ekofašismus. Lidé co mají auta rádi volí Stangy. Napříč kontinenty ten vůz funguje! Globální sporťák. Přál bych si, aby se i ostatní značky poškrábaly na hlavě...kde udělaly chybu... že ne každý chce maloobjemové plečky s turby a umělým zvukem. Mám z toho radost. Bravo Ford...a jen tak dále!

Odpovědět  |   | 
honza  |  21. 04. 2016 18:41

Ford nevyrábí bůhvíjaká auta, ale čas od času se mu povede vyprodukovat mimořádně sympatický model s dobrým poměrem hodnota/cena.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 04. 2016 20:09

Pravý amerikánský sporťák konstruovaný na maximálku 60mph. Tuhá náprava - bendžo a listové péra- zaruka adrenalinových řidičských zážitků už od 20mph.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  21. 04. 2016 21:20

Ty toho moc o novém Mustangu nevíš, co?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 04. 2016 21:48

Už taky něco pamatuji.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  21. 04. 2016 22:34

Hele "Kapusto" jestli něco pamatujes nebo ne je úplně jedno! Ale jasný je to že to nejlepší steklo tvé mámě po stehně!

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 04. 2016 07:24

Ty nepamatuješ nic. To je vidět. Ale chlubit se tím.....Mustang je právě synonymem nezkrotného a nespoutaného koně. A ten původní charakter tomu odpovídal. Ta dnešní sterilní, naleštěná homokláda s tím původním mustangem má společný pouze ten chromovaný štítek.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  22. 04. 2016 10:16

Opakuji znovu, Zelí, už jsi v tom jel? Nevíš nic o technice. Vynášíš tady unáhlen soudy. Jel jsi alespoň v některém ze starších mustangů? Mimochodem 6. generace sdílí motor - Coyote s 5. generací (po faceliftu)...takže i ta byla pro homoklády ...anebo ups, to jsi netušil, stejně jako o jiných použitách technologiích. Mustang je vůz pro nadšence a zkušené řidiče. A oslovuje petrolheady po celém světě. A mnohé evropské kupé před ním právě blednou...

Mám spíš pocit, že z tvých slov čiší závist, zloba a nevědomost.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 04. 2016 13:16

Pro Zelí | 22. 04. 2016 07:24 | [78.80.205.xxx] - spíš to "nic" platí pro tebe, Zelí, nejen že si nic nepamatuješ, ale ani nemyslíš, protože nemáš čím... Dalo by se říci, že po těch letech, co jsi neúnavně ve svých mnoha "příspěvcích" vyplodil v diskusích Autorevue, s použitím tvých výrazů, se potvrdilo to, že Zelí je právě synonymem nezkrotného a nespoutaného debila. A původní charakter (debila) tomu odpovídá...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  22. 04. 2016 07:22

Ne všechny mustangy měly listová pera. Ale 6. generace má vzadu integral link, podobně jako evropské sporťáky

Odpovědět  |   | 
TankMurdock  |  22. 04. 2016 08:47

Ten neví nic o ničem, ale všechno glosuje svými subgeniálními žvásty.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 04. 2016 13:09

Reakce na Zelí | 21. 04. 2016 20:09 | [78.80.205.xxx] Ach jo, Zelí, ty ses opět předvedl. Něco takového může napsat jen idiot…a Zelí. Můžeš mi (nám), Zelí, sdělit, proč ze sebe „minimálně 5 let“ stále děláš idiota v diskusích Autorevue?
Pro ostatní - stačí vpravo v rohu do okénka "hledat" napsat "Zelí" a vyhledají se jeho "chytrosti" a "postřehy" v celé kráse...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 04. 2016 14:00

Reakce naZelí | 21. 04. 2016 20:09 | [78.80.205.xxx] - víc než rok uplynul, vůbec ses v "myšlení" a "vnímání" neposunul a prokazuješ svoji nezpůsobilost analyzovat skutečnosti. Jsi úplně mimo nejen ve vnímání reality v oblasti automobilismu, o které se probírají informace na "informačním portálu" autorevue.cz.
Teď ti připomenu fakta, které jsi dne 21.12 2014 uvedl v diskusi k USA autům zde na Autorevue ve tvém příspěvku, cituji tě Zelí :
"Stačí se podívat na technickou úroveň aut vyráběných a prodávaných v usa v posledních 30 ti letech. Hlouběji nemusíme, ale i tam je to stejné. Pokud se amíci pokusí něco z těch pikslí prodávat v evropě tak zjistí, že je to neprodejné, protože je to nekonkurenceschopné. Takže to po čase stáhnou z prodeje. USA je po technické stránce zaostalý trh. To není žádný objev, to je desetiletí trvající stav."
Tvůj poslední příspěvek k vozu Ford Mustang jis potvrdil to, co jsi i jinými příspěvky o sobě potvrdil jinde v diskusích – máš malé znalosti, máločemu opravdu kolem aut rozumíš a pouze puberťácky „kibicuješ“.

Odpovědět  |   | 
Vena  |  21. 04. 2016 21:35

Přijde nám za tři týdny,už se těšíme

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  22. 04. 2016 07:22

Blahopřeju! V jaké barvě?

Odpovědět  |   | 
Vena  |  22. 04. 2016 21:32

Šedá titan,dostala přednost před černou ale o chlup

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  23. 04. 2016 09:22

Tak ta je parádní! Líbila se mi. Já si právě nechávám stříkat šedé pruhy - barvou z Eleanor.

Odpovědět  |   | 
Žalud  |  22. 04. 2016 11:12

Nejlevnější V8 na trhu, tak se nedivím, že se to prodává jako rohlíky, když nato má každý žalud. By mě zajímalo, kolik těch našich opěvovatelú V8 má V8 poprvé, myslím tak 90% kupujících.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  22. 04. 2016 12:07

To není tím, že je nejlevnější. BRZ je nejlevnější sporťák - zadokolka a neprodává se vůbec. Viper je nejlepvnější 10 válec a končí kvůli nízkým prodejům. Ono to auto se povedlo a má šmrnc. A velkou možnost individualizace.

Odpovědět  |   | 
kErb  |  22. 04. 2016 12:12

Má na to každý žalud... až na Žaluda :D neee.. vážně poměr cena/užitná hodnota a navíc V8 je asi v tuto chvíli bezkonkurenční.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  22. 04. 2016 12:57

Souhlas. Bylo by fajn, kdyby přišly i další Ameriky. Ačkoliv tento argument asi není rozhodující v Německu...přesto tam uspěl. Možná proto, že prémiové D3 a prakticky ani Porsche (kromě speciálů) už nenabízí poctivý atmosférický motor + výběr převodovky.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  22. 04. 2016 14:48

Chevrolet v ČR sice oficiálně skončil, ale v Evropě pořád ještě prodává Camaro i Corvettu. Evropské ceny pro Camaro 2016 ještě neoznámil a celkem jistě budou dražší než u Mustangu, ale určitě se bude prodávat a snad bude i ZL1. Corvette se v Německu prodává jak základní, tak Z06 - vše na výběr s automatem nebo sedmirychlostním manuálem a jako coupe nebo kabriolet. Na druhou stranu český Ford AMB už pro Mustang GT nabízí kompresor, se kterým by GT mělo mít tuším 670 koní, což už by se mělo vyrovnat i tomu ZL1. Teď už chybí jen aby se v FCA chytli za nos a začali v Evropě oficiálně prodávat Hellcaty

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  22. 04. 2016 17:10

No do Němec daleko...i se servisem a spol. Třeba toho po úspěchu Mustangu přibyde. O kompresoru vím...jsou celé katalogy na Stanga. Ale za sebe chcu zůstat u atmosféry....výkon se dá i jinak KN filtr + Ford Racing Sport výfuky = + 55 koní a hlavně krouťák.

Hellcat je paráda. Challenger se mi moc líbil. Navíc hodně poholné a luxusní autíčko.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 04. 2016 18:50

Tak to si pobavil....sportovním filtrem a výfukem nahoníš u atmosféry 55 koní

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  22. 04. 2016 19:11

Co tě pobabilo? Není to moc.... šlo by to i více. Výkon u výfuku je podle objemu.

KN sportovní filtr u mustanga garantují + 20 koní
Ford Racing Sport by Borla okolo 30-35 .... je to celá polootevřený výfuková soustava. Tam jde hlavně ale o krouťák. A má krásný zvuk.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  22. 04. 2016 19:22

Jen aby sis udělal výsledek....je tam i výsledek měření, grafy.

http://www.knfilters.com/search/product.aspx...

http://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Vena  |  22. 04. 2016 21:47

Taky chceme zatím jít touto cestou i když kompresor je velké lákadlo, jen by to chtělo ten výfuk slyšet naživo, musí to být pecka.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  23. 04. 2016 09:25

Teď mi dodělávají auto v Čestlicích u Prahy...firma Kloadomustang. Máme tam rozdělané dva stroje. Byly si je poslechnout i Pražáci z mustang klubu. Dlouho jsem uvažoval...dělají se jich desítky. Ve finále jsem vybíral mezi F. Racing Sport a Magnaflow, které bude teď mít můj táta na Shelby. Nakonec vyhrály Ford Racing.

Odpovědět  |   | 
Vena  |  23. 04. 2016 13:34

Dík za typ,mrknem na to

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  23. 04. 2016 14:36

Možností úprav Stangů je požehnaně. Soustředí se na ně velké množství firem. Já těch úprav nechávám dělat celou řadu. I do interiéru (např. alcantara s hnědým prošitím - mám hnědé sedačky k volantu z Shelby GT350).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A