Ford upřesnil schopnosti Mustangu GT500. Má ohromující dynamiku i brzdy

,  |  06. 08. 2019 14:41

ale neumí zatáček..

Odpovědět  |   | 

v americe zatáčky nejsou a do toho města to stačí.Stejnak mustanga si kupují lidé co mají zkušenosti s 815.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  06. 08. 2019 14:59

Vy už jste v nějakém někdy jel? Já jen, že i GT350 na evropských tratích porazila většinu evropských sportovních aut.

Odpovědět  |   | 
tragac  |  06. 08. 2019 15:05

A ty zase psát. Názor člověka, co v tom nikdy nejel a jen se veze na vlně hejtů. Pokud má mustang nějakej problém se zatáčením, tak ten pozná jen hrstka lidí na světě a ty k nim vážně nepatříš, to mi věř

Odpovědět  |   | 
homer  |  07. 08. 2019 16:25

kdyz jsem byl mladej kokot nemel jsem ani na jeho vrak a kdyz bych si ho jako starej fotr koupit mohl tak se stydim jak za nezletilou milenku

Odpovědět  |   | 
 |  06. 08. 2019 16:01

Ano neumi , protoze nema autonomni rizeni , zaplat panu. Takze to musi ridic a to ty asi rozhodne nejsi.

Odpovědět  |   | 
Koumak  |  07. 08. 2019 08:39

Tak by ma zaujimalo kolko toho mate s tym autom najazdene, ze tvrdite nieco o zatacani. Nespochybnujem starsie generacie, ktore boli taka plavajuca lod dajme tomu, ale novy mustang je uplne ine auto. Takze nieco taketo moe pisat len clovek, ktory v tom zivote nesedel a len prebera nazor internetovych expertov.

Odpovědět  |   | 
milan  |  08. 08. 2019 12:56

Zatáča perfektne. Aj so zapnutým stabilizačným systémom keď chcem krásne mi ujde v zatáčke zadok a kontrolovane sa auto zrovná. Radosť to cítiť.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  07. 08. 2019 08:58

hodnoty ma milo prekvapili! a to ho este nechytil do ruk Saleen Nevadi ze nevie tak dobre zatacat, oni ho na rekordy na Nurburgringu nikdy nestavali ako tie Dacie..

Odpovědět  |   | 
Peter  |  09. 08. 2019 09:22

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 198 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro