Ford Mustang GT v evropské úpravě Design World (+ 19x foto)

Americké sportovní vozy typu Fordu Mustang nebo Chevroletu Camaro zůstávají i přes své neoddiskutovatelné přednosti a specifické charisma na evropských silnicích spíše výjimečnými zjevy. Ale to určitě nevadí těm, kterým podobné stroje učarovaly a chtějí se za jejich volanty odlišovat. A právě pro ně připravila německá ladičská společnost Design World speciální projekt odvozený z nejnovějšího provedení Fordu Mustang 5.0 GT. Karoserie je lakována v typicky německy agresivním duchu, tentokrát v kombinaci černé a oranžové barvy, a za zmínku stojí decentní lišty z bílé barvy i fólie simulující vzhled uhlíkových kompozitů (střecha, kapota, horní části nárazníků a zadní spoiler).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Uvnitř zůstalo prakticky vše při starém, úpravy se omezily jen na oranžové doplňky na volantu, středové konzoli a v okolí reproduktorů ve dveřích. Snížený podvozek H&R je opatřen dvacetipalcovými, černě lakovanými litými ráfky s oranžovými linkami a pneumatikami o rozměru 255/35 ZR20 vpředu a 285/30 ZR20 vzadu. Instalace sportovního sání a nového programu řídicí jednotky zvýšila výkon atmosféricky plněného osmiválce z výchozích 412 koní (303 kW) na výsledných 435 koní (320 kW). Kompletní sada všech těchto úprav vás přijde v přepočtu na 297 000 Kč. Ovšem za předpokladu, že Ford Mustang GT již máte.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků