Ford Mustang GT posiluje, top-model má 500 koní

Mustang GT od Saleenu

Nová generace Mustangu GT sklidila celkem pozitivní kritiku. Model s továrním označením S281 má pod kapotou osmiválec s objemem 4.6 l a výkonem 221 kW (300 k) a točivý moment je 427 Nm. V Las Vegas na tuningové show Sema představil Ford hned tři silnější verze.

Tip: Ve starším článku jsme Vám přiblížili celou historii legendy s názvem Ford Mustang.

První stupínek je jen chip-tuning motoru, výkon povyskočil o 18 kW (25 k). Mnohem brutálnější jsou ale dvě další verze. Tovární označení S281 SC nese přepracovaný osmiválec o výkonu 294 kW (rovných 400 k). Komu se to bude zdát málo a chce opravdový musclecar z Ameriky, ať sáhne po modelu S281 E. Upravila jej firma Saleen a bude oficiálně prodávat už na jaře 2005. Pohonnou jednotkou bude stále stejný osmiválec, ale vyšlechtěný až na 368 kW (celých 500 k).

U modelů SC a E se zvedl potřebný přítlak, karoserie byla modifikována na vyšší rychlost. Interiér dostal luxusní kožené čalounění s logem Saleenu, speciální rohožky a chromované doplňky. Na palubce přibyly indikátory pro přeplňovací tlak a teplotu vzduchu. Ceny u silnějších modelů budou začínat po přepočtu na 31 800 eurech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Roush Mustang GT

Vedle tuningu od Saleenu se na autosalonu Sema představil Mustang GT v kabátku ladičské firmy Roush. Maska dostala dravější vzhled, upravena byla i záď, nárazník a přítlačné křídlo. Mustang sedí na devatenáctipalcových kolech, podvozek dostal sportovní tlumiče, které snížily světlou výšku o 30 milimetrů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků