Ford Mustang GT Convertible na nových snímcích a v detailech

V předvečer zahájení autosalonu v Ženevě se u Fordu konečně rozpovídali o otevřeném provedení připravovaného Mustangu.

Otevřená verze byla prezentována spolu s novým modelem Ford Mustang, ovšem podrobněji se k ní můžeme vrátit teprve nyní. Na přiložených snímcích vidíte Ford Mustang Convertible v osmiválcovém provedení GT, jenž vyniká elektricky ovládanou, vrstvenou plátěnou skládací střechou. Celý systém dodává Webasto a její skládání má zabrat poloviční čas v porovnání se stávající generací (asi 7 s). Vděčí tomu také absenci dodatečného krytu, prostor se uzavře přední částí střechy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang GT Convertible dostal plátěnou střechu zcela nové konstrukce

Po sklopení střecha na rozdíl od aktuální generace zcela zmizí v útrobách vozu, údajně snižuje příslušné partie o 170 mm, což má mít příznivý vliv na omezení odporu vzduchu. Kompaktnější konstrukce má přitom také méně omezovat zavazadlový prostor, pozměněná konstrukce upínání na hraně čelního skla přechází z dvou samostatných zámků na jeden zdvojený. Jinak se interiér kabrioletu prakticky neliší od kupé.

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času

Novinkou se stává nejnovější provedení multimediální palubní soustavy Ford SYNC, představené na letošním veletrhu CES v Las Vegas. S ohledem na dosavadní kritické hlasy bylo celé ovládání SYNCu zřejmě výrazně zjednodušeno. Hlavní předností jeho nejnovější verze je pohodlné propojení s telefonem a integrace škály funkcí a povelů při správě aplikací do hlasového ovládání s tlačítkem SYNC na volantu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér sází na stylové doplňky a moderní elektronické prvky

Ford Mustang Convertible bude dodáván se stejnými motory jako kupé, přičemž základem bude modernizovaná verze šestiválce 3,7 l s výkonem 300 koní (223 kW) a točivým momentem 365 Nm. Následuje nový „eko“ čtyřválec 2,3 l EcoBoost naladěný (předběžně) na 305 koní (227 kW) a 406 Nm a špičkou standardní nabídky bude osmiválec 5,0 l s výkonem 420 koní (313 kW) a 528 Nm.

Prodeje nového Mustangu v obou karosářských verzích budou zahájeny letos na podzim, přičemž výrobce očekává, že zhruba 18 % prodejů připadne právě na kabriolet.

A nezapomeňte si projít fotogalerii v následující kapitole!

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků