Ford Mustang GT Convertible na nových snímcích a v detailech

V předvečer zahájení autosalonu v Ženevě se u Fordu konečně rozpovídali o otevřeném provedení připravovaného Mustangu.

Otevřená verze byla prezentována spolu s novým modelem Ford Mustang, ovšem podrobněji se k ní můžeme vrátit teprve nyní. Na přiložených snímcích vidíte Ford Mustang Convertible v osmiválcovém provedení GT, jenž vyniká elektricky ovládanou, vrstvenou plátěnou skládací střechou. Celý systém dodává Webasto a její skládání má zabrat poloviční čas v porovnání se stávající generací (asi 7 s). Vděčí tomu také absenci dodatečného krytu, prostor se uzavře přední částí střechy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang GT Convertible dostal plátěnou střechu zcela nové konstrukce

Po sklopení střecha na rozdíl od aktuální generace zcela zmizí v útrobách vozu, údajně snižuje příslušné partie o 170 mm, což má mít příznivý vliv na omezení odporu vzduchu. Kompaktnější konstrukce má přitom také méně omezovat zavazadlový prostor, pozměněná konstrukce upínání na hraně čelního skla přechází z dvou samostatných zámků na jeden zdvojený. Jinak se interiér kabrioletu prakticky neliší od kupé.

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času

Novinkou se stává nejnovější provedení multimediální palubní soustavy Ford SYNC, představené na letošním veletrhu CES v Las Vegas. S ohledem na dosavadní kritické hlasy bylo celé ovládání SYNCu zřejmě výrazně zjednodušeno. Hlavní předností jeho nejnovější verze je pohodlné propojení s telefonem a integrace škály funkcí a povelů při správě aplikací do hlasového ovládání s tlačítkem SYNC na volantu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér sází na stylové doplňky a moderní elektronické prvky

Ford Mustang Convertible bude dodáván se stejnými motory jako kupé, přičemž základem bude modernizovaná verze šestiválce 3,7 l s výkonem 300 koní (223 kW) a točivým momentem 365 Nm. Následuje nový „eko“ čtyřválec 2,3 l EcoBoost naladěný (předběžně) na 305 koní (227 kW) a 406 Nm a špičkou standardní nabídky bude osmiválec 5,0 l s výkonem 420 koní (313 kW) a 528 Nm.

Prodeje nového Mustangu v obou karosářských verzích budou zahájeny letos na podzim, přičemž výrobce očekává, že zhruba 18 % prodejů připadne právě na kabriolet.

A nezapomeňte si projít fotogalerii v následující kapitole!

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 119 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 280 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 191 512 km
Cena: 74 000 Kč
Ford Galaxy 1,9
Rok výroby: 2003
Stav: 264 758 km
Cena: 76 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků