Ford Mustang GT Convertible na nových snímcích a v detailech

V předvečer zahájení autosalonu v Ženevě se u Fordu konečně rozpovídali o otevřeném provedení připravovaného Mustangu.

Otevřená verze byla prezentována spolu s novým modelem Ford Mustang, ovšem podrobněji se k ní můžeme vrátit teprve nyní. Na přiložených snímcích vidíte Ford Mustang Convertible v osmiválcovém provedení GT, jenž vyniká elektricky ovládanou, vrstvenou plátěnou skládací střechou. Celý systém dodává Webasto a její skládání má zabrat poloviční čas v porovnání se stávající generací (asi 7 s). Vděčí tomu také absenci dodatečného krytu, prostor se uzavře přední částí střechy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang GT Convertible dostal plátěnou střechu zcela nové konstrukce

Po sklopení střecha na rozdíl od aktuální generace zcela zmizí v útrobách vozu, údajně snižuje příslušné partie o 170 mm, což má mít příznivý vliv na omezení odporu vzduchu. Kompaktnější konstrukce má přitom také méně omezovat zavazadlový prostor, pozměněná konstrukce upínání na hraně čelního skla přechází z dvou samostatných zámků na jeden zdvojený. Jinak se interiér kabrioletu prakticky neliší od kupé.

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času

Novinkou se stává nejnovější provedení multimediální palubní soustavy Ford SYNC, představené na letošním veletrhu CES v Las Vegas. S ohledem na dosavadní kritické hlasy bylo celé ovládání SYNCu zřejmě výrazně zjednodušeno. Hlavní předností jeho nejnovější verze je pohodlné propojení s telefonem a integrace škály funkcí a povelů při správě aplikací do hlasového ovládání s tlačítkem SYNC na volantu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér sází na stylové doplňky a moderní elektronické prvky

Ford Mustang Convertible bude dodáván se stejnými motory jako kupé, přičemž základem bude modernizovaná verze šestiválce 3,7 l s výkonem 300 koní (223 kW) a točivým momentem 365 Nm. Následuje nový „eko“ čtyřválec 2,3 l EcoBoost naladěný (předběžně) na 305 koní (227 kW) a 406 Nm a špičkou standardní nabídky bude osmiválec 5,0 l s výkonem 420 koní (313 kW) a 528 Nm.

Prodeje nového Mustangu v obou karosářských verzích budou zahájeny letos na podzim, přičemž výrobce očekává, že zhruba 18 % prodejů připadne právě na kabriolet.

A nezapomeňte si projít fotogalerii v následující kapitole!

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků