Ford Mustang GT 5.0 nyní i s továrním kompresorem a 633 koňmi

Ford Mustang GT 5.0 nyní i s továrním kompresorem a 633 koňmi

Automobilka Ford nyní nabízí v rámci svého oficiálního seznamu příslušenství pro pětilitrový osmiválcový Mustang GT 2011 sadu na dodatečné zvýšení výkonu, jejímž středobodem je přeplňovací kompresor. Takový přístup není v současné době jedinečný, jedinečné jsou však výsledné parametry. Dvojitý kompresor je totiž schopen zvýšit standardní výkon o plných 51% na 633 koní (465 kW), přičemž maximum točivého momentu leží na hodnotě 726 Nm.

Za 7 500 dolarů zákazník dostane kromě kompresoru také chlazení stlačovaného vzduchu s vlastním vodních okruhem, hnací řemen, nové sání a větší vstřikovače. A sada obsahuje též nový program pro řídicí jednotku. Za dalších 600 dolarů nahradí černé pouzdro dmychadla schránka s povrchem z leštěného chromu. Krásné.

Vaší pozornosti však doporučujeme jistou a o něco starší položku v rámci programu Ford Racing. Ta se týká kompresorové sady zvyšující výkon téhož pětilitru TiVCT až na 760 koní (559 kW), nachází se standardně v chromovaném pouzdře a stojí o plných 900 dolarů méně než základní, černá verze nového kitu, o němž byla řeč v předchozích řádcích. Za méně peněz více muziky, ale máte na výběr...

Klepněte pro větší obrázek
Kompresor je v motorovém prostoru Mustangu 5.0 jako doma...
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

dnes | Daniel Havlina | 5 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků