Ford Mustang GT 5.0 nyní i s továrním kompresorem a 633 koňmi

Automobilka Ford nyní nabízí v rámci svého oficiálního seznamu příslušenství pro pětilitrový osmiválcový Mustang GT 2011 sadu na dodatečné zvýšení výkonu, jejímž středobodem je přeplňovací kompresor. Takový přístup není v současné době jedinečný, jedinečné jsou však výsledné parametry. Dvojitý kompresor je totiž schopen zvýšit standardní výkon o plných 51% na 633 koní (465 kW), přičemž maximum točivého momentu leží na hodnotě 726 Nm.

Za 7 500 dolarů zákazník dostane kromě kompresoru také chlazení stlačovaného vzduchu s vlastním vodních okruhem, hnací řemen, nové sání a větší vstřikovače. A sada obsahuje též nový program pro řídicí jednotku. Za dalších 600 dolarů nahradí černé pouzdro dmychadla schránka s povrchem z leštěného chromu. Krásné.

Vaší pozornosti však doporučujeme jistou a o něco starší položku v rámci programu Ford Racing. Ta se týká kompresorové sady zvyšující výkon téhož pětilitru TiVCT až na 760 koní (559 kW), nachází se standardně v chromovaném pouzdře a stojí o plných 900 dolarů méně než základní, černá verze nového kitu, o němž byla řeč v předchozích řádcích. Za méně peněz více muziky, ale máte na výběr...

Klepněte pro větší obrázek
Kompresor je v motorovém prostoru Mustangu 5.0 jako doma...
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků