Ford Mustang GT: 412 koní a průměrná spotřeba 9 l/100 km

Když jsme vám na tomto místě představovali Mustang GT modelového roku 2011 se zcela novým pětilitrovým osmiválcem, očekávali jsme, že jeho výkon bude přinejmenším konkurenceschopný. To se nakonec potvrdilo, ale zvědavi jsme byli i na definitivní hodnoty spotřeby paliva. Ty jsou nakonec ještě lepší než se udávalo v předběžných odhadech, vždyť ve městě si tato bestie osazená šestistupňovou převodovkou s manálním řazením vystačí v průměru se 13,8 l/100 km a na dálnici s rovnými 9,0 l/100 km (šestistupňový „automat“ tyto hodnoty pozmění na 13,0, resp. 9,4 l/100 km). Novinka je tak hospodárnější než dosavadní osmiválec 4,6 l, ovšem i s ním jsme během testu uveřejněného na tomto místě dosahovali při klidné jízdě spotřeby okolo hranice 10,0 l/100 km.

Pro porovnání, Mustang GT loňského modelového roku dosahoval spotřeby 15,7 l ve městě a 10,2 l/100 km mimo něj, zatímco aktuální Chevrolet Camaro SS vykazuje hodnoty 14,7, resp 9,8 l/100 km. Ve všech případech jde o verze s manuálně řazenými převodovkami. Ještě doplňme, že Mustang 2011 s novým šestiválcem (psali jsme o něm na tomto místě) spotřebuje v průměru 12,4 l/100 km ve městě a 7,6 l/100 km na dálnici.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Ford Mustang GT 2011
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků