Ford Mustang GT: 412 koní a průměrná spotřeba 9 l/100 km

Ford Mustang GT: 412 koní a průměrná spotřeba 9 l/100 km

Když jsme vám na tomto místě představovali Mustang GT modelového roku 2011 se zcela novým pětilitrovým osmiválcem, očekávali jsme, že jeho výkon bude přinejmenším konkurenceschopný. To se nakonec potvrdilo, ale zvědavi jsme byli i na definitivní hodnoty spotřeby paliva. Ty jsou nakonec ještě lepší než se udávalo v předběžných odhadech, vždyť ve městě si tato bestie osazená šestistupňovou převodovkou s manálním řazením vystačí v průměru se 13,8 l/100 km a na dálnici s rovnými 9,0 l/100 km (šestistupňový „automat“ tyto hodnoty pozmění na 13,0, resp. 9,4 l/100 km). Novinka je tak hospodárnější než dosavadní osmiválec 4,6 l, ovšem i s ním jsme během testu uveřejněného na tomto místě dosahovali při klidné jízdě spotřeby okolo hranice 10,0 l/100 km.

Pro porovnání, Mustang GT loňského modelového roku dosahoval spotřeby 15,7 l ve městě a 10,2 l/100 km mimo něj, zatímco aktuální Chevrolet Camaro SS vykazuje hodnoty 14,7, resp 9,8 l/100 km. Ve všech případech jde o verze s manuálně řazenými převodovkami. Ještě doplňme, že Mustang 2011 s novým šestiválcem (psali jsme o něm na tomto místě) spotřebuje v průměru 12,4 l/100 km ve městě a 7,6 l/100 km na dálnici.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Ford Mustang GT 2011
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků