Ford Mustang GT 2011: verze 5.0 podrobněji

26 komentářů

ABC
29. prosince • 8:34

Ta růžová bude v nějaké Barbie edici ne? :-O

ka-r-los
29. prosince • 8:39

Tak to podbarvení, pokud vím, tak stávající generace měli možnost změny podbarvení palubní desky ve velkém rozsahu barev, tady asi jen neměl ruku a vybral špatnou barvu...

Radek
4. ledna • 18:12

Podbarveni menit jde, dokonce lze navolit az tisice variant, muzete michat sve barvy. Mam model 2010 a barvu pouzivam ice blue a vypada fakt skvele.Radek
Ford Mustang V6 2010
www.us1.cz

Radek Ondrášík
29. prosince • 8:10

vidím tam dvě tragédie...1. podbarvení budíků
2. sedačkyto první možná půjde měnit, ale ty sedačky jsou hrozné už od pohledu.

Radek
4. ledna • 18:16

Sedacek se musim zastat mam novy model 2010 a v paketu jsou take kozene sedacky, maji pefektni vedeni, pokud to srovnam s Audi A8, tak jsou mi vzhledem k pouziti perforovane kuze jeste prijemnejsi.Podbarveni menit jde, dokonce lze navolit az tisice variant, muzete si namichat sve barvy. Barvu pouzivam ice blue a vypada fakt skvele.Radek
Ford Mustang V6 2010
www.us1.cz

Petr
29. prosince • 9:20

Radku, tohle na tobe obdivuju. Posoudit kvalitu sezeni podle fotografie, to nezvladne jen tak nekdo. Tady se hned pozna odbornik. Pocitam, ze i boty a obleceni si kupujes vyhradne pres internet, jelikoz uz z fotografie poznas, ze ti budou.:-P

Radek Ondrášík
29. prosince • 10:01

Ročně se přes internet nakoupí jenom v ČR za více než 300mil. Kč. Takže ne každý žije 100 let pozadu.K těm sedačkám. V rámci toho, že jsou v podstatě stejné, jako u současného modelu, tak změna nebude žádná. Široké křesla bez podpory v zatáčkách, tím je Mustang GT typický. Takže příště více jezdi, více zkoušej a méně ťapej blbosti.

Haya
29. prosince • 10:43

no, kdyby jste raději řešili, že je to hlavně "show-car", páč s tou zadní tuhou nápravou se nedá na mokru, neřknu-li na sněhu jezdit...v tom případě i sedačky bez bočního vedení jsou celkem v poho. B-] PS: netvrdím, že jsem majitel, ale cca 5.000 km jsem měl možnost z dosavadním modelem odřídit...;-)

Shimi
29. prosince • 13:01

to Haya: Tak to je good :-D:-D" no, kdyby jste raději řešili, že je to hlavně "show-car", páč s tou zadní tuhou nápravou se nedá na mokru, neřknu-li na sněhu jezdit..." - to auto má 400 kobyl a ono se s ním vlastně nedá za určitých podmínek skoro jezdit. No a tento celý "průser" zabalíme pod roušku "show-car" nebo "pony-car" :-D To snad není možný. Marně přemýšlím, na co tam tu V8 vůbec dávaj. To "show" se dá dělat i s V6 a pokud jde o jízdu samotnou, tak podvozkově to ani té V6 nestíhá. Chápu ale, že si ho někdo pořídí na to, aby ho měl naleštěný v garáži a občas se projel kolem bloku popřípadě absolvoval klidnou vyjížďku (80km/h) v okolní přírodě. Páč na nic jinýho to auto není.P.S.: Vlastní zkušenost s GT 2005.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
29. prosince • 13:36

Jako já měl GT také na pár dnů k dispozici a že by mne to jízdně přesvědčilo to určitě ne. Znám daleko jistější auta po stránce podvozku.

RS
29. prosince • 18:43

Kazdemu merime jinym metrem, co. Treba vsechny levne sporovni B hatche maji tuhou zadni. Namatkou slavne Clio Sport, Megan nebo Type-R... seznam je docela dlouhy...Jinak neni tuha jako tuha, to je fakt, vseobecne je davno znamo, ze ta tuha v Mustangu funguje o dost lepe. Taky ji Ford ladil a ladi hodne let, dostupne jsou i packy od Ford Racing. Na ceske tankodromy to mozna neni to prave orechove, ale na porazku primych konkurentu s viceprvkem na okruhu to porad prekvapive staci.Na par dnu, to jsi machr. Za par dnu se Mustanga ridit nenaucis, antitalent ani za rok, je to sportovni auto ze stare skoly, takove jeste musi ridic sam poradne ridit, to neni zadne Nintendo GTR, kde za tebe skoro vse spocita kbelik chipu, kde na mokru a snehu za tebe skoro vse odmaka jen automat s AWD.

Shimi
29. prosince • 19:26

to RS: Tak teď nevím jestli si děláš prdel nebo to myslíš vážně. Celou dobu se bavíme o sérii, je to tak? Pokud ano, tak to co píšeš snad nemůžeš myslet vážně.

jogurt
29. prosince • 23:48

to je v pořádku, on nepíše o mustangu z plechu ale o hře pro playstation. Každý holt má své duševní limity....

BobAsh
30. prosince • 14:01

Ano, zatímco vaše duševní schopnosti mají svůj limit u pojmu "tuhá zadní náprava" nebo "listové pero", stejně jako u většiny nadutejch Evropanů, který si potřebujou dokazovat, že cokoliv z Ameriky stojí zahovno.Mustang sice má tuhou zadní nápravu, což má v určitejch podmínkách neoddiskutovatelný nevýhody (například odskakování na nerovnostech), ale má taky velmi dobře odladěnej podvozek, díky kterýmu je kupříkladu ve většině testů, kde nejde o výkon (takže třeba slalom) naprosto srovnatelnej s Camarem a jeho nezávislým zavěšením. Oproti původní 2005+ má 2010 podvozek vylepšenej, u normálního GT je stejnej jako byl u 2009 Mustangu Bullitt, u GT Track Pack (normální příplatková výbava za $1495, žádnej speciál) je z větší části totožnej s GT500. (test tady: http://jalopnik.com/5109059/2010-ford-mustang-first-drive).Nemůžu nikde najít žádný rozumný časy na kolo, ale třeba GT500 byla v testu magazínu Car & Driver na jakýmsi okruhu ve Virginii (viz Wikipedia) někde mezi Audi RS4 a BMW 335i - přičemž Shelby je oproti normálnímu Mustangu horší tím, že má litinovou 5.4 namísto lehký hliníkový 4.6.V Top Gearu zajel Roush Mustang (stará 2005+, s kompresorem a tvrdším podvozkem, kterej se dá koupit za stejnejch $1500 jako stojí Track Pack na nový 2010 - a pravděpodobně ta 2010 bude minimálně stejně dobrá) čas lepší než Z4 nebo Lancer Evo. 2011 bude s největší pravděpodobností rychlá +- jako starej Roush už v sérii (Roush má jen o pár koní navíc a podvozek bude podobnej).Na "stylovku" za milion to není tak špatnej výkon...

Shimi
30. prosince • 15:24

to BobAsh: Proč se ty diskuze vždycky zvrhnou v to, že jeden mluví o voze a druhý o koze? Já bych to shrnul následovně. Bavíme se o SÉRII, takže do toho nebudem tahat úpravy (tím myslím Roushe, Saleena a spol.) a už vůbec né závodní speciály. Nebudem do toho tahat ani příplatkový packy. Tzn. Shodneme se na tom, že Mustang v sérii je na tom co se týče podvozku jako celku, tzn. brzdy, zavěšení, kola, odpružení, atd. dost mizerně oproti evropský konkurenci? Pokud ne, tak další debata postrádá smysl. Pokud ano, tak se můžem seriózně bavit nad úpravama, který z toho "pony-caru" udělají aspoň trošku sportovnější auto nebo lépeřečeno auto, u kterého se těch 300+ kobyl využije bez toho, aniž bych vylítl v první pravý.

Brouk
30. prosince • 17:04

Shimi, chapu te, ale zkus se na to podivat z jine stranky. Jedna vec je "serie - neserie", ale jiny uhel pohledu je co dostanes za jake penize. Do Mustanga zamerne nervou novejsi technologie, aby to bylo levne. Aby si to mohl koupit i clovek, ktery nema moc penez, ale chce mit nadherne auto z bombastickym motorem a zvukem a jsou mu uplne ukradene nejake "sofistikovane" napravy a jine zbytecne hracicky. 99.9% populace stejne nama absolutne tuseni, co za napravu maji pod zadkem a jezdi. V CR je mozna hrstka lidi, kteri po projeti poznaji, co to ma za napravu. Pak je skupina mudrlantu (mezi ne se pocitam i ja), kteri si prectou, co to ma za napravu a hned se rozhodnou stylem "to je dobre a to je zase spatne". Vsechno k hovnu. To auto jezdi a hotovo. A ted se dostanu k tomu jinemu uhlu pohledu, me nevadi porovnat mustanga s packetem za v tomto pripade smesnych 1500$, kdyz se mu rapidne zlepsi jizda a stejne bude levnejsi nez evropska konkurence. To je muj nazor. Lepsi zakladni Mustang GT nez trojkove bavo v rope.

Shimi
30. prosince • 18:04

to Brouk: Já tě taky chápu :-D U mě je problém asi v tom, že smysl těchto aut jednoduše dost dobře nechápu. Jak píšeš " Aby si to mohl koupit i clovek, ktery nema moc penez, ale chce mit nadherne auto z bombastickym motorem a zvukem a jsou mu uplne ukradene nejake "sofistikovane" napravy a jine zbytecne hracicky. " Tak přesně tohle mi hlava nebere. Pro mě je Mustang, a všechny Muscle Cars, ikonózní kára a hrozně se mi líbí, hrubá síla vítězí. Ale to ti nemusím říkat. Mně na nich ale vadí to, že je to všechno jenom jako, prostě na oko. Sice máš pod zadkem 300+ kobyl, ale k čemu? K tomu abys z toho měl jen dobrý pocit? Když ty kobyly nemůžeš pořádně využít, tak k čemu to je? Na okresky to není, na okruh to není, tak co s tím? Jezdit s károu za mega kolem paneláku? Jinak nevěřím tomu, že paket za pouhých 1500$ RAPIDNĚ zlepší jízdu.P.S.: Hlavně hodně zdraví do NY 2010.

Brouk
30. prosince • 21:45

Shimi, kazdy vidi smysl toho ci onoho auta v necem jinem, asi proto je tolik automobilek a jednotlivych modelu, aby si kazdy vybral to svoje. Me ale vadi, ze se v internetovych diskusich Mustang prezentuje jako tak spatnej, ze i Fabia nebo Octavia pojede lip. To je tak smesny! "Na okresky to není, na okruh to není, tak co s tím?" Na okresky to je, alespon si zaridis a zaradis. Na okruhu sice nebude lepsi nez nemecka premie, ale taky tolik nestoji. Vse ma sve pro a proti.

Shimi
30. prosince • 22:10

Broučizdo, nesmíš brát všechno tak doslova ;-) Fábii a Octávii nebudu komentovat, to je v kontextu s Mustafou totálně mimo mísu. A co se týče okresky, tak tady bych se hádal, ale proč bych to dělal? Oba víme kde je pravda ;-)

jogurt
30. prosince • 20:30

Právě z tohoto důvodu bych si Mustanga na víkendové projížďky koupil. A je mi fuk, že má sedadla jaké má, fuk, jaké má podsvětlení budíků a fuk, že má tuhou nápravu a že technicky na corvettu ani evropské a japonské supersporty nemá. A je mi fuk, co o té či oné překopané GT verzi v internetových diskusích plácají čeští pubescenti. Jsou lepší auta v kategorii sport, ale žádné z nich nemá kultovní hodnotu Fordu Mustang.

Shimi
30. prosince • 21:47

Tak pod toto se podepíšu !!Yeeeeea, MUSCLE CARS RULEZZ.

jogurt
29. prosince • 18:37

Ale Mustang není ani Ferrari, ani Corvette, ani Porsche. Je to přemotorovaná stylovka za malé peníze, žádný supersport. Proto může mít sedadla na hony vzdálená produktům Recaro nebo Sparco, proto může mít tuhou zadní nápravu a spoustu dalších pro "sporťák" nemyslitelných řešení. Mustang je styl, ne auto na závodění.

RS
29. prosince • 18:59

Placas nesmysly, ten levny Mustang porazi Porsche i Corvetty, BMW a mnoho dalsich.... v Grand-Am Koni Challenge, SPEED World Challenge a nebo ve FIA GT4.
http://www.autoblog.com/2009/10/12/ford-mustang-captures-grand-am-koni-challenge-and-speed-world-ch/

Shimi
29. prosince • 19:19

to RS: Ježkovy oči, co sem taháš speciály? Si v pohodě?

Radek Ondrášík
29. prosince • 10:54

5000 km a stejně to nestačilo, abys to auto poznal :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jarouš
30. prosince • 11:51

A kolik si s nim najezdil ty, chytrolíne?

Doporučujeme

Články odjinud