Ford Mustang GT 2011: americký svalovec bude ještě silnější

Zpoza velké louže přicházejí první neoficiální zprávy o tom, že Ford začal testovat vylepšenou verzi modelu Mustang. Ten nepochybně už dávno patří k legendám amerického automobilového průmyslu, což ovšem neznamená, že už není důvod pro další pokroky.

Mustang nejnovější generace nepřinesl oproti té předchozí až tolik novinek, než se očekávalo, ale i přesto se tento model vcelku dobře prodává. Pro dobrodružnější nátury nabízí výrobce k modelu GT tzv. Track Pack obsahující lepší pneumatiky a agregát naladěný na trochu vyšší výkon, přičemž právě v této oblasti nastanou od nového roku změny. Ford totiž testuje nový 32 ventilový hliníkový pětilitr, který je znán pod názvem Coyote a disponuje výkonem kolem 400 koní a maximálním točivým momentem 542 Nm.

Od tohoto kroku si automobilka slibuje mj. i to, že Mustang GT se stane zdárnějším konkurentem především pro Camaro SS, které je však stále o pár koní výkonnější. Ford však chce tento fakt vykompenzovat lepší výbavou a technikou, standardem u tohoto paketu budou ku příkladu sportovní pneumatiky Pirelli P Zero. Novinky by měly přijít s modelovým rokem 2011, tedy někdy v polovině příštího léta.
Tip: Přečtěte si více o Fordu Mustang 2010.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Mustang 2010
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků