Ford Mustang dostane desetistupňový automat a zbaví se šestiválce

14 komentářů

Plejtvak
24. listopadu • 22:29

Určitě jsou mezi Mustangisty i milovníci manuálních převodovek, neměl by být v nabídce i 10° manuál :-D :-D

RC
24. listopadu • 23:23

I ty ftipálku :-D.
Když už tak vzhledem k výkonu i redukce a půlky ať si řidič užije B-]

Sir CHerokee
24. listopadu • 23:19

Ten 6 stupňový bohatě stačí a je s tím dost práce, ač je to radost. Není to pro slečinky.

Bob
24. listopadu • 13:57

No mě ten 6 stupňová at převodovka přijde super a Mustang je při objemu 3.7 a 309 mustangů pod kapotou neuvěřitelně úsporný. Při cestách po okreskách není problém se dostat na 7.5 litrů. A to ten automat řadí výborně a rychle.

Sir CHerokee
24. listopadu • 12:59

Magne ride je hodně dobrá zpráva. Shelby GT350 s ním je na okruhu rychlejší než M4. Tím se Stang posune ještě blíže evropskému řidiči. 10 stup. převodovka je na okresce nesmysl, ale na dálnici to ušetří nějaký litr.

Neurotic
24. listopadu • 13:16

Jak jsi přišel na to, že 10° něco ušetří? Ono je jedno jestli to má 5 nebo 10, když bude poslední převod v obou případech stejný, když by použili 7° tak můžou nastavit prvních 6 normálně a ten poslední at hodí otáčky na dálnici klidně na volnoběch a spotřeba bude možná i menší než u té 10:-))

Sir CHerokee
24. listopadu • 14:03

Camaro, které tu převodovku použilo, se snížením chlubilo. Kdyby k němu nedošlo a lhali by, v Americe by je zasypali žalobami.

Antiautomat
24. listopadu • 19:28

...len ci je to NAOZAJ tym, ze to ma 1o kvaltov.

sokar
24. listopadu • 17:28

GT350 je super, ale oproti camaru SS je lehounce pomalejší, ale o půl mega dražší.
Ten 10° nebo kolik jich třeba camaro má jsem myslel že bude na škodu, ale dle časů na Ringu i s tím automatem zajel famózní čas. A jelikož ZL1 má o 150HP víc a cenově stejně tak se bohužel stang nechytá. Jinak V6 je škoda, ale ukazuje to názor trhu. Pro blbečky ecoboost, pro petrolheady V8. Nic mezi.B-]

Sir CHerokee
24. listopadu • 23:18

Nemyslím si, že SS je rychlejší než Shelby a to ani GT350, ani GT350R. Ale je to celkem jedno. ZL1 má kompresor, to je zase něco jiného. Mustangů s kompresorem je taky celá řada. S hodnocením ecoboostu v Mustangu souhlasím. V6 je škoda. Jen s tím, co se chytá a co ne....u nás se nechytá Camaro. Nemá prodejny, nemá servis, nemá zázemí, tedy ani záruku. A je to škoda. Konkurence je vždy nejlepší. Ač já raději koníka než transformers.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sokar
25. listopadu • 9:03

Jo camaro i vette jsou tady problem. Bud sedy dovoz nebo v praze je pry autorizovany prodej,ale taky jaksi pofiderni. Si musim vzdy najit neco extra a tech problemu okolo...

Neurotic
24. listopadu • 12:19

A není to málo? Když už tam dáváte převodovku s amerckého trucku tak proč ne rovnou 18 převodů?:-D

Bob
24. listopadu • 11:55

A toto je velká škoda! Mám 2015 kabrio V6 dovezený z USA. Ta V6 je prostě fantastická. Jezdí to do cca 8 litrů a výkon to má na rozdávání. Zvuk je utlumený ale při vytočení umí krásně zařvat. Na dovolené u USA jsem měl tento rok vypůjčené kabrio 2.3 EcoBoost pro porovnání. Má to stejnou spotřebu ( 4500 km za 7.7 litrů), zvuk je umělý a V6 zní i přes ten "sound creator" lépe, ale taky to jede jak z praku.. Jsem zvědav jak na tom bude se spolehlivostí ten čtyřválec. Je to velká škoda že už i v Americe zastavují výrobu V6. Když mám na výběr 4 nebo 6 válec tak je moje volba vždy jasná.

Vlk z Vlkohradu
24. listopadu • 12:29

Také bych si z těchto dvou možností vybral šestiválec. Otázka je, jak se chová zákazník na americkém trhu a jaké tam jsou prodeje těchto motorizací... Pokud drtivá většina zákazníků, dá přednost raději čtyřválci, pak se Mustang s šestiválcem prostě Fordu asi nevyplatí... :/

Doporučujeme

Články odjinud