Ford Mustang dostane desetistupňový automat a zbaví se šestiválce

Honba za počtem převodových stupňů neustává. Legendární Mustang jich v rámci plánovaného faceliftu dostane deset. Ve Spojených státech se navíc rozloučí s atmosférickým šestiválcem.
Ford Mustang dostane desetistupňový automat a zbaví se šestiválce

Nová automatická skříň pro modernizovaný Ford Mustang byla vyvíjena ve spolupráci s konkurenčním koncernem General Motors. V současnosti je již použita v aktuální modifikaci modelu Chevrolet Camaro.

V mustangu bude dostupná pro všechny motorizace, pravděpodobně se jí dočkáme také na našem trhu.

Řidič nezvládl svůj Mustang, tragédii zabránil obrubník (3x video)

Řidič nezvládl svůj Mustang, tragédii zabránil obrubník (3x video)

Nabídka agregátů se zřejmě naopak zúží. Evropský zákazník si však ničeho nevšimne, protože šestiválec, se kterým se údajně po modernizaci nepočítá, na starém kontinentě v nabídce nebyl. Důvod ukončení výroby je zřejmý. Vyváženost a charakter šestiválce dnes, zdá se, není tak důležitý, jako větší výkon (300 vs. 310 koní) a nižší spotřeba čtyřválcového 2.3 EcoBoost. Plnotučný osmiválec však samozřejmě v nabídce nadále zůstává.

Sen každého chlapce: Ford Mustang z téměř 200.000 kostek Lega!

Sen každého chlapce: Ford Mustang z téměř 200.000 kostek Lega!

Důležitou změnou bude v rámci modernizace i dostupnost adaptivních magnetických tlumičů pro běžné verze. Dnes jsou tyto tlumiče k mání pouze pro Shelby GT350 a GT350 R, kde mají velký podíl na skvělých okruhových časech.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků