Honba za počtem převodových stupňů neustává. Legendární Mustang jich v rámci plánovaného faceliftu dostane deset. Ve Spojených státech se navíc rozloučí s atmosférickým šestiválcem.
Nová automatická skříň pro modernizovaný Ford Mustang byla vyvíjena ve spolupráci s konkurenčním koncernem General Motors. V současnosti je již použita v aktuální modifikaci modelu Chevrolet Camaro.
V mustangu bude dostupná pro všechny motorizace, pravděpodobně se jí dočkáme také na našem trhu.
Nabídka agregátů se zřejmě naopak zúží. Evropský zákazník si však ničeho nevšimne, protože šestiválec, se kterým se údajně po modernizaci nepočítá, na starém kontinentě v nabídce nebyl. Důvod ukončení výroby je zřejmý. Vyváženost a charakter šestiválce dnes, zdá se, není tak důležitý, jako větší výkon (300 vs. 310 koní) a nižší spotřeba čtyřválcového 2.3 EcoBoost. Plnotučný osmiválec však samozřejmě v nabídce nadále zůstává.
Důležitou změnou bude v rámci modernizace i dostupnost adaptivních magnetických tlumičů pro běžné verze. Dnes jsou tyto tlumiče k mání pouze pro Shelby GT350 a GT350 R, kde mají velký podíl na skvělých okruhových časech.