Ford Mustang Bullitt má českou cenu. Pospěšte si, bude jich jenom pár!

84 komentářů

Roman
30. dubna • 15:40

Pěkná kára mět love na koupi a provoz du do něj 😎

Takumi
8. února • 18:58

Jsou to benzínový žrouti , pod padesát litrů na sto se nedostaněš, tak co ještě chceš .

E15
11. června • 17:20

to musí být fakt těžká krize středního věku, u mladších zřejmě navíc říznutá notnou dávkou infantility, u starších pak stařecké demence. Ale pro mě za mě, ať si každý koupí, co chce :-D

světelná tyč
12. června • 14:43

Jenom klid, zkrátka to je auto určené pro jiný typ zákazníků. Pro lidi, co mají nějaké peníze a unavuje je odporný a nudný mainstream. Pro vás je určena Octavia TDI nebo Golf 1.0.
Každym má něco.

Stan
12. června • 12:16

Demence je si koupit hyundai

Jakub Spský
21. prosince • 20:26

Ale i30 N , není špatná!!!

Sir CHerokee
13. června • 9:00

Tak to je pro lidi, co se nezajímají o auta a funguje na ně hloupá reklamní masáž.

Josef
11. června • 17:35

Je to hezké a zajímavé auto a koupil bych si ho. Jenže ukázat se s tím v práci, tak by si šéf myslel, že jsem se zbláznil. U manželky by to též bohužel neprošlo... A tak v předdůchodovém věku zůstanu asi u tradiční značky a model sportovního sedanu je (a bude bohužel) mým největším "odvazem"....:-/

Sir CHerokee
11. června • 21:49

To je škoda. Žijeme jen jednou a člověkby si občas měl spnit sny. Mustang se dá používat i jako rodinné auto, věř mi. I ta dětská sedačka dozadu v poho vejde a kufr má přes 400 litrů :-P

Josef
11. června • 22:35

Já vím, je to tak. U toho Mustanga nejde o velikost, ale o to, jak vypadá. Je to příliš extravagantní na můj věk a na moji práci-pozici ve firmě a podobně je na tom i manželka. Zkrátka my se musíme přizpůsobit. Pokud bych si mohl dovolit mít doma 2 pořádná auta, dalo by se už uvažovat - pokud by Mustang byl jen na "vyblbnutí" a byl schován někde v garáži, tak by to asi šlo. Jenže to bych musel být už jiná sociální skupina. Navíc na to "vyblbnutí" nemám moc času a nějak se mi stejně mění mé priority. Solidní sportovní sedan "usedlé" solidní značky je pro mne (usedlého pána pár let před důchodem) a rodinu optimálním řešením. Více času stejně trávím na cestách ve služební Octavii.
Být mi ale 30 a mít moji současnou finanční situaci, tak už mám Mustanga pravděpodobně doma. Na vysněné Porsche zdaleka nedosáhnu, ale Mustang by byl dobrý kompromis (horní hranice finančích možností).

Karel
12. června • 12:37

Máte kolem sebe super lidi koukám. Zahoďte okovy a nadechněte se. Můj soused má 63 let a koupil si Focuse RS. Je to borec, vidím ho jak se vrací z výletku, jak mu praskají chladící se laufy a ten jeho rohlik. Dycky na něj mávnu a on na mě. Nidky by mě nenapadlo si myslet, že se to v jeho věku nehodí. Mustanga nekoupil, jelikož má právě sedana 740d a chtěl motokáru na hraní :-)
Mi je 35 let a Mustanga bych si mohl dovolit, ale přednost dávám spíše investicím do rodiny a nemovitosti. Snad na to příjde jednou čas, třeba i v 60 letech

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
12. června • 13:13

To je to, Karle, co jsem psal ve větvi diskuse, cituji: "...Pokud bych si mohl dovolit mít doma 2 pořádná auta, dalo by se už uvažovat - pokud by Mustang byl jen na "vyblbnutí" a byl schován někde v garáži, tak by to asi šlo. Jenže to bych musel být už jiná sociální skupina..."
Protože si mohu dovolit domů jen jedno pořádné auto, tak řešení, které jsi uvedl, je pro mne nereálné. Příklad , který jsi uvedl, je logický v tom, že ten soused nemá 2 sedany, ale jen jednoho a to druhé auto je čistě na "vyblbnutí" - já bych postupoval úplně stejně. Protože jsem před lety mohl vyzkoušet "ostrou" Imprezu, zjistil jsem, že toto auto je hodně "divoké" a ne úplně pohodlné a asi bych s ním nikdy neuměl jezdit a plně využít jeho možnosti. Více mi vyhovovala "seriová" M3, ale byla moc drahá.
Jako druhé auto na vyblbnutí je Focus RS určitě dobrý tip. Jako jediná alternativa jediného rodinného auta ale ten Mustang ve srovnání s Focusem RS pro mne (nás) vychází lépe. Z těchto 2 aut by manželka rozhodně brala toho Mustanga. Jenže už si zvykla na našeho sportovního sedana a ten jí naprosto vyhovuje, a proto mne "krotí" ve "vášních".
Jinak mně se těch 60 let už blíží, proto ten můj "zájem" o Mustanga... (musím ale respektovat i manželku...):-)

Zdeny
12. června • 17:29

Josef:jsi v podobné věku, jako já. S tím ropzdílem, že já na důchod do 65 let rozhodně čekat nemíním ajdu letos na podzim (listopad). 11 měsíců dobrovolně pracák ( a nechat za sebe pěkně od tohoto nanžranýho státu a uzurpátora platit socku zdravku), pak 2 roky před důchod (prachy nasušený mám), pak 2,5 roku předčasný (to zkrácení důchodu ať si strčí pak XY do prde*e) a užívat si sklonku života sa tím, co mě baví, dokud to ještě jde. Na sousedy už pár let se*u zvysoka-mají svatý právo říkat a myslet si, co chtějí. Jen musím ještě navlíknout situaci tak, abych výpově´d dát nbemusel, ale dostal, ptž pak dostal 5 měsíců odstupný a stím vyžiji rok. Manželka nedostane nic, tu nevyhodí, ač se o to snažila. Holt, to je daň za to, když něco umíš a továrník to "oceňuje". Ale zpět kautům: je mi 59 a v garáži mi stojí zatím japončík s V6 3,7litrů a 350HP. Žena jezdí do práce se Subaru (Outback, 2,5 benzín). DO města na nákupy mám MOndeo 1,8i-tu jsem zdědil loniu po otci-budiž mu země lehká. Ale jak pořeším ty papírový války s naším státním molochem, reozlhédnu s eještě po nějakém žihadla. V hlavě mi leží buď STI či EVO, nebo 370Z, možná BRZ. Kašlu na to, kolik mi je a co si lidi budou myslet - já se o ně taky nestarám. A v čem si jezdím, je moje starost, ne jejich. Mám to štěstí, že bydlím ve vesnici poblíž města, kde je tuctový auto minimálně XC90,. Jepp grand Cherokee nebo nabubřelá X6 a podobný mršby.STI sem zapadne. není to luxus, ale auto pro potěšení,. Že překračuje moje řidičksé schopnosti? A co??? Mám ho pro radost a až mě omrzí za rokj či dva, půjde do světa a přijde jiný. Život je potřeba užít, ne prožít. Makal jsem skoro 37 let jak vůl, z toho jsem 15 let nebyl doma a prachy vydělal poctivou cestou, za kterou se nemusím stydět. SPíš mám obavy o ty, co žijí kolem mě. Takže pepo, neřeš, co by a jakby lidi řekli, kup, co se ti líbí a ostatní dloubej do ucha. Buď zdráv a těš se na důchod. A mladí ať na nás makaj, abych měli z čeho kuleválet. Tak mládenci, hybaj od klávesnic a makat, ať mám ten důchod příjemnější! Už jste toho nakáleli ažaž.

Michal
7. srpna • 10:36

Je k nevire kolik chlapu prichazi do prechodu a roztaje jako prvni snih kdyz si prodlouzi bimbasa plechovkou...k tomu dost casto inklinuji podpantoflaci, kteri musi ukazat svetu ze prave oni jsou el macho a maji los cochos

bzzz
12. června • 13:53

Respekt manzelce prokazes tim, ze ji nechas vybrat barvu ;-) Jinak ale o sve rodine atd pises moudre a pekne.

Sir CHerokee
12. června • 10:06

Možná, že je čas vystoupit z řady. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
12. června • 10:32

Nechám to až na příští život.:-)

bzzz
12. června • 11:29

Takze na duchod? ;-)

Josef
12. června • 12:07

Představa, že si půjdu v 65 letech udělat poslední radost jako čerstvý vdovec a koupím si nového Mustanga, není úplně nesmyslná. Otázku, jak na to budou koukat ve firmě, bych už neřešil a moje okolí by to bralo, že "náplast" za ztrátu manželky musí být opravdu výrazná a to, že jsem se ze ztráty manželky poněkud zbláznil, by pochopili. Horší by bylo, pokud by to moje "zbláznění" pokračovalo v tom, že bych jako seladon "vozil" v Mustangu sličné "slečny", které by se staly nejenom doplňkovou výbavou Mustanga. To by potom byl asi problém... Nejenom v rodině...;-)

Lidl
12. června • 12:35

Ty vole to sou kecy to se neda fakt.

Josef
12. června • 12:47

Tak proč reaguješ, Lidle?;-)

Aladin
12. června • 12:18

Jak by na to měli koukat? Dohodni v prodejně množstevní slevu a budete všichni spokojeni. :-D

Josef
12. června • 12:29

Jenže mi chybí do těch 65 let "pár" let, chodím do práce a manželka žije (nechce Mustanga).... Takže jen představa Aladine.:-)

Roman
12. června • 14:33

asi jsem divnej, ale nechce se mi věřit tomu, že někdo nechce Mustanga, když na něj má:-D

bzzz
12. června • 15:14

Mam na jej penize (i jako druhe auto do rodiny), ale nemam na nej skillz/koule a nemam na nej garaz ;-)

Lidl
12. června • 11:41

Si blazen???? Co reknou lidi okolo? To nejde prece! Senior smi jezdit pouze ve fabii!

bzzz
12. června • 9:43

Clovece, ty jsi naopak idealni pripad pro porizeni Mustanga ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
12. června • 10:31

Však jo, prodejce se hodně snažil, když jsem si Mustanga prohlížel...;-)

Lidl
12. června • 7:32

:-D:-D:-D to je dobry koukat co by rekli lidi :-D:-D co kdyby nahodou vsichni okolo koukali zle, ze mas "sportovniho sedana"? pujdes koupit fabku v kombiku i kdyz ji nechces?To je proste dobra hovadina tohle, kdyz neco chci tak mi sou ostatni u zadniho otvoru... koukat co na to lidi.......

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
12. června • 10:02

Uvedl jsem, že to auto je nejen pro mne, ale i pro rodinu (dnes už v podstatě jen manželka a občas vnuci, když je dostatneme na "hlídání") a musím se podřídit, najít kompromis a vyslyšet přání člověka, který s daným autem také bude jezdit (když si můžeme dovolit jen jedno pořádné auto...). Manželka chtěla SUV, já zase "něco" jako ten Mustang) a ten kompromis je sportovní sedan "usedlých" tvarů a "usedlé" značky.
Jo a co se týká toho pohledu lidí kolem, tak v mém okolí projde sprotovní sedan a Porsche 911 Carrera by už byla velká provokace. Stejně tak bych to viděl i někde na panelákovém sídlišti, kde bych se bál nechat přes noc něco-cokoliv "lepšího" (o Porsche nemluvě). V lepším případě by to dopadlo s tím "zlým koukáním všech okolo" v podobě "jen" poškrábání laku...
Takže asi tak o tom, co je "dobrá hovadina"... (Mezi námi, Lidl, kolik je ti let?;-))

Stan
11. června • 16:36

Filtr pevných částis :-|:-|:-|:-|:-|:-|

Roman
11. června • 16:16

Taky mohli dát jiný jméno. Tohle svádí říkat tomu bullshit. To zas bude mínusů. Ale já na vás .eru.:-P

Sir CHerokee
11. června • 21:48

Tak to může napsat jen někdo, pro koho to auto není, páč mu nerozumí

Petr
10. června • 21:57

Na Dodge tenhle ksindl nemá ani když ho udělají ještě zelenější..

Sir CHerokee
10. června • 22:30

Na který Dodge? Ten, co používá 15 let starou platfmormu Mercedesu?

Mirek
10. června • 22:41

On myslí ten, který se nedávno přestal definitívně vyrábět, jak byl zastaralý, Viper.:-D

Sir CHerokee
11. června • 8:00

Aha, Viper. Tak to byla trochu jiná třída. Viperu je šoda. Dodge nemá prachy, neinvestuje.

Dan
11. června • 7:30

Nebylo to kvůli zastaralosti, jen se do něj nedali dát airbagy :-)

Mirek
11. června • 11:33

A to jako znamená co? Konstrukce auta byla tak zastaralá, že se tam nedaly dát ani airbagy, moc málo místa v oblasti hlavy, auto nevyhovuje bezpečnostním požadavkům. Je to jen jeden z důvodů, proč výroba skončila. Další důvod byly velice slabé prodeje.

Radek
10. června • 18:17

Ty světla mi přijdou moc japonské..

Mirek
10. června • 22:46
Michaelis
10. června • 13:41

Aneb další konkurent Škody Fabie RS!

Richard Long
10. června • 17:22

Aaaa, v PL Bohnice jsou vychazky, tak se Zlatousta Kvicala dostala k pocitaci?

Josef
11. června • 17:12

Aby do něho uhodil hrom, když jsou dnes ty bouřky... Nebo aby ho vymazal pan redaktor Míčka.;-)

Aladin
10. června • 12:30

Líbí se mi styl vozu. Žádné kolotočářské nápisy, jak u amg (nic proti skvělým vozům). Jen čistý design a krásný odstín zelené. Vůz je tak ikonický, že nemá ani znak na kapotě. Líbí se mi, když jsou speciální verze odlišeny tak, že to poznají jen fanoušci.

E15
11. června • 17:22

když je kolotočářské celé auto, tak se to obejde i bez nápisů...

Mirek
10. června • 17:31

Ami tam naopak chybí. Mustanga dali na kola, na světla a na te masce mi schází. Je to jednoznačně jeden z nejpěknějších ikonických znaků aut a k tomu autu patří.

Sir CHerokee
11. června • 7:59

Ne k Bullitu. Viz kultovní filmová předloha.

Mirek
11. června • 17:59

Nemám rád slovo kultovní. Stačí si pustit televizi a slyším o několik let starém filmu, že je kultovní, a přitom docela sračka. Ten film je docela normální akční kriminálka bez nějakého kvalitního děje, a nic kultovního na ni nevidím, ač byla na svou dobu docela úspěšná.
Tím jen chci říci, že je to jen obezlička pro lidi, kteří jsou ochotni si připlatit za určitý pocit výjimečnosti. Z mého pohledu k Mustangu patří mustang a bez toho znaku mi to auto zepředu přijde, jako by ztratilo část své osobnosti.

bzzz
11. června • 19:10

Tusim filmovy Mustang 390 GT (1968) mustanga nemel, takze V CEM JE PROBLEM?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sir CHerokee
11. června • 21:46

Mirek to zkrátka nechápe. Neví, že se Bullitův případ i po 50 letech hraje, prodává a dělají se podle něj modely Mustangu. Netuší, že ve filmu došlo na jednu z nejslavnějších automobilových honiček vůbec, neví moc o vozech v tom filmu, jejich úpravách a ani Stevu McQueenovi...a proto by tam furt rval koňa. Jak jsme psal, toto je verze jen pro zasvěcené.

Mirek
12. června • 6:10

Ale chápu a napsal jsem to docela jasně proč. Filmový Mustang také neměl malé mustangy na discích a ani na světlech a to nevadí? Film jsem viděl několikrát a rozhodně si z něj nesednu na zadek a viděl jsem ho nejspíš dříve, než vy, co mě poučujete. Navíc, co má automobilová honička společného s tím, jestli tam znak je, nebo není. Doporučuji přečíst hodnocení filmu, abys trošku přibrzdili v tom hloupém rozletu nad filmem. Ano hraje se, tak leda v televizi jednou za uherský rok a to filmu ještě fandím. Je vidět, že jsi hlupák, když mě soudíš a nic o mě nevíš. A tebe zasvětil kdo? Zapomněl jsi napsat že je to kultovní. :-D

Sir CHerokee
12. června • 9:12

Hlupák se ohání hlupákem. Já nikoho nesoudil. Jen jsem komentoval tvou neznalost. A ano, je to kultovní snímek. Jinak by na něj už petrolheadi zapomněli. Stejně jako Gone in 60 seconds.

Mirek
12. června • 11:12

Zbytečné z tebou ztrácet čas. Nepochopil jsi, že každý má nějakou představu. Já ji napsal a ty tady děláš tyjátr, že když je to tak, tak to musí být tak. Já svůj názor nikomu nevnucoval, napsal jsem, jak se mi to zdá být ok, kultovní ... Jen si přečti, kdo tady začal hloupě koho napadat, že by ty?

Aladin
12. června • 11:54

Ano, slovo kultovní se používá nesmyslně snad u všeho. Ale zde se hodí. Mustang je kult. Lidé si 50 let nekupují auto, kupují si Mustanga. Srazy fanoušků, majitélé veteránů, individuální úpravy vozů atd., to vše je mnohem silnější než u jiných modelů a značek. A Steve McQueen nebyl žádný Justin Bieber, byl to kaskadér, profesionální závodník a fanoušek automobilů s velmi vybraným vkusem. Nikdo netočil s auty tak autenticky, jako on. Le Mans mluví za vše. A každý, kdo má rád americké vozy, tak Bullitova honička je jeden ze zásadních milníků kinematografie :-D Bullit edition je sice jen komerční počin, ale fandům, nejvíce zřejmě starším fandům udělá velkou radost.

Mirek
12. června • 16:53

Konečně vcelku rozumný názor. Osobně mě opravdu štve, že slovo kultovní je dnes doslova naduživáno a připojuje se opravdu ke kdejaké volovině. Pokud by se požívalo opravdu, kde to patří, není problém. Napsal jsi to celkem pěkně, ale především byl herec a to ostatní přišlo později. Kaskadér byl jeho otec.

Sir CHerokee
10. června • 13:47

Souhlas. Bullit je paráda! Mi se líbí i Shelby GT350.

Voronyuk
10. června • 17:45

S faceliftom konecne pride aj Shelby 500 s pekelnym vykonom B-]

Sir CHerokee
11. června • 21:44

To bude určitě paráda, ale už přeplňované.

Sir CHerokee
10. června • 11:19

Zbytečné strašení, těch aut objednali pro ČR moc, budou i skladovky.

TOM
10. června • 9:39

Už obyčenjný mustang vypadá božsky a s osmiváltem má chrakteru na rozdávání. Tohle je ještě víc extra. Mít tak na to ty peníze. B-]

10. června • 10:36

Kdyby byla cena aut jako v USA to by byla jina. Jenze tady je nenazrana evropa i s jeji unii.

bzzz
10. června • 10:52

V nenazrane Evrope a EU by te meli osetrit vzdy a vsude a ze zdravotniho pojisteni jsou hrazeny lekarske ukony, ktere by te v USA zruinovaly. Tady i na statni skole ziskas vzdelani, kvuli kteremu se v USA tamni mladez zadluzuje. Nj prepocitavat vsechno na ceny v USA... nic ti nebrani se sebrat a zkusit stesti tam ;-)

Dan
9. ledna • 2:09

Plácáš nesmysly. Co ti brání si v US koupit zdravotní pojištění?? A studium se tu platí z kombinace grantů a bezúročných půjček, pokud sis nevšiml. Chtít aby ti investici do vzdělání platili daňoví poplatníci je drzost nejvyššího kalibru, proto je v Česku tolik "profesionálních studentů"..B-] BTW, benzín je tu teď v přepočtu asi 1O KČ za litr, chvěješ se radostí vždy když v rozežrané Evropě tankuješ??

fero
11. června • 15:08

smiem sa opytat v kolkych zamestnaniach si v usa pracoval? Dakujem za odpoved

10. června • 10:59

Tvuj nazor ne muj

qwertz
10. června • 19:45

To není názor, to je fakt. "Government Spending" je jednoznačně měřitelné číslo (žádný názor) a státní aparát USA rozhodně neutrácí více %HDP než všechny země v Evropě. Pohybují se někde ve středu první poloviny evropských zemí, tzn utrácí stejně jako půlka dalších v evropě.
Vtipné je, že za ty daně v USA občan nedostane to zdravotnictví ani školství, takže nakonec US ovčan platí 2-3 tolik co evropan. Ale jistě mi namítnete, že když nechodí k doktorovi ani do školy, tak ušetří. Good point, genius :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
10. června • 22:38

To docela kecáš. A přečti si i diskuzi pod článkem.
https://stryczek.blog.idnes.cz/blog.aspx...

qwertz
11. června • 19:33

Používat diskuzi na autorevue jako informační zdroj, to je opravdu nové dno vaší hlouposti :-DTady jsou data OECD:
https://data.oecd.org/gga/general-government-sp... ... Vláda USA utrácí okolo 40%, stejně jako některé země v Evropě. Američan za to ale na rozdíl od evropana nic moc nedostane. Ale třeba teď odpovíte, že Pepa v hospodě říkal něco jiného a Pepa tomu na rozdíl od OECD rozumí. :-D

Mirek
11. června • 22:20

Já myslím, že ten článek je docela výmluvný a psát, že Američan zaplatí 2-3 x tolik, co evropan, tak na výplatu asi nic nedostává a ještě musí něco firmě donést. V Česku je daňové zatížení 43%, dle tebe tedy amík je zatížen daněmi ve výší 86-129 %. Vím, že je to zjednodušené, ale jsi zkrátka... Nesmíš poslouchat Pepu v hospodě. A máš to i v tom svém odkazu. Co kdo dostane je naprosto jiná otázka. Já upozorňoval na tvou tupost s 2-3x.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/2084490-da... ...
https://www.euro.cz/politika/mzdy-v-cesku-pat... ...

qwertz
12. června • 18:00

Tak to jste si evidentně nevšiml, že celá generace mladých lidí má prakticky nesplatitelné dluhy za vzdělání a to si ještě nevzali hypotéku na bydlení.Ne opravdu neplatí 3x větší daně. Platí 2-3x více (v %) za stejné služby, z nichž část neposkytuje stát ale soukromý sektor. A ano jsou v mínusu prakticky napořád. A ano absurdní to je, ale protože to je skutečnost.

Dan
9. ledna • 2:17

Mám hypotéku na barák na 15 let (teď už vlastně 10), 3.25% fixed API a úroky bance si odečítám z daní. To můžeš v Česku také? Půjčky za studium jsem splatil asi za 7 let, byla to soukromá škola a nejlepší investice do sebe sama co jsem kdy udělal. Apropo, bydlím v Connecticutu což je jeden z drahých států a nenaříkám si. Takže ne, amíci v mínusu prakticky pořád nejsou, tam spadává hlavně stejný typ lidí co chce jen utrácet a peníze půjčovat, namísto žít v rámci svých možností. V Česku takoví končí v exekucích, absurdní systém který tu měli naposledy snad někdy ve 20 letech minulého století.

Standa
6. února • 11:38

No ja mam hypo na 10let. Urok 1,89% pa. Za dva roky me konci fixace. Pak bude urok asi vyssi. Ale verim tom, ze to v te chvili splatim. VS jsem mel "zadarmo"

qwertz
10. června • 10:58

Nemluvě o nejvyšší míře chudoby v rozvinutých zemích....

Maggots
10. června • 9:25

A jo hezky, aspon je k tomu motor jak se patri, nesnasim, kdyz vidim novyho Mustanga a on projede okolo a nikdo ani nevi, ze projel :D Mustang ma vrnet a mit vykon. Ne tichej dvoulitr, to patri do sluzebaku ...

WSX
24. července • 21:38

Chápu, že je to prznění značky, ale ten 2.3 litrový motor bylo přesně moje gusto. Myslete si co chcete, ale já si ho právě jako ten služebák koupil. Jezdím zatím jen s přítelkyní, bez dětí, na volbu auta jsem dostal volnou ruku v kategorii střední třídy v plné výbavě, šéf se divil, ale nakonec kývnul :D.
V8čkou bych denně nejezdil, to podle mě není na denní ježdění, ten slabší motor z toho dělá krásné, stylové auto na denní ježdění pro mladší pár, za kterým se každý otočí a nenudí.
Letos nás stylově, do 10 litrů, dovezl na dovolenou do Itálie s dvěma kufry. Na co by mi byl superb, abych vozil vzduch? Na druhou stranu jet s V8 bych si asi rozmyslel a asi půjčoval jiné auto z firmy.
Mám ho rád a koupil bych ho znova, i když vím, že to vůči Mustangu z hlediska historie je trošku nefér.

a
12. listopadu • 0:29

Oceňuju, že se nebojíte jít proti trendu a napíšete, jak to doopravdy cítíte, že je pro vás čtyřválec uživatelsky příjemnější. Já bych taky bral V8, ale je to jenom bych, protože nemám tu možnost, ale naopak chápu, že někomu stačí I4 a nemusí o sobě všude dávat vědět výfukem.Z hlediska historie můžete být v klidu, protože 2. a 3. generace Mustangu v 70. a 80. měla možnost čtyřválce taky.

Jaryn
30. dubna • 15:17

To sice měly, ale taky stály pěkně za houno :-D:-D:-D
Á propos WSX: kdyby prodávali nějaký menší Ferrari s čtyřválcovým biturbem, bral byste ho taky? Ne? A proč, je to přece "stylové"! Tedy pokud vůbec víte co slovo "stylový" původně znamená. Dneska je to slovo hodně módní a v reklamní branži co je "stylové" nebo "poctivé", obvykle stojí nejvíc za hovno.

jiri
7. srpna • 19:20

Mám 5.0 V8 Jezdím chorvatsko přítelkyně a dva pubertáci v kufru plnohodnotné kolo 255 jako rezervu.Jízda dle možností jinak 130-150.km\ h. Spotřeba tam 9litru zpátky9.5.Tak Ti řeknu ta tvoje DIETKA PĚKNĚ ŽERE.Jo plnej kufr věcí

Franta
30. července • 11:01

Zajímalo by mne, co je na tom tak "stylové" a jak může člověk "stylově" odjet na dovolenou, když má sice kastli Mustanga, ale v něm obyč 4válec z Mondea? Právě to "kurvení" relativně pěknýho auta malým motorem je přesně to, kvůli čemu bych si tohodle Mustanga nekoupil. Muscle/ponny car je muscle/ponny právě proto, že má V8 a ne mrňavej čtyřválec. A navíc - Mustang se čtařválcem je pro chudáčky, co nemaj na V8 :-D:-D:-D

Michal
7. srpna • 10:24

3 valec HTP je to prave, puvodni vzory dnesnich re-makeu, byly autenticke, prave tim ze jejich design byl originalni a vychzel povetsinou primo z tuzky ci uhlu kterym byl nacrtnut a ne nejprve automobilka spocita jak velkej bude vyvar kdyz pouzije dily z celeho koncernu a jeste zeslabi plech. Doma jsem nasel katalog Buicku z roku 1980 pro US trh a to je pastva pro oci.

bzzz
10. června • 11:01

Ja bych ho bral i s elektromotorem ;-)

runner42
10. června • 12:47

Škoda, že elektromotoru nedala přednost i tvoje máma.

bzzz
10. června • 15:52

;-)

Doporučujeme

Články odjinud