Ford Mustang Bullitt má českou cenu. Pospěšte si, bude jich jenom pár!

Maggots  |  10. 06. 2018 09:25

A jo hezky, aspon je k tomu motor jak se patri, nesnasim, kdyz vidim novyho Mustanga a on projede okolo a nikdo ani nevi, ze projel :D Mustang ma vrnet a mit vykon. Ne tichej dvoulitr, to patri do sluzebaku ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 06. 2018 11:01

Ja bych ho bral i s elektromotorem

Odpovědět  |   | 
runner42  |  10. 06. 2018 12:47

Škoda, že elektromotoru nedala přednost i tvoje máma.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 06. 2018 15:52

Odpovědět  |   | 
WSX  |  24. 07. 2018 21:38

Chápu, že je to prznění značky, ale ten 2.3 litrový motor bylo přesně moje gusto. Myslete si co chcete, ale já si ho právě jako ten služebák koupil. Jezdím zatím jen s přítelkyní, bez dětí, na volbu auta jsem dostal volnou ruku v kategorii střední třídy v plné výbavě, šéf se divil, ale nakonec kývnul :D.
V8čkou bych denně nejezdil, to podle mě není na denní ježdění, ten slabší motor z toho dělá krásné, stylové auto na denní ježdění pro mladší pár, za kterým se každý otočí a nenudí.
Letos nás stylově, do 10 litrů, dovezl na dovolenou do Itálie s dvěma kufry. Na co by mi byl superb, abych vozil vzduch? Na druhou stranu jet s V8 bych si asi rozmyslel a asi půjčoval jiné auto z firmy.
Mám ho rád a koupil bych ho znova, i když vím, že to vůči Mustangu z hlediska historie je trošku nefér.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  30. 07. 2018 11:01

Zajímalo by mne, co je na tom tak "stylové" a jak může člověk "stylově" odjet na dovolenou, když má sice kastli Mustanga, ale v něm obyč 4válec z Mondea? Právě to "kurvení" relativně pěknýho auta malým motorem je přesně to, kvůli čemu bych si tohodle Mustanga nekoupil. Muscle/ponny car je muscle/ponny právě proto, že má V8 a ne mrňavej čtyřválec. A navíc - Mustang se čtařválcem je pro chudáčky, co nemaj na V8

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 08. 2018 10:24

3 valec HTP je to prave, puvodni vzory dnesnich re-makeu, byly autenticke, prave tim ze jejich design byl originalni a vychzel povetsinou primo z tuzky ci uhlu kterym byl nacrtnut a ne nejprve automobilka spocita jak velkej bude vyvar kdyz pouzije dily z celeho koncernu a jeste zeslabi plech. Doma jsem nasel katalog Buicku z roku 1980 pro US trh a to je pastva pro oci.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  07. 08. 2018 19:20

Mám 5.0 V8 Jezdím chorvatsko přítelkyně a dva pubertáci v kufru plnohodnotné kolo 255 jako rezervu.Jízda dle možností jinak 130-150.km\ h. Spotřeba tam 9litru zpátky9.5.Tak Ti řeknu ta tvoje DIETKA PĚKNĚ ŽERE.Jo plnej kufr věcí

Odpovědět  |   | 
TOM  |  10. 06. 2018 09:39

Už obyčenjný mustang vypadá božsky a s osmiváltem má chrakteru na rozdávání. Tohle je ještě víc extra. Mít tak na to ty peníze.

Odpovědět  |   | 
 |  10. 06. 2018 10:36

Kdyby byla cena aut jako v USA to by byla jina. Jenze tady je nenazrana evropa i s jeji unii.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 06. 2018 10:52

V nenazrane Evrope a EU by te meli osetrit vzdy a vsude a ze zdravotniho pojisteni jsou hrazeny lekarske ukony, ktere by te v USA zruinovaly. Tady i na statni skole ziskas vzdelani, kvuli kteremu se v USA tamni mladez zadluzuje. Nj prepocitavat vsechno na ceny v USA... nic ti nebrani se sebrat a zkusit stesti tam

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 06. 2018 10:58

Nemluvě o nejvyšší míře chudoby v rozvinutých zemích....

Odpovědět  |   | 
 |  10. 06. 2018 10:59

Tvuj nazor ne muj

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 06. 2018 19:45

To není názor, to je fakt. "Government Spending" je jednoznačně měřitelné číslo (žádný názor) a státní aparát USA rozhodně neutrácí více %HDP než všechny země v Evropě. Pohybují se někde ve středu první poloviny evropských zemí, tzn utrácí stejně jako půlka dalších v evropě.
Vtipné je, že za ty daně v USA občan nedostane to zdravotnictví ani školství, takže nakonec US ovčan platí 2-3 tolik co evropan. Ale jistě mi namítnete, že když nechodí k doktorovi ani do školy, tak ušetří. Good point, genius

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 06. 2018 22:38

To docela kecáš. A přečti si i diskuzi pod článkem.
https://stryczek.blog.idnes.cz/blog.aspx...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 06. 2018 19:33

Používat diskuzi na autorevue jako informační zdroj, to je opravdu nové dno vaší hlouposti

Tady jsou data OECD:
https://data.oecd.org/gga/general-government-sp... ...

Vláda USA utrácí okolo 40%, stejně jako některé země v Evropě. Američan za to ale na rozdíl od evropana nic moc nedostane. Ale třeba teď odpovíte, že Pepa v hospodě říkal něco jiného a Pepa tomu na rozdíl od OECD rozumí.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 06. 2018 22:20

Já myslím, že ten článek je docela výmluvný a psát, že Američan zaplatí 2-3 x tolik, co evropan, tak na výplatu asi nic nedostává a ještě musí něco firmě donést. V Česku je daňové zatížení 43%, dle tebe tedy amík je zatížen daněmi ve výší 86-129 %. Vím, že je to zjednodušené, ale jsi zkrátka... Nesmíš poslouchat Pepu v hospodě. A máš to i v tom svém odkazu. Co kdo dostane je naprosto jiná otázka. Já upozorňoval na tvou tupost s 2-3x.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/2084490-da... ...
https://www.euro.cz/politika/mzdy-v-cesku-pat... ...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 06. 2018 18:00

Tak to jste si evidentně nevšiml, že celá generace mladých lidí má prakticky nesplatitelné dluhy za vzdělání a to si ještě nevzali hypotéku na bydlení.

Ne opravdu neplatí 3x větší daně. Platí 2-3x více (v %) za stejné služby, z nichž část neposkytuje stát ale soukromý sektor. A ano jsou v mínusu prakticky napořád. A ano absurdní to je, ale protože to je skutečnost.

Odpovědět  |   | 
fero  |  11. 06. 2018 15:08

smiem sa opytat v kolkych zamestnaniach si v usa pracoval? Dakujem za odpoved

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  10. 06. 2018 11:19

Zbytečné strašení, těch aut objednali pro ČR moc, budou i skladovky.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 06. 2018 12:30

Líbí se mi styl vozu. Žádné kolotočářské nápisy, jak u amg (nic proti skvělým vozům). Jen čistý design a krásný odstín zelené. Vůz je tak ikonický, že nemá ani znak na kapotě. Líbí se mi, když jsou speciální verze odlišeny tak, že to poznají jen fanoušci.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  10. 06. 2018 13:47

Souhlas. Bullit je paráda! Mi se líbí i Shelby GT350.

Odpovědět  |   | 
Voronyuk  |  10. 06. 2018 17:45

S faceliftom konecne pride aj Shelby 500 s pekelnym vykonom

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 06. 2018 21:44

To bude určitě paráda, ale už přeplňované.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 06. 2018 17:31

Ami tam naopak chybí. Mustanga dali na kola, na světla a na te masce mi schází. Je to jednoznačně jeden z nejpěknějších ikonických znaků aut a k tomu autu patří.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 06. 2018 07:59

Ne k Bullitu. Viz kultovní filmová předloha.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 06. 2018 17:59

Nemám rád slovo kultovní. Stačí si pustit televizi a slyším o několik let starém filmu, že je kultovní, a přitom docela sračka. Ten film je docela normální akční kriminálka bez nějakého kvalitního děje, a nic kultovního na ni nevidím, ač byla na svou dobu docela úspěšná.
Tím jen chci říci, že je to jen obezlička pro lidi, kteří jsou ochotni si připlatit za určitý pocit výjimečnosti. Z mého pohledu k Mustangu patří mustang a bez toho znaku mi to auto zepředu přijde, jako by ztratilo část své osobnosti.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 06. 2018 19:10

Tusim filmovy Mustang 390 GT (1968) mustanga nemel, takze V CEM JE PROBLEM?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 06. 2018 21:46

Mirek to zkrátka nechápe. Neví, že se Bullitův případ i po 50 letech hraje, prodává a dělají se podle něj modely Mustangu. Netuší, že ve filmu došlo na jednu z nejslavnějších automobilových honiček vůbec, neví moc o vozech v tom filmu, jejich úpravách a ani Stevu McQueenovi...a proto by tam furt rval koňa. Jak jsme psal, toto je verze jen pro zasvěcené.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 06. 2018 06:10

Ale chápu a napsal jsem to docela jasně proč. Filmový Mustang také neměl malé mustangy na discích a ani na světlech a to nevadí? Film jsem viděl několikrát a rozhodně si z něj nesednu na zadek a viděl jsem ho nejspíš dříve, než vy, co mě poučujete. Navíc, co má automobilová honička společného s tím, jestli tam znak je, nebo není. Doporučuji přečíst hodnocení filmu, abys trošku přibrzdili v tom hloupém rozletu nad filmem. Ano hraje se, tak leda v televizi jednou za uherský rok a to filmu ještě fandím. Je vidět, že jsi hlupák, když mě soudíš a nic o mě nevíš. A tebe zasvětil kdo? Zapomněl jsi napsat že je to kultovní.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  12. 06. 2018 09:12

Hlupák se ohání hlupákem. Já nikoho nesoudil. Jen jsem komentoval tvou neznalost. A ano, je to kultovní snímek. Jinak by na něj už petrolheadi zapomněli. Stejně jako Gone in 60 seconds.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 06. 2018 11:12

Zbytečné z tebou ztrácet čas. Nepochopil jsi, že každý má nějakou představu. Já ji napsal a ty tady děláš tyjátr, že když je to tak, tak to musí být tak. Já svůj názor nikomu nevnucoval, napsal jsem, jak se mi to zdá být ok, kultovní ... Jen si přečti, kdo tady začal hloupě koho napadat, že by ty?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 06. 2018 11:54

Ano, slovo kultovní se používá nesmyslně snad u všeho. Ale zde se hodí. Mustang je kult. Lidé si 50 let nekupují auto, kupují si Mustanga. Srazy fanoušků, majitélé veteránů, individuální úpravy vozů atd., to vše je mnohem silnější než u jiných modelů a značek. A Steve McQueen nebyl žádný Justin Bieber, byl to kaskadér, profesionální závodník a fanoušek automobilů s velmi vybraným vkusem. Nikdo netočil s auty tak autenticky, jako on. Le Mans mluví za vše. A každý, kdo má rád americké vozy, tak Bullitova honička je jeden ze zásadních milníků kinematografie Bullit edition je sice jen komerční počin, ale fandům, nejvíce zřejmě starším fandům udělá velkou radost.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 06. 2018 16:53

Konečně vcelku rozumný názor. Osobně mě opravdu štve, že slovo kultovní je dnes doslova naduživáno a připojuje se opravdu ke kdejaké volovině. Pokud by se požívalo opravdu, kde to patří, není problém. Napsal jsi to celkem pěkně, ale především byl herec a to ostatní přišlo později. Kaskadér byl jeho otec.

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 06. 2018 17:22

když je kolotočářské celé auto, tak se to obejde i bez nápisů...

Odpovědět  |   | 
Michaelis  |  10. 06. 2018 13:41

Aneb další konkurent Škody Fabie RS!

Odpovědět  |   | 
Richard Long  |  10. 06. 2018 17:22

Aaaa, v PL Bohnice jsou vychazky, tak se Zlatousta Kvicala dostala k pocitaci?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 06. 2018 17:12

Aby do něho uhodil hrom, když jsou dnes ty bouřky... Nebo aby ho vymazal pan redaktor Míčka.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  10. 06. 2018 18:17

Ty světla mi přijdou moc japonské..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 06. 2018 22:46
Petr  |  10. 06. 2018 21:57

Na Dodge tenhle ksindl nemá ani když ho udělají ještě zelenější..

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  10. 06. 2018 22:30

Na který Dodge? Ten, co používá 15 let starou platfmormu Mercedesu?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 06. 2018 22:41

On myslí ten, který se nedávno přestal definitívně vyrábět, jak byl zastaralý, Viper.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  11. 06. 2018 07:30

Nebylo to kvůli zastaralosti, jen se do něj nedali dát airbagy

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 06. 2018 11:33

A to jako znamená co? Konstrukce auta byla tak zastaralá, že se tam nedaly dát ani airbagy, moc málo místa v oblasti hlavy, auto nevyhovuje bezpečnostním požadavkům. Je to jen jeden z důvodů, proč výroba skončila. Další důvod byly velice slabé prodeje.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 06. 2018 08:00

Aha, Viper. Tak to byla trochu jiná třída. Viperu je šoda. Dodge nemá prachy, neinvestuje.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  11. 06. 2018 16:16

Taky mohli dát jiný jméno. Tohle svádí říkat tomu bullshit. To zas bude mínusů. Ale já na vás .eru.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 06. 2018 21:48

Tak to může napsat jen někdo, pro koho to auto není, páč mu nerozumí

Odpovědět  |   | 
Stan  |  11. 06. 2018 16:36

Filtr pevných částis

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 06. 2018 17:20

to musí být fakt těžká krize středního věku, u mladších zřejmě navíc říznutá notnou dávkou infantility, u starších pak stařecké demence. Ale pro mě za mě, ať si každý koupí, co chce

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 06. 2018 17:35

Je to hezké a zajímavé auto a koupil bych si ho. Jenže ukázat se s tím v práci, tak by si šéf myslel, že jsem se zbláznil. U manželky by to též bohužel neprošlo... A tak v předdůchodovém věku zůstanu asi u tradiční značky a model sportovního sedanu je (a bude bohužel) mým největším "odvazem"....

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 06. 2018 21:49

To je škoda. Žijeme jen jednou a člověkby si občas měl spnit sny. Mustang se dá používat i jako rodinné auto, věř mi. I ta dětská sedačka dozadu v poho vejde a kufr má přes 400 litrů

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 06. 2018 22:35

Já vím, je to tak. U toho Mustanga nejde o velikost, ale o to, jak vypadá. Je to příliš extravagantní na můj věk a na moji práci-pozici ve firmě a podobně je na tom i manželka. Zkrátka my se musíme přizpůsobit. Pokud bych si mohl dovolit mít doma 2 pořádná auta, dalo by se už uvažovat - pokud by Mustang byl jen na "vyblbnutí" a byl schován někde v garáži, tak by to asi šlo. Jenže to bych musel být už jiná sociální skupina. Navíc na to "vyblbnutí" nemám moc času a nějak se mi stejně mění mé priority. Solidní sportovní sedan "usedlé" solidní značky je pro mne (usedlého pána pár let před důchodem) a rodinu optimálním řešením. Více času stejně trávím na cestách ve služební Octavii.
Být mi ale 30 a mít moji současnou finanční situaci, tak už mám Mustanga pravděpodobně doma. Na vysněné Porsche zdaleka nedosáhnu, ale Mustang by byl dobrý kompromis (horní hranice finančích možností).

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  12. 06. 2018 07:32

to je dobry koukat co by rekli lidi co kdyby nahodou vsichni okolo koukali zle, ze mas "sportovniho sedana"? pujdes koupit fabku v kombiku i kdyz ji nechces?

To je proste dobra hovadina tohle, kdyz neco chci tak mi sou ostatni u zadniho otvoru... koukat co na to lidi.......

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 06. 2018 10:02

Uvedl jsem, že to auto je nejen pro mne, ale i pro rodinu (dnes už v podstatě jen manželka a občas vnuci, když je dostatneme na "hlídání") a musím se podřídit, najít kompromis a vyslyšet přání člověka, který s daným autem také bude jezdit (když si můžeme dovolit jen jedno pořádné auto...). Manželka chtěla SUV, já zase "něco" jako ten Mustang) a ten kompromis je sportovní sedan "usedlých" tvarů a "usedlé" značky.
Jo a co se týká toho pohledu lidí kolem, tak v mém okolí projde sprotovní sedan a Porsche 911 Carrera by už byla velká provokace. Stejně tak bych to viděl i někde na panelákovém sídlišti, kde bych se bál nechat přes noc něco-cokoliv "lepšího" (o Porsche nemluvě). V lepším případě by to dopadlo s tím "zlým koukáním všech okolo" v podobě "jen" poškrábání laku...
Takže asi tak o tom, co je "dobrá hovadina"... (Mezi námi, Lidl, kolik je ti let?)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 06. 2018 09:43

Clovece, ty jsi naopak idealni pripad pro porizeni Mustanga

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 06. 2018 10:31

Však jo, prodejce se hodně snažil, když jsem si Mustanga prohlížel...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  12. 06. 2018 10:06

Možná, že je čas vystoupit z řady.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 06. 2018 10:32

Nechám to až na příští život.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 06. 2018 11:29

Takze na duchod?

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  12. 06. 2018 11:41

Si blazen???? Co reknou lidi okolo? To nejde prece! Senior smi jezdit pouze ve fabii!

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 06. 2018 12:07

Představa, že si půjdu v 65 letech udělat poslední radost jako čerstvý vdovec a koupím si nového Mustanga, není úplně nesmyslná. Otázku, jak na to budou koukat ve firmě, bych už neřešil a moje okolí by to bralo, že "náplast" za ztrátu manželky musí být opravdu výrazná a to, že jsem se ze ztráty manželky poněkud zbláznil, by pochopili. Horší by bylo, pokud by to moje "zbláznění" pokračovalo v tom, že bych jako seladon "vozil" v Mustangu sličné "slečny", které by se staly nejenom doplňkovou výbavou Mustanga. To by potom byl asi problém... Nejenom v rodině...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 06. 2018 12:18

Jak by na to měli koukat? Dohodni v prodejně množstevní slevu a budete všichni spokojeni.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 06. 2018 12:29

Jenže mi chybí do těch 65 let "pár" let, chodím do práce a manželka žije (nechce Mustanga).... Takže jen představa Aladine.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  12. 06. 2018 14:33

asi jsem divnej, ale nechce se mi věřit tomu, že někdo nechce Mustanga, když na něj má

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 06. 2018 15:14

Mam na jej penize (i jako druhe auto do rodiny), ale nemam na nej skillz/koule a nemam na nej garaz

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  12. 06. 2018 12:35

Ty vole to sou kecy to se neda fakt.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 06. 2018 12:47

Tak proč reaguješ, Lidle?

Odpovědět  |   | 
Karel  |  12. 06. 2018 12:37

Máte kolem sebe super lidi koukám. Zahoďte okovy a nadechněte se. Můj soused má 63 let a koupil si Focuse RS. Je to borec, vidím ho jak se vrací z výletku, jak mu praskají chladící se laufy a ten jeho rohlik. Dycky na něj mávnu a on na mě. Nidky by mě nenapadlo si myslet, že se to v jeho věku nehodí. Mustanga nekoupil, jelikož má právě sedana 740d a chtěl motokáru na hraní
Mi je 35 let a Mustanga bych si mohl dovolit, ale přednost dávám spíše investicím do rodiny a nemovitosti. Snad na to příjde jednou čas, třeba i v 60 letech

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 06. 2018 13:13

To je to, Karle, co jsem psal ve větvi diskuse, cituji: "...Pokud bych si mohl dovolit mít doma 2 pořádná auta, dalo by se už uvažovat - pokud by Mustang byl jen na "vyblbnutí" a byl schován někde v garáži, tak by to asi šlo. Jenže to bych musel být už jiná sociální skupina..."
Protože si mohu dovolit domů jen jedno pořádné auto, tak řešení, které jsi uvedl, je pro mne nereálné. Příklad , který jsi uvedl, je logický v tom, že ten soused nemá 2 sedany, ale jen jednoho a to druhé auto je čistě na "vyblbnutí" - já bych postupoval úplně stejně. Protože jsem před lety mohl vyzkoušet "ostrou" Imprezu, zjistil jsem, že toto auto je hodně "divoké" a ne úplně pohodlné a asi bych s ním nikdy neuměl jezdit a plně využít jeho možnosti. Více mi vyhovovala "seriová" M3, ale byla moc drahá.
Jako druhé auto na vyblbnutí je Focus RS určitě dobrý tip. Jako jediná alternativa jediného rodinného auta ale ten Mustang ve srovnání s Focusem RS pro mne (nás) vychází lépe. Z těchto 2 aut by manželka rozhodně brala toho Mustanga. Jenže už si zvykla na našeho sportovního sedana a ten jí naprosto vyhovuje, a proto mne "krotí" ve "vášních".
Jinak mně se těch 60 let už blíží, proto ten můj "zájem" o Mustanga... (musím ale respektovat i manželku...)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 06. 2018 13:53

Respekt manzelce prokazes tim, ze ji nechas vybrat barvu Jinak ale o sve rodine atd pises moudre a pekne.

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  12. 06. 2018 17:29

Josef:

jsi v podobné věku, jako já. S tím ropzdílem, že já na důchod do 65 let rozhodně čekat nemíním ajdu letos na podzim (listopad). 11 měsíců dobrovolně pracák ( a nechat za sebe pěkně od tohoto nanžranýho státu a uzurpátora platit socku zdravku), pak 2 roky před důchod (prachy nasušený mám), pak 2,5 roku předčasný (to zkrácení důchodu ať si strčí pak XY do prde*e) a užívat si sklonku života sa tím, co mě baví, dokud to ještě jde. Na sousedy už pár let se*u zvysoka-mají svatý právo říkat a myslet si, co chtějí. Jen musím ještě navlíknout situaci tak, abych výpově´d dát nbemusel, ale dostal, ptž pak dostal 5 měsíců odstupný a stím vyžiji rok. Manželka nedostane nic, tu nevyhodí, ač se o to snažila. Holt, to je daň za to, když něco umíš a továrník to "oceňuje". Ale zpět kautům: je mi 59 a v garáži mi stojí zatím japončík s V6 3,7litrů a 350HP. Žena jezdí do práce se Subaru (Outback, 2,5 benzín). DO města na nákupy mám MOndeo 1,8i-tu jsem zdědil loniu po otci-budiž mu země lehká. Ale jak pořeším ty papírový války s naším státním molochem, reozlhédnu s eještě po nějakém žihadla. V hlavě mi leží buď STI či EVO, nebo 370Z, možná BRZ. Kašlu na to, kolik mi je a co si lidi budou myslet - já se o ně taky nestarám. A v čem si jezdím, je moje starost, ne jejich. Mám to štěstí, že bydlím ve vesnici poblíž města, kde je tuctový auto minimálně XC90,. Jepp grand Cherokee nebo nabubřelá X6 a podobný mršby.STI sem zapadne. není to luxus, ale auto pro potěšení,. Že překračuje moje řidičksé schopnosti? A co??? Mám ho pro radost a až mě omrzí za rokj či dva, půjde do světa a přijde jiný. Život je potřeba užít, ne prožít. Makal jsem skoro 37 let jak vůl, z toho jsem 15 let nebyl doma a prachy vydělal poctivou cestou, za kterou se nemusím stydět. SPíš mám obavy o ty, co žijí kolem mě. Takže pepo, neřeš, co by a jakby lidi řekli, kup, co se ti líbí a ostatní dloubej do ucha. Buď zdráv a těš se na důchod. A mladí ať na nás makaj, abych měli z čeho kuleválet. Tak mládenci, hybaj od klávesnic a makat, ať mám ten důchod příjemnější! Už jste toho nakáleli ažaž.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 08. 2018 10:36

Je k nevire kolik chlapu prichazi do prechodu a roztaje jako prvni snih kdyz si prodlouzi bimbasa plechovkou...k tomu dost casto inklinuji podpantoflaci, kteri musi ukazat svetu ze prave oni jsou el macho a maji los cochos

Odpovědět  |   | 
Stan  |  12. 06. 2018 12:16

Demence je si koupit hyundai

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  13. 06. 2018 09:00

Tak to je pro lidi, co se nezajímají o auta a funguje na ně hloupá reklamní masáž.

Odpovědět  |   | 
světelná tyč  |  12. 06. 2018 14:43

Jenom klid, zkrátka to je auto určené pro jiný typ zákazníků. Pro lidi, co mají nějaké peníze a unavuje je odporný a nudný mainstream. Pro vás je určena Octavia TDI nebo Golf 1.0.
Každym má něco.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 64 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 18 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 78 N/A