Ford Mustang Bullitt má českou cenu. Pospěšte si, bude jich jenom pár!

Mustang Bullitt vzniknul k výročí padesáti let od premiéry filmu Bullittův případ. Vůz z limitované edice si už konečně můžete pořídit také u nás!

Pokud máte rádi staré akční filmy s automobilovou tématikou, není možné, abyste neznali Bullittův případ. Premiéra snímku se Stevem McQueenem v hlavní roli proběhla před padesáti lety a na dnešní poměry dlouhá honička mezi zeleným Mustangem a černým Dodgem Charger stále patří k tomu nejlepšímu, co kdy bylo natočeno. Ford si je toho dobře vědom a na oslavu výročí přišel s omezenou sérii Mustangu Bullitt. A ten nyní míří na český trh!

Ford Mustang Bullit vzdává hold slavnému filmu. Evropské verzi to moc sluší!

Ford Mustang Bullit vzdává hold slavnému filmu. Evropské verzi to moc sluší!

Už po premiéře vozu na ženevském autosalonu bylo jasné, že se dostane i k nám, na cenu však tenkrát bylo ještě brzo. Dnes už je tomu jinak. Bullitt najdete v běžném ceníku Mustangu, stojí 1.419.990 korun, a pokud o něj máte zájem, neměli byste se rozmýšlet moc dlouho. Pro český trh bude vyhrazeno jen pár kusů, podle českého importéra jich snad nebude ani deset.

Ford Mustang Bullit v Čechách!

Ford Mustang Bullit v Čechách!

Bullitt je samozřejmě dostupný pouze jako fastback s manuální předovkou a pětilitrovým atmosférickým osmiválcem, jeho výkon však oproti sérii levnější o 135.000 Kč poskočil z 331 na 338 kW. Ano, ještě v lednu se hovořilo o 349 kilowattech, jenže pro Evropu se Bullitt musel vybavit filtrem pevných částic, aby prošel emisní normou Euro 6.2. Točivý moment 529 N.m je shodný s běžnou verzí a čas akcelerace z 0-100 km/h zabere asi 4,5 sekundy. Ford tento údaj ve specifikaci Bullittu neuvádí, je to ale vlastně jedno.

V základní výbavě je totéž co u klasického „gétéčka“. Tedy osm airbagů, diodové přední světlomety, adaptivní tempomat, launch control, výfuk s aktivní klapkou, brzdy Brembo se zámkem předních třmenů (burnout!), digitální přístrojový štít a spousta dalšího.

Ford Mustang je opět nejprodávanější sporťák na světě. Nedivíme se

Ford Mustang je opět nejprodávanější sporťák na světě. Nedivíme se

Dostanete i navigaci, za kterou se jinak připlácí 33.900 korun, ale hlavně prvky, za které si u běžných Mustangů nemůžete ani připlatit. Mluvím o unikátních 19palcových kolech, speciálním čalounění kůží Salerno, ale hlavně laku Dark Highland. Ford vám za 18.700 Kč namíchá i černý odstín Shadow, ten však podle mého na Mustang Bullitt nepatří. Musí být zelený, stejně jako originál a předchozí limitka představená před deseti lety.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků