Ford Mustang Bullit vzdává hold slavnému filmu. Evropské verzi to moc sluší!

V Ženevě měl evropskou premiéru také Ford Mustang ze speciální edice Bullit.

Letos v říjnu uplyne padesát let od premiéry firmy Bullitův případ, kde se objevil Ford Mustang GT 390. Nyní má premiéru již 3. speciální edice kultovního amerického sporťáku. V lednu v Detroitu se ukázala specifikace pro americký trh, v Ženevě přišla na řadu ta evropská.

Dealer Fordu nabízí Mustang s výkonem 800 koní. Cena překvapí

Dealer Fordu nabízí Mustang s výkonem 800 koní. Cena překvapí

 

Ford Mustang Bullit pro Evropu má pod kapotou pětilitrový osmiválec, který dostal k dispozici otevřené sání a třeba i řídící jednotku ze Shelby Mustang GT 350. Výkon dosáhl 341 kW a maximální točivý moment činí 529 Nm.

V interiéru se nachází digitální přístrojový panel a sportovní sedadla. Ty jsou prošity nitěmi ve stejném odstínu, jakou má karoserie. Ta může být lakována buď známým odstínem zelené Dark Highland Green (stejnou měl i vůz ve filmu), nebo v černé barvě Shadow Black. Jsme zvědaví, jestli si černou někdo skutečně objedná!

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

Mezi další poznávací znaky patří i červené brzdiče Brembo v černých devatenáctipalcová kola. Nesmí chybět ani imitace víčka nádrže s emblémem Bullit. Jelikož jde o luxusní verzi, lidé uvnitř si budou moci vychutnat zvuk audiosoustavy B&O play s dvanácti reproduktory.

Pro milovníky techniky je ale zajímavější informace, že auto dostane funkci automatického srovnávání otáček při podřazování. V podstatě tedy udělá meziplyn za řidiče. Cenu zatím Ford neoznámil. Určitě ale bude vyšší, než kolik vyžaduje za běžné provedení GT.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků