Ford Mustang Bullit vzdává hold slavnému filmu. Evropské verzi to moc sluší!

V Ženevě měl evropskou premiéru také Ford Mustang ze speciální edice Bullit.

Letos v říjnu uplyne padesát let od premiéry firmy Bullitův případ, kde se objevil Ford Mustang GT 390. Nyní má premiéru již 3. speciální edice kultovního amerického sporťáku. V lednu v Detroitu se ukázala specifikace pro americký trh, v Ženevě přišla na řadu ta evropská.

Dealer Fordu nabízí Mustang s výkonem 800 koní. Cena překvapí

Dealer Fordu nabízí Mustang s výkonem 800 koní. Cena překvapí

 

Ford Mustang Bullit pro Evropu má pod kapotou pětilitrový osmiválec, který dostal k dispozici otevřené sání a třeba i řídící jednotku ze Shelby Mustang GT 350. Výkon dosáhl 341 kW a maximální točivý moment činí 529 Nm.

V interiéru se nachází digitální přístrojový panel a sportovní sedadla. Ty jsou prošity nitěmi ve stejném odstínu, jakou má karoserie. Ta může být lakována buď známým odstínem zelené Dark Highland Green (stejnou měl i vůz ve filmu), nebo v černé barvě Shadow Black. Jsme zvědaví, jestli si černou někdo skutečně objedná!

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

Mezi další poznávací znaky patří i červené brzdiče Brembo v černých devatenáctipalcová kola. Nesmí chybět ani imitace víčka nádrže s emblémem Bullit. Jelikož jde o luxusní verzi, lidé uvnitř si budou moci vychutnat zvuk audiosoustavy B&O play s dvanácti reproduktory.

Pro milovníky techniky je ale zajímavější informace, že auto dostane funkci automatického srovnávání otáček při podřazování. V podstatě tedy udělá meziplyn za řidiče. Cenu zatím Ford neoznámil. Určitě ale bude vyšší, než kolik vyžaduje za běžné provedení GT.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků