Ford Mustang Bullit vzdává hold slavnému filmu. Evropské verzi to moc sluší!

V Ženevě měl evropskou premiéru také Ford Mustang ze speciální edice Bullit.

Letos v říjnu uplyne padesát let od premiéry firmy Bullitův případ, kde se objevil Ford Mustang GT 390. Nyní má premiéru již 3. speciální edice kultovního amerického sporťáku. V lednu v Detroitu se ukázala specifikace pro americký trh, v Ženevě přišla na řadu ta evropská.

Dealer Fordu nabízí Mustang s výkonem 800 koní. Cena překvapí

Dealer Fordu nabízí Mustang s výkonem 800 koní. Cena překvapí

 

Ford Mustang Bullit pro Evropu má pod kapotou pětilitrový osmiválec, který dostal k dispozici otevřené sání a třeba i řídící jednotku ze Shelby Mustang GT 350. Výkon dosáhl 341 kW a maximální točivý moment činí 529 Nm.

V interiéru se nachází digitální přístrojový panel a sportovní sedadla. Ty jsou prošity nitěmi ve stejném odstínu, jakou má karoserie. Ta může být lakována buď známým odstínem zelené Dark Highland Green (stejnou měl i vůz ve filmu), nebo v černé barvě Shadow Black. Jsme zvědaví, jestli si černou někdo skutečně objedná!

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

Mezi další poznávací znaky patří i červené brzdiče Brembo v černých devatenáctipalcová kola. Nesmí chybět ani imitace víčka nádrže s emblémem Bullit. Jelikož jde o luxusní verzi, lidé uvnitř si budou moci vychutnat zvuk audiosoustavy B&O play s dvanácti reproduktory.

Pro milovníky techniky je ale zajímavější informace, že auto dostane funkci automatického srovnávání otáček při podřazování. V podstatě tedy udělá meziplyn za řidiče. Cenu zatím Ford neoznámil. Určitě ale bude vyšší, než kolik vyžaduje za běžné provedení GT.

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků