Ford Mustang Bullit vzdává hold slavnému filmu. Evropské verzi to moc sluší!

V Ženevě měl evropskou premiéru také Ford Mustang ze speciální edice Bullit.

Letos v říjnu uplyne padesát let od premiéry firmy Bullitův případ, kde se objevil Ford Mustang GT 390. Nyní má premiéru již 3. speciální edice kultovního amerického sporťáku. V lednu v Detroitu se ukázala specifikace pro americký trh, v Ženevě přišla na řadu ta evropská.

Dealer Fordu nabízí Mustang s výkonem 800 koní. Cena překvapí

Dealer Fordu nabízí Mustang s výkonem 800 koní. Cena překvapí

 

Ford Mustang Bullit pro Evropu má pod kapotou pětilitrový osmiválec, který dostal k dispozici otevřené sání a třeba i řídící jednotku ze Shelby Mustang GT 350. Výkon dosáhl 341 kW a maximální točivý moment činí 529 Nm.

V interiéru se nachází digitální přístrojový panel a sportovní sedadla. Ty jsou prošity nitěmi ve stejném odstínu, jakou má karoserie. Ta může být lakována buď známým odstínem zelené Dark Highland Green (stejnou měl i vůz ve filmu), nebo v černé barvě Shadow Black. Jsme zvědaví, jestli si černou někdo skutečně objedná!

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

Mezi další poznávací znaky patří i červené brzdiče Brembo v černých devatenáctipalcová kola. Nesmí chybět ani imitace víčka nádrže s emblémem Bullit. Jelikož jde o luxusní verzi, lidé uvnitř si budou moci vychutnat zvuk audiosoustavy B&O play s dvanácti reproduktory.

Pro milovníky techniky je ale zajímavější informace, že auto dostane funkci automatického srovnávání otáček při podřazování. V podstatě tedy udělá meziplyn za řidiče. Cenu zatím Ford neoznámil. Určitě ale bude vyšší, než kolik vyžaduje za běžné provedení GT.

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

dnes | Vladimír Kadera | 56 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků