Ford Mustang Bullit vzdává hold slavnému filmu. Evropské verzi to moc sluší!

V Ženevě měl evropskou premiéru také Ford Mustang ze speciální edice Bullit.

Letos v říjnu uplyne padesát let od premiéry firmy Bullitův případ, kde se objevil Ford Mustang GT 390. Nyní má premiéru již 3. speciální edice kultovního amerického sporťáku. V lednu v Detroitu se ukázala specifikace pro americký trh, v Ženevě přišla na řadu ta evropská.

Dealer Fordu nabízí Mustang s výkonem 800 koní. Cena překvapí

Dealer Fordu nabízí Mustang s výkonem 800 koní. Cena překvapí

 

Ford Mustang Bullit pro Evropu má pod kapotou pětilitrový osmiválec, který dostal k dispozici otevřené sání a třeba i řídící jednotku ze Shelby Mustang GT 350. Výkon dosáhl 341 kW a maximální točivý moment činí 529 Nm.

V interiéru se nachází digitální přístrojový panel a sportovní sedadla. Ty jsou prošity nitěmi ve stejném odstínu, jakou má karoserie. Ta může být lakována buď známým odstínem zelené Dark Highland Green (stejnou měl i vůz ve filmu), nebo v černé barvě Shadow Black. Jsme zvědaví, jestli si černou někdo skutečně objedná!

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

Mezi další poznávací znaky patří i červené brzdiče Brembo v černých devatenáctipalcová kola. Nesmí chybět ani imitace víčka nádrže s emblémem Bullit. Jelikož jde o luxusní verzi, lidé uvnitř si budou moci vychutnat zvuk audiosoustavy B&O play s dvanácti reproduktory.

Pro milovníky techniky je ale zajímavější informace, že auto dostane funkci automatického srovnávání otáček při podřazování. V podstatě tedy udělá meziplyn za řidiče. Cenu zatím Ford neoznámil. Určitě ale bude vyšší, než kolik vyžaduje za běžné provedení GT.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků