Zatímco odcházející Mustang začínal na 1.506.900 Kč, s novým modelem Ford startuje na částce 1.591.900 Kč. Zdroj: Ford

Zatímco odcházející Mustang začínal na 1.506.900 Kč, s novým modelem Ford startuje na částce 1.591.900 Kč. | Zdroj: Ford

Za kabriolet dáte ještě o 110.000 Kč více. Zdroj: Ford

Za kabriolet dáte ještě o 110.000 Kč více. | Zdroj: Ford

Pětilitrová V8 prošla technickou revizí. Zdroj: Ford

Pětilitrová V8 prošla technickou revizí. | Zdroj: Ford

Sice podává skoro identických 446 k s 540 N.m., ale díky upravenému dvojitému sání a aktivnímu výfuku má hladší chod a líbeznější projev. Zdroj: Ford

Sice podává skoro identických 446 k s 540 N.m., ale díky upravenému dvojitému sání a aktivnímu výfuku má hladší chod a líbeznější projev. | Zdroj: Ford

Potěšující je zachování výběru mezi šestirychlostním manuálem nebo osmistupňovým automatem, za který si Ford účtuje 75.000 Kč. Zdroj: Ford

Potěšující je zachování výběru mezi šestirychlostním manuálem nebo osmistupňovým automatem, za který si Ford účtuje 75.000 Kč. | Zdroj: Ford

Podle situace řidiči dodá větší jistotu volba ze šesti jízdních režimů a sada Performance, která je součástí výbavy GT. Zdroj: Ford

Podle situace řidiči dodá větší jistotu volba ze šesti jízdních režimů a sada Performance, která je součástí výbavy GT. | Zdroj: Ford

Balíček zahrnuje 19palcová kola s brzdovou soustavou Brmbo a samosvorný diferenciál. Zdroj: Ford

Balíček zahrnuje 19palcová kola s brzdovou soustavou Brmbo a samosvorný diferenciál. | Zdroj: Ford

Za příplatek můžete mít adaptivní podvozek MagneRide. Zdroj: Ford

Za příplatek můžete mít adaptivní podvozek MagneRide. | Zdroj: Ford

Do všech vozů se nově stěhuje elektronická ruční brzda s dvouúrovňovou funkcí Drift Brake. Zdroj: Ford

Do všech vozů se nově stěhuje elektronická ruční brzda s dvouúrovňovou funkcí Drift Brake. | Zdroj: Ford

Když jsme u asistentů, samozřejmostí je hlídání mrtvého úhlu, adaptivní tempomat a protikolizní asistent. Zdroj: Ford

Když jsme u asistentů, samozřejmostí je hlídání mrtvého úhlu, adaptivní tempomat a protikolizní asistent. | Zdroj: Ford

V interiéru vás přivítá 12,4palcový přístrojový štít se 13,2palcovým infotainmentem. Zdroj: Ford

V interiéru vás přivítá 12,4palcový přístrojový štít se 13,2palcovým infotainmentem. | Zdroj: Ford

Ten pracuje mnohem rychleji, takže si i díky 5G připojení lépe užijete stylovou grafiku, vyladěnou navigaci, zrcadlení Apple CarPlay a Android Auto a streamování hudby podpořené audiosoustavou B&O. Zdroj: Ford

Ten pracuje mnohem rychleji, takže si i díky 5G připojení lépe užijete stylovou grafiku, vyladěnou navigaci, zrcadlení Apple CarPlay a Android Auto a streamování hudby podpořené audiosoustavou B&O. | Zdroj: Ford

Řidiče dále rozmazlí vyhřívaná a ventilovaná sedadla spolu s vyhřívaným volantem, bezklíčkový přístup i startování a zadní parkovací kamera. Zdroj: Ford

Řidiče dále rozmazlí vyhřívaná a ventilovaná sedadla spolu s vyhřívaným volantem, bezklíčkový přístup i startování a zadní parkovací kamera. | Zdroj: Ford

Okruhově zaměřenou klientelu zaujme závodním prostředím inspirovaná verze  Dark Horse  s cenou od 1.871.900. Zdroj: Ford

Okruhově zaměřenou klientelu zaujme závodním prostředím inspirovaná verze Dark Horse s cenou od 1.871.900. | Zdroj: Ford

Vrcholného hřebce poznáte podle výrazného bodykitu s pevným křídlem na zádi, speciálního laku modrá Ember, 19palcových kol v šedém laku, černých koncovek výfuku a záplavy tematických plaket. Zdroj: Ford

Vrcholného hřebce poznáte podle výrazného bodykitu s pevným křídlem na zádi, speciálního laku modrá Ember, 19palcových kol v šedém laku, černých koncovek výfuku a záplavy tematických plaket. | Zdroj: Ford

Stejný modrý odstín se objevuje v interiéru skrze hlavici řadicí páky a prošívání kožených sedadel. Zdroj: Ford

Stejný modrý odstín se objevuje v interiéru skrze hlavici řadicí páky a prošívání kožených sedadel. | Zdroj: Ford

Osmiválec má nepatrně navýšený výkon na 435 k s 540 N.m točivého momentu. Zdroj: Ford

Osmiválec má nepatrně navýšený výkon na 435 k s 540 N.m točivého momentu. | Zdroj: Ford

Standardem je šestistupňový manuál TREMEC, ale samozřejmě můžete mít i automat. Zdroj: Ford

Standardem je šestistupňový manuál TREMEC, ale samozřejmě můžete mít i automat. | Zdroj: Ford

Za adaptivní podvozek se nepřiplácí. Konfigurátor bude zprovozněn během příštího týdne Zdroj: Ford

Za adaptivní podvozek se nepřiplácí. Konfigurátor bude zprovozněn během příštího týdne | Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse | Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse | Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse | Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse | Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse | Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse | Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse | Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse Zdroj: Ford

Ford Mustang Dark Horse | Zdroj: Ford

Ford Mustang  Zdroj: Ford

Ford Mustang  | Zdroj: Ford

Ford Mustang  Zdroj: Ford

Ford Mustang  | Zdroj: Ford

Ford Mustang  Zdroj: Ford

Ford Mustang  | Zdroj: Ford

Ford Mustang  Zdroj: Ford

Ford Mustang  | Zdroj: Ford

Ford Mustang  Zdroj: Ford

Ford Mustang  | Zdroj: Ford

Za kabriolet dáte ještě o 110.000 Kč více. Zdroj: Ford
Pětilitrová V8 prošla technickou revizí. Zdroj: Ford
Sice podává skoro identických 446 k s 540 N.m., ale díky upravenému dvojitému sání a aktivnímu výfuku má hladší chod a líbeznější projev. Zdroj: Ford
Potěšující je zachování výběru mezi šestirychlostním manuálem nebo osmistupňovým automatem, za který si Ford účtuje 75.000 Kč. Zdroj: Ford
32
Fotogalerie

Nový nejlevnější osmiválec je konečně oficiálně v Česku. S driftovací brzdou a rovnou i okruhovou verzí

Navzdory snaze nám vnutit elektromobily si Ford nenechá na svůj osmiválec a manuální převodovku sáhnout. Zdražil, ale pořád stojí za to!

Ford Mustang si dlouhodobě drží pozici nejprodávanějšího sportovního vozu světa. Není divu, vždyť cenově dostupnější cestu k osmiválci byste hledali marně. Zejména v dnešní proekologické době. Na tom nic nezmění ani fakt, že ve srovnání s předchůdcem si výrazně připlatíme. Nový Mustang jsme viděli loni v létě, takže si dává celkem načas, ale na druhou stranu, přijíždí v plné síle jako fastback, kabriolet i ve vrcholné verzi Dark Horse.

Zatímco odcházející Mustang začínal na 1.506.900 Kč, s novým modelem Ford startuje na částce 1.591.900 Kč. Za kabriolet dáte ještě o 110.000 Kč více. Pětilitrová V8 prošla revizí. Sice podává skoro identických 446 koní s 540 N.m., ale díky upravenému dvojitému sání a aktivnímu výfuku má hladší chod a líbeznější projev. Potěšující je zachování volby mezi 6stupňovým manuálem a 10stupňovým automatem, za který si Ford účtuje 75.000 Kč.

Podle situace řidiči dodá větší jistotu volba ze šesti jízdních režimů a sada Performance, která je součástí výbavy GT. Balíček zahrnuje 19palcová kola s brzdami Brembo a samosvorný diferenciál. Za příplatek můžete mít adaptivní podvozek MagneRide. Do všech vozů se stěhuje elektronická ruční brzda s dvouúrovňovou funkcí Drift Brake. Když jsme u asistentů, samozřejmostí je hlídání mrtvého úhlu, adaptivní tempomat a protikolizní asistent.

V interiéru vás přivítá 12,4palcový přístrojový štít se 13,2palcovým infotainmentem. Ten pracuje mnohem rychleji, takže si i díky 5G připojení lépe užijete stylovou grafiku, vyladěnou navigaci, zrcadlení Apple CarPlay a Android Auto a streamování hudby podpořené audiosoustavou B&O. Řidiče dále rozmazlí vyhřívaná a ventilovaná sedadla spolu s vyhřívaným volantem, bezklíčkový přístup i startování a zadní parkovací kamera.

Okruhově zaměřenou klientelu zaujme závodním prostředím inspirovaná verze Dark Horse (DH) s cenou od 1.871.900. Vrcholného hřebce poznáte podle výrazného bodykitu s pevným křídlem na zádi, speciálního laku modrá Ember, 19palcových kol v šedém laku, černých koncovek výfuku a záplavy tematických plaket. Stejný modrý odstín se objevuje v interiéru skrze hlavici řadicí páky a prošívání kožených sedadel.

Osmiválec má nepatrně navýšený výkon na 453 koní s 540 N.m točivého momentu. Standardem je šestistupňový manuál TREMEC, ale samozřejmě můžete mít i automat. Za adaptivní podvozek se nepřiplácí. Konfigurátor bude zprovozněn během tohoto týdne.

Ford Mustang: České ceny
Verze Výkon Převodovka Cena Fastback Cena Convertible
5.0 V8 GT 446 k 6 MT 1 591 900 Kč 1 701 900 Kč
5.0 V8 GT 446 k 10AT 1 666 900 Kč 1 776 900 Kč
5.0 V8 DH 453 k 6MT 1 871 900 Kč -
5.0 V8 DH 453 k 10AT 1 946 900 Kč -

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud