Ford Mustang 2011: znovu s emblémem 5.0

8 komentářů

Franc1s
21. prosince • 20:12

Stále ten samej... :-/

123
21. prosince • 7:33

Spotřeba je přímo úměrná objemu ??? co to je za blbost ??? zdravím redakci... :-(

Pavel
21. prosince • 10:54

V laboratorních podmínkách více než 100% :) nejvíce to ovlivní styl jízdy samozřejmě daného řidiče, kterému může tato jednotka žrát více než u těch ostatních jednotek...při zachování stejného stylu jízdy by ale měla žrát méně než ostatní jednotky +-

petrklm
21. prosince • 14:12

Vždycky platilo, že palivem se živí koníci v motoru, ne objem... jenže to je takový moc jednoduchý pravidlo, možná ho už někdo změnil, co já vím...

Skyline
21. prosince • 18:05

To platilo prosim kdy? To jsou zase teorie:-D

Diesel
21. prosince • 23:47

To plati, len nesmies porovnavat x-valce s y-valcami, rozne technologie vstrekovania, benzin s naftou, rozne modely aut... Priklad ->
4-valec 2.0 TSI pri porovnani s imaginarnym 4-valcom 4.0 TSI s IDENTICKYMI technologiami, len vacsim objemom bude mat zakonite vyssiu spotrebu pri laboratornych podmienkach v identickom aute...co je na tom k nepochopeniu ? Z toho mi vyplyva, ze spotreba zavisi od objemu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka_z28
22. prosince • 14:17

Pokud budou stejný podmínky VČETNĚ OTÁČEK tak ano, ale taky bude mnohem větší výkon a kroutící moment. Pro stejnej výkon bude spotřeba větší akorát tak o nepatrně vyšší ztráty ve větším motoru (točícím mnohem míň otáček) a kvůli vyšší hmontnosti.
Jasně, obecně bude spotřeba s větším motorem větší, ale přímá úměra je absolutní nesmysl.

Diesel
21. prosince • 23:48

ups, to mala byt reakcia na toho prveho :-P

Doporučujeme

Články odjinud