Ford možná přestane vyrábět legendární Mondeo. Upřednostní SUV?

Honza  |  04. 01. 2018 16:31  |  [109.81.215.xxx]

Proboha kdo to psal ? Google translator ? To je vážně tak obrovský problém si přečíst něco co napíšu / obšlehnu než to dám na internet ?

Odpovědět  |   | 
Rinspeed  |  04. 01. 2018 17:05  |  [90.180.91.xxx]

Legendární Mondeo?!?

Legendární?

Díky za pobavení!

Odpovědět  |   | 
Rossi  |  04. 01. 2018 17:38  |  [79.170.254.xxx]

Ok, lehce nadnesené, ale 1.generace od r. 1993, tzn. v roce 2018 25 let. Dobře, Passat od r. 1973, ale i 25 let je už dost dlouhá doba evoluce určitého modelu v portfoliu značky a celkové číslo vyrobených kusů nebude malé. A aktuální pohled na naše silnice v ČR také značí jistou oblíbenost Mondea v našich končinách - podle mého názoru asi kvůli příznivému poměru poměr cena/výkon.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  04. 01. 2018 22:49  |  [89.102.223.xxx]

Legendárně se mi zarylo do paměti, když mi našli ve vstřikovačích kovové špony.......

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 01. 2018 06:19  |  [93.153.75.xxx]

Ty špony jsou skutečně legendární.... i samotní prodejci fordu tehdy při rozhovoru mezi čtyřma očima diesly ford nedoporučovali. Byl tam jediný použitelný motor a to benzín 1,6. Lidi si holt nedají poradit.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  05. 01. 2018 08:24  |  [94.112.247.xxx]

Ještě 2.5T, ale to nebyl jejich motor

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 01. 2018 09:08  |  [93.153.75.xxx]

Neznám nikoho, kdo by si koupil mondeo 2,5T.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  05. 01. 2018 11:55  |  [94.112.247.xxx]

Máš pravdu, to jsem si spletl s Focuse ST

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 01. 2018 16:14  |  [93.153.75.xxx]

No on se tam pětiválec 2,5l dával, ale jenom jsem konstatoval, že neznám nikoho, kdo si to koupil jako funglovku v čr. Znám pána, který to koupil v germu z druhé ruky.

Odpovědět  |   | 
Majitel  |  08. 01. 2018 22:01  |  [77.242.95.xxx]

Já jedno mám. Už 8 let. Koupeno jako předváděcí vůz. A jsem až dosud velmi spokojen.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 01. 2018 09:12  |  [212.47.19.xxx]

Historicky bola vacsina atmosferickych benzinovych motorov v Mondeu od Mazdy.

Hybridne Mondeo pouziva MZR doteraz.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  05. 01. 2018 08:50  |  [213.226.225.xxx]

Stan: ale tos byl ještě mladej

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 01. 2018 21:19  |  [95.173.78.xxx]

Ti amíci jsou fakt divní. Co chtějí prodávat, to divné auto s nesmyslným výrazem "sport" v názvu, nebo předraženou Fiestu? Tímto jsem ještě více zvědavý na nového Focuse a jeho cenu. A pochybuji, že Kuga je zachrání.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  05. 01. 2018 11:35  |  [37.188.139.xxx]

Když se podíváte na americké prodeje aut, tak je úplně jasné, že Ford chce pridávat hlavně pickupy F-150 a Super Duty, a z normálních aut Edge, Escape a Expedition, což je přeplastovaný F-150. Kompaktním a midsize sezanům v Americe dlouhodobě dominuje Toyota s Hondou, nehledě na dlouhodobě upadající zájem o tuhle kategorii. Ford to ví a proto Fusiona v podstatě odepsal Místo toho v USA po dlouhé době zase začíná prodávat midsize Rangera, aby se přiživil na úspěchu Toyoty a GM v tomto segmentu, a mluví se o obnovení Fordu Bronco.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 01. 2018 17:57  |  [95.173.78.xxx]

No jo, ale já měl na mysli rybníček zvaný Evropa. Kolik se tady prodá tebou zmiňovaných aut?

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  05. 01. 2018 19:17  |  [85.70.186.xxx]

U nás se prodává Edge, Escape (v Evropě se prodává jako Ford Kuga) i Ranger, takže jediná v Evropě nedostupná auta jsou fullsize pickupy a odvozené SUV. Pickupy si Ford v Evropě kompenzuje tím, že podle čísel za rok 2016 je vůbec největším prodejcem užitkových aut, a to hlavně díky Transitům (Transitů a Transitů Custom prodal přes 200 000). Článek je každopádně o americkém trhu, kde by zrušení Fusionu s Taurusem a jejich nahrazení jedním sedanem dávalo smysl, protože speciálně prodeje Tauruse jsou za poslední roky dost slabé (proti roku 2000 se jich prodává sotva desetina). Fusion je na tom o dost lépe, ale Toyotě s Hondou konkurovat nemůže, takže ve Fordu mají o čem přemýšlet.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 01. 2018 19:55  |  [95.173.78.xxx]

Kdybys to četl pořádně, tak jsem řešil osobní vozy, Mondeo. Kugu jsem vzpomenul a článek se evidentně týká i Evropy, máš to hned ve druhé větě, nebo chceš říci, že španělská Valencie není v Evropě? A kolik se tady prodá Rangerů...? A pokud jde o spojení Mondeo-Taurus, tak se toto auto posune do vyšší třídy a cenově někam, kde asi moc úspěchů v Evropě nesklidí. Již jen velký propad prodejů Fiesty ukazuje, že asi něco nedomysleli. Tak se z Fordu stane především prodejce užitkových vozidel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 01. 2018 07:24

Lidi o Mondeo nestojí... Aby taky jo, když v aktuální generaci Ford pokazil, co mohl? Z lehkonohého sedanu s výborným podvozkem se stala obtloustlá obluda nevalných výkonů a kvalit...

Odpovědět  |   | 
Moik  |  05. 01. 2018 08:49  |  [213.226.225.xxx]

No lehkonohá MK4 už nebyla...1600kg a 5m na délku...ale poslední MK5 je ještě větší.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 01. 2018 09:15  |  [212.47.19.xxx]

Kym bolo Mondeo derivatom japonskych Mazd, bolo to dobre auto.

Odkedy sa Ford vzdal kontrolneho podielu a tym padom prestal vo velkom vyuzivat techniku Mazdy (podvozky, motory), je to klasicky europsky stredny prud.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 01. 2018 10:17  |  [89.176.140.xxx]

Nebal bych se napsat stredoevropsky resp vekslacky

Odpovědět  |   | 
Sax  |  05. 01. 2018 17:58  |  [109.81.213.xxx]

Milý Joe...tys to teda popletl 😀 Ford naučit Mazdu dělat podvozek! Předal jim víceprvkovou control Blade! A motory 1,25 zetec. V podstatě nejspolehlivější atmosféra zetec 1,6 je fakt dobrej motor!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 01. 2018 18:53  |  [95.173.78.xxx]

Kde jsi prosím tě přišel na to, že Ford využíval ve velkém techniku Mazdy? Myslím, že navzájem využívali techniku toho druhého, ale asi nikdo z nás amatérů neví, do jaké míry. Jisté však je, že například Mazda 3 byla překabáťený Focus.
http://www.auto.cz/ojeta-mazda-3-bl-solidni-... ...

Odpovědět  |   | 
Rossi  |  06. 01. 2018 17:45  |  [79.170.254.xxx]

Nestoji? Asi jak kdo.. mam rad benzinove motory, takze jako nahrada za MkIV duratec 2.0 107kW v liftbacku byla adekvatni MkV 1.5 ecoboost 118kW ve stejne karos.verzi (v rijnu 2017 uz to byly 2 roky od koupe). Jak lehke, agilni a zaroven velmi komfortni.. svuj ridicsky styl bych rozhodne nenazval pasivni, ale kdyz jeste presednu do predchozi generace, pokazde si rikam ze pri ladeni podvozku a vyvoji celeho auta udelali kus prace a velky skok vpred. Ptam se tedy: najde se nekdo s podobnou zkusenosti nebo ti co posilaji tyto prispevky jen papouskuji co cetli nebo slyseli jinde ???

Odpovědět  |   | 
Cnc  |  08. 01. 2018 15:06  |  [212.80.64.xxx]

No teda nevim, od Fordu mam EcoBoost Mondeo IV (2014), EcoBoost Kugu 2016 a atmosferu Stanga 2016 a novej Mondak me nezaujal prave podvozkem, skaredy tvrdy plasty okolo radia bych mu odpustil. Co bych ale soucasne generaci Mondaku vycetl nejvic jsou kratke sedaky. Takze ted pri obmene padla volba na Edge 2017.

Odpovědět  |   | 
Rossi  |  08. 01. 2018 16:31  |  [188.246.100.xxx]

Poslední Edge se povedl, asi o něm budu přemýšlet po tomto MkV. Kratší sedáky než v MKIV o něco jsou, ale asi jsem si už zvykl

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků

Nejčtenější články

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy …

Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.

6.  4.  2018 | | 104 N/A
Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Škoda neskončila v rukou VW

Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Šk…

Depozitář slavné italské karosárny Bertone jde do dražby. Ve stozích skic byl objeven poklad – pravděpodobně kresba první generace Škody Octavia!

26.  3.  2018 | | 92 N/A
Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková Octavia za 330.000 Kč

Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková …

Volkswagen připravil novinku pro čínský trh. Lavida Plus představuje novou generaci modelu Lavida. Premiéru zažije tento měsíc v Pekingu.

11.  4.  2018 | | 9 N/A
Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hyperauto světa. Čekali jste více?

Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hypera…

Devel Sixteen nepřestává šokovat svět. V nejvýkonnějším provedení má mít až 5000 koní, ani „běžná“ verze však není k zahození. Nebo je vám výkon 3000 koní málo?

16.  4.  2018 | | 18 N/A
Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Porsche Cayman GT4 Clubsport

Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Po…

Na Nürburgringu začala sezona 2018. Hned v úvodu to při závodech odnesl jeden exemplář modelu Porsche Cayman GT4 Clubsport.

26.  3.  2018 | | 7 N/A